Компанія Ford представляє дослідні автомобілі, що можуть паркуватися єдиним натисненням кнопки та уникати зіткнень з іншими автомобілями або пішоходами
10.10.2013

ЛОММЕЛЬ, Бельгія, 10 жовтня 2013 року – компанія Ford вперше презентувала технологію, розроблену з метою надання водіям можливості паркуватися одним натисненням кнопки, знаходячись у автомобілі або поза ним. Крім того, представлено прототипну систему, що автоматично використовує рульове керування та гальмування для уникнення аварій з автомобілями та пішоходами.

Результатом наукових досліджень спеціалістів перспективного проектування компанії Ford став дослідний автомобіль Ford Focus, обладнаний прототипом повністю автоматичної системи допомоги при паркуванні. Для заїзду на стоянку технологія нового покоління контролює рульове керування, вибір передач та рух вперед і назад.

Повністю автоматична система допомоги при паркуванні, використовуючи ультразвукові датчики, виявлятиме зручне паралельне місце для стоянки. Потім водій активуватиме систему, знімаючи автомобіль з передачі (переводячи коробку передач у нейтральне положення) та натискаючи кнопку зсередини автомобіля або поза ним за допомогою дистанційного пульта. Система братиме на себе контроль над рульовим керуванням, рухом вперед і назад та гальмуванням, виконуючи маневри для спрямування автомобіля на місце стоянки.

Повністю автоматична система допомоги при паркуванні виявлятиме місця для стоянки на швидкості до 30 км/г. Водій повинен буде залишати кнопку у затиснутому положенні протягом маневру, що надасть йому можливість у будь-який час зупинити систему або взяти контроль на себе.

Системи паркування компанії Ford можуть заводити автомобілі на місця, що лише на 20 відсотків більше загальної довжини машини, і завдяки цьому повністю автоматична система допомоги при паркуванні у разі широкого використання на великій кількості автомобілів зможе вивільнити простір для стоянки, втрачений внаслідок нераціонального паркування.

Крім того, компанія Ford представила технологію запобігання зіткнень з перешкодою, розроблену в рамках дослідного проекту під керівництвом Ford і з європейським фінансуванням.Технологія запобігання зіткнень із перешкодою використовує три радари, ультразвукові датчики та камеру для сканування дороги до 200 метрів попереду. Якщо система виявляє повільний або нерухомий об’єкт, вона спочатку виводить попередження на екран та подає відповідний звуковий сигнал. Якщо водій не править кермом або не гальмує, то система запобігання зіткнень із перешкодою застосовує гальма, сканує простір у пошуках вільного місця убік від загрози та бере на себе контроль над електронною системою рульового керування для уникнення аварії.

Компанія Ford вже впровадила активні технології безпеки у своїх автомобілях, включаючи активну систему зупинки у місті, що використовує оптичний локаційний пристрій для спостереження за рухом попереду та 50 разів у секунду сканує дорогу з метою запобігання аваріям на швидкості до 15 км/г. Система допомагає знизити силу удару на швидкості до 30 км/г. Технологія підтримки смуги руху компанії Ford використовує камеру, що відстежує розташування автомобіля відносно дорожньої розмітки та застосовує момент повороту керованих коліс, щоб попередити водія, коли автомобіль сходить зі смуги.

Дослідники компанії Ford виявили зростаючий споживчий попит у всьому світі на засоби збереження душевної рівноваги, а саме технології та новинки, що полегшують життя. Крім того, клієнти більше звертають увагу на етичність споживання, адже покупки все більше відображають особистісні цінності.

 

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста