Індекс задоволеності клієнтів Mitsubishi Motors за результатами 9 місяців склав 95,5%
4.11.2013

Індекс задоволеності клієнтів (Customer Satisfaction Index - CSI), що характеризує рівень сервісу в авторизованих сервісних центрах дилерської мережі Mitsubishi Motors в Україні, за результатами 9 місяців склав 95,5%. (За аналогічний період минулого року рівень CSI становив 94,4%).

Це дослідження щомісячно проводиться методом індивідуального телефонного опитування клієнтів сервісного обслуговування 37 дилерських центрів Mitsubishi Motors по всій Україні. У поточному році в опитуванні вже взяли участь більше 25 000 клієнтів.

Індекс задоволеності клієнтів для дилерської мережі Mitsubishi Motors в Україні проводиться на основі CSI програми, розробленої згідно з методикою виробника.

Індекс являє собою комплексний показник, що враховує усі найважливіші параметри обслуговування: професіоналізм персоналу; враження від авторизованого сервісного центру (зручність розташування, зовнішній вигляд); компетенції майстра-консультанта; якість виконаних робіт; повноту наданих пояснень після виконання робіт; загальну оцінку задоволеності рівнем обслуговування; намір обслуговуватися в даному сервісному центрі надалі.

Найвищий індекс задоволеності (більше 97%) продемонстрували авторизовані сервісні центри Mitsubishi Motors, розташовані у Рівненській, Вінницькій, Закарпатській, Кіровоградській областях, а також в Автономній Республіці Крим.

Директор департаменту післяпродажного обслуговування компанії «ТОРГОВИЙ ДІМ - НІКО», офіційного імпортера Mitsubishi Motors в Україні, Ігор Єременко так прокоментував результати дослідження: «Задоволеність клієнтів наданим сервісом значним чином формує їхню лояльність, а це - один з найважливіших факторів успіху в автомобільному бізнесі. Вимірювання рівня задоволеності сервісом ми проводимо щомісячно протягом багатьох років. Цей інструмент дозволяє оцінити як усереднену думку наших клієнтів про сервіс, що надається дилерами Mitsubishi на загальноукраїнському рівні, так і оперативно відстежувати сильні і слабкі сторони окремого авторизованого сервісу. Дані CSI дозволяють своєчасно коригувати роботу кожного дилера з метою постійного покращення його роботи. Той факт, що рівень задоволеності сервісом Mitsubishi в Україні стабільно зростає з року в рік, а згідно з останніми результатами CSI, частка клієнтів, які задекларували подальший намір обслуговуватися в авторизованому сервісному центрі, становить 96,2%, свідчить про те, що ми рухаємося в правильному напрямку».

Сервісний центр офіційного дилера Mitsubishi Motors "Альтра Авто": м.Рівне, вул.Київська, 101а, тел. (0362)64-20-56.

Повернутися до списку

Інші новини

27.10.2018
07.08.2018
14.03.2018


Володар міста