5 грудня компанія Ford представить оновлену модель Mustang для Європи; зворотній відлік проводиться спільно з Facebook та Instagram
22.11.2013

КЕЛЬН, Німеччина, 21 листопада 2013 року – 5 грудня компанія Ford представить оновлену модель Ford Mustang для продажу в Європі. Це шосте покоління культового автомобіля, що у наступному році святкуватиме 50-річний ювілей з дня запуску у серійне виробництво.

Оновлений Mustang дебютує на чотирьох континентах і у шести містах світу, включаючи Барселону. У цьому місті в рамках спеціального заходу «Go Further» представлятимуться нові автомобілі та технології, що формують майбутнє компанії Ford у Європі. Захід можна буде переглянути у прямому ефірі о 13:00 за центральноєвропейським часом на веб-сайті www.gofurtherlive.com.

Для проведення зворотного відліку часу, що залишився до цієї надзвичайно очікуваної події, протягом наступних 15 днів компанія Ford, об’єднавшись з сервісами Facebook та Instagram, демонструватиме, що втілювала модель Mustang для мільйонів своїх прихильників за останніх 50 років, а також як вона продовжує надихати людей по всьому світу.

«Mustang став більше ніж просто автомобілем для незліченної безлічі своїх прихильників по всьому світу від Нової Зеландії до Ісландії, від Шанхаю до Берліну, - розповідає Джим Фарлі, виконавчий віце-президент з питань міжнародного маркетингу, продажів та обслуговування Ford і Lincoln. – Випробувавши Mustang, ви усвідомите, як цей автомобіль запалює відчуття оптимізму та незалежності, що надихає нас усіх».

Компанія Ford веде відлік часу до початку нової глави в історії моделі Mustang, запрошуючи усіх поділитися розповідями в фотографіях про натхнення від автомобіля за допомогою хештегу #MustangInspires у сервісах Instagram, Facebook та інших соціальних медіа-платформах. Фотографії та відеоролики з тегами публікуватимуться на веб-сайті http://www.mustanginspires.com/.

«У кожного є власна історія Mustang, і поява соціальних медіа допомогла спільноті Mustang поділитися та розповісти про ці особисті моменти не тільки у словах, але й у фотографіях та відео, - підкреслює Джим Фарлі. – У Facebook за усі часи модель Mustang отримала найбільше «лайків» серед усіх автомобілів, привернувши більше 5,5 мільйонів прихильників».

Для створення атмосфери очікування перед презентацією нового Mustang компанія Ford використала сервіс Instagram (http://instagram.com/ford) для представлення першого зображення нового автомобіля, натякнувши на те, чого слід чекати 5 грудня.

Надіслані прихильниками фотографії надихнуть 15 найкращих відеоредакторів сервісу Instagram зі всього світу на створення онлайнового багатосерійного фільму, що складатиметься з коротких відеороликів.

Компанія Ford щодня розміщуватиме новий відеоролик в рамках фільму «Натхнення від Mustang» («#MustangInspires»), ведучи відлік часу до кульмінації – всесвітньої прем’єри оновленої моделі Mustang.

Тут можна подивитись першу серію фільму.

«У квітні 1964 року компанія Ford провела першу одночасну презентацію продукту у масштабах світу, коли оригінальний Mustang був представлений засобам масової інформації у Нью-Йорку та 11 європейських столицях, - розповідає Фарлі. – З тих часів Mustang надійно увійшов у масову культуру, тисячі разів з’явившись у фільмах, на телебаченні, у піснях і відеоіграх, а також ставши емблемою для більше 600 клубів власників по всьому світу».

Компанія Ford висвітлюватиме всі заходи в рамках презентації моделі Mustang у Європі, Азії, Австралії та Сполучених Штатах, розміщуючи протягом дня фотографії, відеоролики та репортажі. Запрошуємо прихильників слідкувати за новинами на веб-сайтах:

Захід «Go Further» у Барселоні буде проводитися Стівеном Оделлом, виконавчим віце-президентом компанії та президентом представництва Ford у Європі, Африці та на Близькому Сході, разом з провідними керівниками найвищої ланки міжнародної компанії Ford Motor та її відділення у Європі.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста