Маленький, але потужний 1,0-літровий двигун Ford Ecoboost здобуває престижну німецьку нагороду Paul Pietsch Award за іноваційність
1.02.2013

Штуттгарт, Німеччина, 31 січня 2013 р. – Двигун EcoBoost 1,0 л компанії Ford здобув міжнародну нагороду Paul Pietsch Award («нагорода імені Пауля Піча») за інноваційність у цьогорічному конкурсі Best Car Awards, що проводиться німецьким журналом Auto Motor und Sport.

Це вже п’ята нагорода у переліку відзнак, зібраних двигуном Ford EcoBoost 1,0 л по всьому світу з моменту появи цієї новинки навесні 2012 року. До них відносяться Dewar Trophy від Королівського автомобільного клуба у Великобританії, Breakthrough Award від журналу Popular Mechanics у США і титул «Міжнародний двигун 2012 року» від Engine Technology International, здобутий за результатом голосування з найбільшим відривом за всю історію відзнаки.

Міжнародна нагорода Paul Pietsch Award уже 24-й рік поспіль щорічно присуджується за рішенням журі з 30 головних редакторів Motorpresse Stuttgart Group з 22 країн. Революційний двигун EcoBoost від Ford був обраний зі списку 12 попередньо відібраних інновацій та отримав схвальні відгуки за провідні в класі показники паливної економічності та чистоти вихлопу.

«Ця нагорода присуджується технології, яка так сильно вплинула на автомобільний світ. Ford EcoBoost 1,0 л – непересічний двигун: він має чудові експлуатаційні показники, дарує задоволення під час керування, у ньому застосовано дуже сучасну та легку конструкцію та екологічну технологію, – заявив Бернд Остманн (Bernd Ostmann), – видавець Auto Motor und Sport на церемонії нагородження в Штуттгарті.

1,0-літровий EcoBoost – це менший представник зростаючого міжнародного сімейства двигунів Ford EcoBoost, куди входять 1,6- і 2,0-літрові чотирициліндрові агрегати та два 3,5-літрові варіанти V6. Результатом використання всіх цих передових розробок став тихо та плавно працюючий мотор, що розвиває приблизно ту саму потужність, що й стандартний 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун. Відзначена нагородами технологія EcoBoost сполучає безпосереднє впорскування палива, турбонаддув та регулювання фаз газорозподілу, що дозволяє скоротити споживання палива в цьому компактному двигуні в межах 20 відсотків (якщо порівнювати з більшими агрегатами) і зберегти при цьому чудові динамічні якості.

1,0-літровий EcoBoost наразі встановлюється в європейських моделях Fiesta, B-MAX, Focus і C-MAX. В Європі на сьогодні вже продано 72 000 автомобілів Ford з цим двигуном. Його обрали 40 відсотків покупців нової Fiesta та B-MAX.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста