Клієнти VOLVO зможуть використовувати свій автомобіль в якості адресата для отримання замовлених товарів та продуктів
24.02.2014

VOLVO CARS РОЗРОБИЛА РЕВОЛЮЦІЙНУ ТЕХНОЛОГІЮ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ: КОМПАНІЯ ДЕМОНСТРУЄ ПЕРШУ В СВІТІ ТЕХНОЛОГІЮ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНОГО ТОВАРУ І ПРОДУКТІВ БЕЗПОСЕРЕДНЬО В АВТОМОБІЛЬ — ЦЕ НОВА ФОРМА КУР’ЄРСЬКОЇ ДОСТАВКИ.

Вперше нова послуга демонструватиметься на всесвітній виставці Mobile World Congress в Барселоні. Завдяки новому рішенню куплені товари можуть бути доставлені безпосередньо в автомобілі покупців незалежно від того, де знаходиться їх власник.
  • Цифрові ключі дозволять зробити автомобіль місцем для отримання і доставки товарів
  • Минулого року більше половини (60%) людей, які замовляли товари через Інтернет, зазнавали труднощів з доставкою покупок
  • Втрати від збоїв першої доставки купленого товару з подальшою повторною доставкою складають 1 мільярд Євро
Нова технологія з використанням цифрового ключа Volvo дозволить власникові автомобіля вказати свій автомобіль як місце для доставки товарів, замовлених через Інтернет. За допомогою смартфону або планшетного ПК власник автомобіля отримає інформацію від кур’єрської компанії із зазначенням, в якому місці кур’єр зможе доставити товар в автомобіль або забрати у власника товар для відправки.
 
Прийнявши умови доставки, власник автомобіля передає цифровий ключ кур’єрській компанії, а вже пізніше може чітко відстежувати, коли двері автомобіля були відкриті та закриті. Після виконання операції доставки або отримання цифровий ключ анулюється.
 
Технологія проходила випробування в рамках програми, в якій взяли участь 100 осіб. 86% з них визнали, що така кур’єрська доставка дозволила заощадити час. За результатами перших випробувань інноваційне використання цифрових ключів зробить можливою економію часу, грошей та скоротить негативний вплив на екологію.
Завдяки передовим послугам на базі сучасних комунікаційних технологій, включаючи таку кур’єрську доставку, в майбутньому автомобіль буде більше, аніж просто транспортний засіб. На початку цього року Volvo Cars презентувала Sensus Connect — нову технологію, що об’єднує в собі навігаційну систему і систему інформації та розваг. У рамках стратегічного партнерства з компанією Ericsson Volvo Cars розвиває концепцію «Мережевого суспільства»: партнери вивчають різні можливості використання підключення автомобіля до хмарних технологій, що дозволить у найближчі роки значно змінити якість послуг, які надаються користувачам.
 
Економія часу та зниження стресу
Торік 60% людей, які купували товари в Інтернеті, стикалися з проблемами доставки придбаних товарів. Дослідження показують, що в даний час люди щодня відчувають значний стрес. Згідно зі звітом Future Foundation з 2010 по 2011 роки збільшилася кількість респондентів, які надали стверджувальну відповідь на запитання «У повсякденному житті я часто відчуваю брак часу».
 
Незважаючи на збільшення обсягів покупок через Інтернет, під час досліджень з’ясувалося, що більше половини покупців отримують замовлені товари поза домом, а це призводить до чергових стресів та втрати часу у зв’язку зі збоєм доставки. В результаті споживачі стикаються з небажаними обмеженнями, вони змушені змінювати свої плани на день, і це призводить до невиправданих очікувань і втрати головного — часу.
 
Volvo Cars вивчає перспективи доставки товарів безпосередньо в автомобіль, і це один з напрямків розробок компанії, що розвиває технології підключення автомобіля до цифрових систем, покликаних полегшити повсякденне життя користувачів. Перші дослідження вже показали, що 92% учасників вважали доставку товарів в автомобіль більш зручною.
 
Нові можливості доставки — жодних обмежень
«Зробивши автомобіль місцем для отримання і доставки товарів з використанням цифрових ключів, ми запропонували вирішення багатьох проблем — доставка товарів стає доступною безпосередньо людям, не обмежуючись будинком чи офісом. Учасники дослідження підтверджують, що така послуга економить час. Водночас це зручно для кур’єрських компаній! Зараз втрати від випадків збою першої доставки купленого товару з подальшою повторною доставкою складають 1 мільярд Євро. Ми продовжуємо роботу над вдосконаленням технології цифрових ключів, і ми вивчаємо додаткові можливості, які дозволять полегшити життя користувачів», — говорить Клас Бендрик (Klas Bendrik), директор з інформаційних технологій Volvo Car Group.
Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста