1-літровий двигун EcoBoost компанії Ford отримав чергову перемогу в конкурсі «Міжнародний двигун 2015 року», як найкращий трициліндровий двигуном у своєму класі
19.06.2015
  • У 2015 році 1-літровий двигун EcoBoost компанії Ford четвертий рік поспіль отримує визнання міжнародного двигуна року та приз «Найкращий двигун об'ємом до 1,0 літра»

  • Це вже восьма нагорода «Міжнародний двигун року» за останні чотири роки

  • Цей інноваційний двигун є першим у своєму класі за своїми дорожніми якостями, ефективністю, економічністю, досконалістю і технологіями. На даний момент Ford досліджує нову технологію дезактивації циліндрів для покращення ефективності роботи двигуна

Штутгарт, Німеччина, 18 червня 2015 року – невеликий бензиновий двигун, що крокує Європою і завойовує серця завдяки своїй економічності витрати пального та високій ефективності, у 2015 році отримав восьму за чотири роки нагороду в конкурсі «Міжнародний двигун року».

Чотири роки підряд 1-літровий двигун EcoBoost від Ford названо « Найкращим двигуном об'ємом до 1,0 літра». Робоча група з 82 журналістів на автомобільну тематику з 35 країн світу обирала переможця у своєму класі за наступними характеристиками: дорожні якості, ефективність, економічність, досконалість і застосовані технології. Минулого року цей двигун став першим двигуном, названим переможцем у всіх номінаціях конкурсу «Міжнародний двигун року» три рази поспіль, включаючи номінацію «Найкращий новий двигун 2012».

У Європі 1-літровий двигун EcoBoost може бути встановлено на десять різних моделей авто. Один із п'яти цілком оновлених автомобілів Ford, проданих в Європі, обладнано 1-літровим агрегатом, два з цих п'яти авто – модель Fiesta*. Ford також досліджує інноваційний спосіб дезактивації циліндрів для покращення ефективності роботи двигуна.

« 1-літровий двигун EcoBoost змінив правила гри для малогабаритних бензинових двигунів і ми пишаємося, що він залишається кращим у своєму класі всупереч збільшенню кількості конкурентів », – зазначив Джо Бакай (Joe Bakaj), віце-президент, Підрозділ розвитку продукції компанії Ford of Europe. « Дух новаторства, що допоміг нам створити цей двигун, живе в нас і донині і ми продовжуємо розробку нових агрегатів ».

Компанія Ford, разом із технічними партнерами, працює на підприємстві Schaeffler Group, щоб провести випробування нового двосекційного маховика, який дозволяє провести дезактивацію циліндрів при ширшому діапазоні значень навантажень та швидкостей двигуна і допомагає звести до мінімуму шум, вібрацію та жорсткість. Дослідження, проведені на дорозі з робочим прототипом, у Європейському дослідницько-інноваційному центрі, розташованому в м. Аахен, Німеччина, показали збільшення економії пального на 6 %.

« Навіть для такого малогабаритного двигуна, яким є 1-літровий EcoBoost, може бути знайдено рішення щодо збільшення його економічності, шляхом застосування технології дезактивації циліндрів », – відзначив Карстен Вебер (Carsten Weber), менеджер із розробки силових агрегатів компанії Ford of Europe. « Найвищим пріоритетом у розробці нових двигунів внутрішнього згоряння в автомобільній індустрії є подальше зменшення споживання ними пального ».

1-літровий двигун EcoBoost, потужністю у 100 к. с., 125 к. с. та 140 к. с., виготовляється на європейських заводах Ford у містах Кельн, Німеччина та Крайова, Румунія і тепер доступний у 72 країнах світу. У 2013 році цей двигун також виборов Міжнародну винагороду імені Пауля Піча у Німеччині за технологічну інноваційність; відзнаку Королівської академії технічних наук – нагорода Коліна Кемпбелла Мітчела; Кубок Д’юара від Королівського автомобільного клубу у Великій Британії; а також винагороду «Прорив року» від американського журналу «Popular Mechanics». Ford став першим виробником автомобілів, що виборов найвище місце серед 10 найкращих двигунів у рейтингу Уорд за свій трициліндровий агрегат.

У всьому світі Ford виготовляє різні версії потужних та економічних двигунів EcoBoost, серед них 1,5-літрові, 1,6літрові, 2,0-літрові, 2,3-літрові чотирьохциліндрові та 2,7-літрові і 3,5-літрові двигуни V6. Останній було розроблено для цілком оновленого суперкара Ford GT, разом з яким компанія повернеться для участі у гонках Ле-Ман 2016.

«1-літровий двигун EcoBoost від Ford залишається одним із найкращих прикладів зменшення габаритності двигунів », – сказав Дін Славніч (Dean Slavnich), співголова XVII конкурсу «Міжнародний двигун року», що проходив у м. Штутгарт, Німеччина та редактор журналу Engine Technology International Magazine. «Цей фантастичний двигун трициліндрової конструкції доводить, що для двигунів внутрішнього згорання перспективи ще не закінчилися».

# # #

* Дані зібрано в 20 європейських країнах: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Іспанія, Швеція та Швейцарія.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста