Ford запропонує європейському ринку 3 електромобілі у 2014 році
6.09.2013

КЕЛЬН, Німеччина, 6 вересня 2013 р. Ford Motor Company заявила, що у 2014 році в її європейських салонах пропонуватимуться три різні електромобілі, що доповнять лінійку автомобілів з дизельними та бензиновими двигунами.

У наступному році на ринку з’являться новий гібрид C-MAX Energi та Mondeo Hybrid. Вони приєднаються до Ford Focus Electric, автомобіля на акумуляторних джерелах живлення з нульовим рівнем вихлопу, що виробляється у Саарлуї (Німеччина) і продається в Європі.

За обсягом виробництва гібридних автомобілів Ford є другим виробником у світі, і частка компанії на ринку електромобілів у США за останній рік збільшилася в чотири рази. Нещодавно компанія оголосила, що обсяг продажу електромобілів за період з початку року по липень склав приблизно 46 000 автомобілів – більш ніж на 400 відсотків більше порівняно з торішнім результатом.

Лінійка електромобілів Ford включатиме нижченаведені моделі.

  • Focus Electric, в якому застосовано силову установку, що складається з передового електродвигуна та літій-іонного акумулятора та виробляє 142 к. с.; цей автомобіль розвиває максимальну швидкість 137 км/год та здатний пройти 162 км без підзарядження. Повністю інтегрований бортовий зарядний пристрій 6,6 кВт здатний зарядити літій-іонний акумуляторний блок з рідинним охолодженням (23 кВт*год) за 3-4 години за умови підключення до електромережі 32 А.*

  • C-MAX Energi, що є першим серійним гібридним автомобілем Ford із зарядженням від електромережі та поєднує гібридну електричну установку з високовольтним літій-іонним акумуляторним блоком 7,6 кВт*год. За задумом розробників, рівень викиду цього автомобіля складатиме менше 50 г/км, і він зможе пройти понад 30 км в режимі використання виключно електроенергії. Підключений до зарядної станції автомобіль буде повністю заряджено менш ніж за 3 години.

  • Fusion Hybrid, в якому встановлені двигун внутрішнього згоряння та електродвигун з акумулятором. Він може розвивати швидкість 136 км/год виключно на електроенергії. В умовах підвищеного навантаження автомобіль переходить на двигун внутрішнього згоряння і заряджає акумулятор, використовуючи електроенергію лише для початку руху та руху на низькій швидкості. В Європі замість Fusion Hybrid буде запропоновано Mondeo Hybrid з витратою палива нижче 4,5 л/100 км та рівнем викиду CO2 нижче 99 г/км.

Ford Focus Electric та гібрид C-MAX Energi з підзарядженням від електромережі вже інтегровані в транспортну інфраструктуру німецького міста Кельна, підтримуючи дослідницький проект «colognE-mobil» вартістю 13,2 євро, що може стати моделлю для потенційних майбутніх інфраструктур для електромобілів в інших містах Німеччини.

Європейський модельний ряд електромобілів Ford доповнить провідну в класі лінійку моделей з економічними бензиновими та дизельними двигунами, куди входять:

  • Focus ECOnetic, що споживає 3,4 л/100 км та виробляє 88 г/км викидів**

  • версія Focus із двигуном EcoBoost 1,0 л 100 к. с., яка буде пропонуватися починаючи з наступного року з показниками 99 г/км та 4,3 л/100 км

  • сім силових агрегатів для Fiesta з рівнем викиду CO2 нижче 100 г/км

У двигуні EcoBoost 1,0 л застосовано комплекс технологій, що дозволяє знизити витрату палива, не зменшуючи потужність: безпосереднє впорскування палива, турбонаддув та регулювання фаз газорозподілу. Двигун здобув титул «Міжнародний двигун року» у 2012 та 2013 роках.

Фінансоване компанією Ford опитування показує, що більшість європейців непокоїть питання захисту довкілля і вони вважають, що зміни в кліматі є найбільшою окремою проблемою, яка стоїть перед світом на сьогодні. Але це дослідження, в якому взяли участь 6000 мешканців різних країн Європи, також виявило, що багато людей не впевнені, як саме вести більш екологічний спосіб життя, що більшість учасників опитування не мають наміру відмовлятися від автомобіля і що переважна більшість вважає електромобілі більш безпечними для довкілля.

Щоби краще зрозуміти громадську думку та ставлення до різних проблем, пов’язаних з автомобілями і транспортуванням, компанія Ford доручила проведення опитування провідній консалтинговій фірмі «The Futures Company»***. Опитування дало такі результати:

  • 72% опитаних вважають, що електромобілі є безпечнішими для довкілля

  • 54% вважають, що зміни в кліматі – це найбільша окрема проблема, що стоїть перед світом на сьогодні

  • 52% стверджують, що не можуть уявити свого життя без автомобіля

  • 38% не знають точно, як вести більш екологічний спосіб життя

  • 28% готові обміркувати покупку автомобіля з електродвигуном

  • 23% бажають змінити свій спосіб пересування так, щоб зробити його безпечнішим для довкілля

Компанія Ford виготовила свій перший електромобіль рівно 100 років тому, створивши електричну версію Ford Model T, що не була запущена в серійне виробництво. Перешкодою для спільного проекту засновника Ford Motor Company Генрі Форда та винахідника Томаса Едісона, які розпочали його з метою створення «дешевого і практичного… електричного автомобіля», став недостатній на той час розвиток технологій акумуляторних елементів живлення.

* Час зарядження варіюється залежно від способу експлуатації автомобіля та навколишнього середовища. Орієнтовні значення часу зарядження залежать від зовнішніх чинників, в тому числі манери їзди, навантаження від додаткового електроообладнання, ступеня зарядження акумулятора та температури. Також час зарядження змінюється залежно від електромережі, що використовується. Наведені значення запасу ходу без підзарядження вимірюються згідно з технічними вимогами та специфікаціями розпорядження ЄС (EC) 715/2007 з урахуванням всіх поправок та розпорядження UN-ECE 101 в останній редакції. Результати вимірювань можуть відрізнятися від відповідних показників в інших регіонах світу через застосування в цих регіонах інших експлуатаційних тестів на витрату палива та час роботи акумулятора та інших нормативних актів.

** Наведені показники споживання палива та викиду CO2 вимірюються згідно з технічними вимогами та специфікаціями розпорядження ЄС (EC) 715/2007 з урахуванням всіх поправок. Результати вимірювань можуть відрізнятися від відповідних показників в інших регіонах світу через застосування в цих регіонах інших експлуатаційних тестів на витрату палива та інших нормативних актів.

*** Дослідження провела The Futures Company з липня по серпень 2012 року. У ході дослідження було опитано 6028 людей у шести європейських країнах: Данії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великобританії.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста