Елегантні та стильні C-MAX і Grand C-MAX: новий рівень комфорту та функціональності сімейного компактвена
23.10.2014
  • Нові C-MAX і Grand C-MAX: передові технології, економічність, екологічність; сучасні рішення для розміщення багажу

  • Оновлення сімейства: надзвичайно емоційний дизайн екстер’єру з новою виразною фірмовою решіткою радіатора Ford, елегантний салон з привабливим оздобленням

  • Широкий перелік обладнання – від систем безконтактного відкривання кришки багажника та напівавтоматичного перпендикулярного паркування до удосконаленої системи автоматичного гальмування Active City Stop, що наразі працює на швидкості до 50 км/год

  • Лінійка двигунів для Європи: 1,5-літрові агрегати EcoBoost і TDCi. Вперше в моделі C-MAX – 1,5-літровий дизель ECOnetic з рівнем викидів CO2 усього 99 г/км

  • Напрочуд високий рівень комфорту, збалансованість, поліпшені ходові якості

КЕЛЬН, Німеччина, 17 вересня 2014 року – Ford Motor Company показує нові моделі C-MAX та Grand C-MAX з динамічною зовнішністю, привабливим салоном, безліччю нових рішень для розміщення багажу, а також істотно зниженою витратою пального та рівнем викидів CO2.

П’ятимісний C-MAX і семимісний Grand C-MAX з’являться у європейській дилерській мережі у 2015 році. Обидва автомобілі стали дуже комфортними й функціональними, а також отримали низку передових технологій, у тому числі інформаційно-розважальну систему Ford SYNC 2 з функцією голосового управління.

«В основі бездоганної репутації моделі C-MAX – економічність у поєднанні з живим, азартним характером та солідним багажним простором, – заявив віце-президент європейського, близькосхідного й африканського підрозділів Ford Стефен Оделл (Stephen Odell). – До того ж усі двигуни стали надзвичайно екологічними, що не вплинуло на їхню динаміку».

«На додачу нове сімейство Ford C-MAX пропонує рівень комфорту та функціональності, притаманний дорожчим автомобілям, зокрема, систему безконтактного відкривання кришки багажного відсіку легким рухом ноги».

З часу дебюту Ford C-MAX у 2003 році модель розійшлась у Європі тиражем 1,2 мільйона екземплярів**. За поточний рік частка С-МАХ третього покоління серед проданих у Європі багатофункціональних автомобілів перевищила 12%***.

 Універсальний, комфортний, спортивний і стильний

На вибір клієнта як і раніше пропонуються п’ятимісний C-MAX або його семимісна версія Grand C-MAX з інноваційною системою зсувних дверей.

Рестайлінг сімейства C-MAX проведений задля дотримання єдиного корпоративного стилю дизайну Ford. Для моделі доступні нові кольори кузова – Red Rush та елегантний коричнево-сірий Caribou. Обтічні обриси передньої частини з чітко окресленою фірмовою решіткою радіатора Ford увиразнюють динамічний дизайн екстер'єру. Заради видалення зайвих елементів з капота форсунки омивача заховані в нижній частині вітрового скла.

Гранована головна оптика і кутасті отвори протитуманних фар надають виразності передній частині обох версій. Своїми плавними обрисами та цілісним дизайном кришка багажного відсіку зобов'язана передовій технології лазерної пайки, що дає акуратні і надзвичайно міцні зварні з'єднання тонкого листового металу. Сучасний вигляд автомобіля підкреслюють компактні задні ліхтарі.

Як і в новому Ford Focus, салони моделей C-MAX та Grand C-MAX модифіковано за побажаннями клієнтів. Ергономіка інтер’єру поліпшена завдяки напрочуд логічному розміщенню органів управління і зменшенню їхньої кількості. Чорні глянцеві та хромовані акценти створюють у салоні сучасну і вишукану атмосферу. Управління функціями стало простішим. Наприклад, система кондиціювання повітря тепер оснащена кнопками, які легко знайти та розрізнити на дотик.

Нова центральна консоль з просторим відділенням для речей оснащена вбудованим зсувним підлокітником. Функція регулювання дає можливість одночасно розміщати на ній найрізноманітніші ємності, скажімо, літрову пляшку і 400-грамову склянку. Поворотне відділення для рукавичок стало більш зручним та містким. Дріб'язок досить зручно зберігати у глибокому речовому відділенні у верхній частині передньої панелі з роз'ємом USB для підключення або зарядки мобільних пристроїв.

На додачу всі версії C-MAX та Grand C-MAX пропонуватимуться з якіснішими матеріалами оздоблення салону, підігрівом керма, накладками на пороги дверей, точками кріплення багажної сітки за першим і другим рядами сидінь.

Шум, вібрація та жорсткість роботи знижені за рахунок збільшення товщини бічного скла, застосування ущільнювачів дзеркала заднього виду і дверей з поліпшеною шумоізоляцією. Задля зниження шуму двигуна тепловий екран моторного відсіку заповнений звукопоглинальним матеріалом, а в дизельних версіях для поглинання вібрацій застосовані додаткові ізолятори.

Нове налаштування подвійного маховика знижує вібрації двигуна в режимі підвищеного навантаження, а нові опори мотора створюють додатковий комфорт під час роботи функції «Стоп-Старт». Гасіння резонансних коливань забезпечується міцними легкосплавними колісними дисками.

«Наша мета – створити функціональний інтер’єр у всіх автомобілях Ford, – заявив головний дизайнер європейського підрозділу Ford Жоель Пясковськи (Joel Piaskowski). – Оскільки C-MAX останнім потрапив під програму рестайлінгу, він отримав найістотніше оновлення, у тому числі щодо комфорту і функціональності. Та ще й це найазартніший автомобіль у сегменті».

Відчуваючи небезпеку

У новому C-MAX застосовані всі передові технології Ford. Вони запобігають усяким зіткненням (від торкання бампером при паркуванні до серйозних аварій на високих швидкостях) або пом’якшують їхні наслідки. 

Система активної допомоги визначає місце для паркування і після натискання клавіші автоматично крутить кермо під час паркування. Водій лише натискає на педалі акселератора й гальма. У версіях C-MAX та Grand C-MAX ця система доповнена функцією перпендикулярного паркування на основі двох нових ультразвукових датчиків у задній частині автомобіля. Система допомагає заїхати в нішу для паркування між автомобілями, що стоять паралельно.

Завдяки додатковим датчикам запроваджені ще дві технології, що полегшують виїзд з паркувального місця:

  • Система допомоги під час руху заднім ходом Cross Traffic Alert – для попередження про наявність автомобілів, що рухаються у поперечному напрямку ззаду. Радарний датчик з радіусом дії 40 метрів розпізнає об’єкти, що рухаються збоку, і попереджає водія трьома чіткими звуковими сигналами.

  • Система допомоги при виїзді з парковки Park-Out Assist – для полегшення виїзду під час паралельного паркування. Після вибору напрямку виїзду система автоматично крутить кермо, а водій лише натискає на педалі гальма й акселератора.

Удосконалена система Active City Stop на основі датчиків у передній частині автомобіля розпізнає нерухомі об’єкти на дорозі. Якщо автомобіль наближається до перешкоди з небезпечною швидкістю, система заздалегідь пригальмовує. За відсутності реакції з боку водія Active City Stop знижує крутний момент та автоматично залучає гальмівну систему для запобігання зіткненню або пом’якшення його наслідків. Ford C-MAX оснащено новітньою версією, що працює на швидкостях до 50 км/год (попередня версія – до 30 км/год).

Під час виявлення рухомих об’єктів спрацьовує система автоматичного гальмування. Принцип її дії ідентичний Active City Stop, проте у ширшому діапазоні швидкостей – від 8 до 180 км/год. Система допомагає водієві у більш швидкісних режимах, скажімо, на магістралі, вмикаючи попереджувальний сигнал і залучаючи гальма.

Новинкою в C-MAX став адаптивний круїз-контроль Adaptive Cruise Control, що підтримує дистанцію до автомобіля попереду, навіть якщо останній рухається повільніше від заданої швидкості. Якщо адаптивний круїз-контроль вимкнено, за допомогою системи визначення дистанції можна встановити дистанцію, яку необхідно підтримувати. Якщо відстань до автомобіля попереду стає меншою за встановлене значення, на комбінації приладів вмикається трьохетапне попередження у вигляді сірого, жовтого та червоного індикатора.

Інформаційно-розважальна система SYNC 2: більше мультимедійних і мережевих можливостей

Для C-MAX пропонується інформаційно-розважальна система Ford SYNC 2 з 8-дюймовим сенсорним кольоровим екраном з високою роздільною здатністю та функцією голосового управління відтворенням аудіо, навігацією, клімат-контролем і телефонією.

Навігація SYNC 2 підтримується провайдером картографічних даних HERE. Особливості системи – екран з функцією подвійного зображення з детальними схемами перехресть, функція відтворення назв вулиць, тривимірні схеми розв’язок й орієнтирів, а також гід від MICHELIN.

SYNC 2 дає можливість водієві «продиктувати» пункт призначення або «попросити» систему відтворити композицію улюбленого виконавця. Варто лише натиснути на клавішу голосового управління та промовити «Я голодний», і система видасть список ресторанів із зазначенням їхніх адрес та маршрутів.

«Після модернізації система SYNC 2 стала ще простішою і зрозумілішою у користуванні. Вона непомітно перемикається між сенсорним екраном та голосовим управлінням, – розповів головний інженер європейського підрозділу Ford з розробки електронних і електричних систем Крістоф Келлервессел (Christof Kellerwessel). – Тепер водій може управляти максимальною кількістю систем автомобіля, не відволікаючись від дороги».

Для нового C-MAX пропонується преміальна аудіосистема з десятьма динаміками Sony, в тому числі сабвуфером для відтворення низьких частот (басів), що забезпечує об’ємніше та якісніше звучання.

Потужність, економічність, динаміка

Нові C-MAX та Grand C-MAX вирізняються неперевершеною екологічністю. Вперше бензинові двигуни EcoBoost і 2,0-літровий дизель TDCi стандартно оснащуються функцією Auto-Start-Stop. Очікується, що рівень викидів CO2 «найзеленішої» модифікації зменшиться на 20%.

Лінійка двигунів для C-MAX розширена за рахунок нових економічних 1,5-літрових бензинових агрегатів EcoBoost потужністю 150 і 182 к.с., а також нового 1,5-літрового дизеля TDCi потужністю 95 або 120 к.с. Останній у модифікації ECOnetic зменшить викиди CO2 п’ятимісної версії С-МАХ до 99 г/км. У гамі моторів для C-MAX залишаться 100- і 125-сильні версії 1,0-літрового двигуна EcoBoost.

За результатами європейських продажів за сім місяців 2014 року частка С-МАХ з 1,0-літровим агрегатом EcoBoost 2014 склала 25%**. Крім того, цей мотор утретє поспіль отримує міжнародний титул «Двигун року».

Новий 1,5-літровий дизель потужністю 120 к.с. викидає на 6% менше CO2 порівняно з 1,6-літровим агрегатом, на зміну якому він приходить. При цьому потужність наступника зросла на 5 к.с. Новий дизельний мотор об’ємом 2,0 л став потужнішим на 4%, а рівень викидів знизився на 20%.

«Нові 1,5-літрові двигуни EcoBoost та TDCi – суттєве поповнення гами моторів Ford. Вони стали надзвичайно потужними та економічними, – заявив директор з глобального розвитку лінійки С-класу Джим Бомбік (Jim Baumbick). – Завдяки цим силовим агрегатам C-MAX – перший автомобіль у сегменті, що відповідає екологічному стандарту Євро-6».

Яскраве майбутнє

Нове сімейство C-MAX пропонується зі світлодіодними денними освітленням, біксеноновими фарами головного світла і системою адаптивного головного освітлення Ford, що переводить світловий пучок фар в одне із семи попередньо встановлених положень залежно від дорожніх умов. Наприклад, під час поворотів на низьких швидкостях система максимально освітлює узбіччя, щоб забезпечити видимість велосипедистів або мотоциклістів, а на високих швидкостях – «заглядає» фарами у поворот.

Система Ford MyKey дозволяє програмувати ключ, що актуально для молодих водіїв, задля обмеження максимальної швидкості, гучності аудіосистеми, а також її вимикання, якщо водій і пасажири не пристебнули ременів безпеки. Та ще й MyKey не дасть водієві вимкнути системи безпеки, приміром, протибуксувальну систему.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста