Компанія Ford презентує новий S-MAX; спортивний автомобіль для активного відпочинку було оновлено і тепер він став ще стильнішим, технологічнішим і якіснішим у керуванні
18.09.2014
  • Новий Ford S-MAX, що дебютує на Паризькому автосалоні, базується на привабливості оригінального спортивного автомобіля для активного відпочинку, місця у якому вистачить для подорожі семи осіб, а його маневреність та якість керування зазвичай притаманні автомобілям меншого розміру
  • У цілком новому S-MAX вперше в Європі представлена технологія Ford Adaptive Steering; також у цій моделі пропонується 1,5-літровий бензиновий двигун EcoBoost та покращений 2.0-літровий дизельний двигун TDCi, що забезпечують менший рівень викидів CO2 та найкращу динаміку у своєму класі
  • Вперше представлені світлодіодні динамічні фари Ford Dynamic LED з технологією дальнього світла без засліплення водіїв на зустрічній смузі Glare-Free Highbeam; а технологія Pre-Collision Assist є першою у цьому сегменті
  • Новий S-MAX пропонує 32 комбінації положень сидінь і простору в багажному відділенні, а також першу у своєму сегменті технологію Easy-Fold для другого і третього ряду сидінь
  • Витончений і спортивний зовнішній вигляд доповнюється сучасним інтер'єром, що пропонує перші у своєму сегменті Мультиконтурні Сидіння Ford (Multi-Contour Seats), а також спеціальну кліматичну систему для задньої частини авто
  • До додаткових особливостей автомобіля належить система підключення і взаємодії з голосовим управлінням SYNC 2, двері багажника з технологією «вільні руки», а також найкращі у своєму класі можливості складання багажу

КЕЛЬН, Німеччина, 16 вересня 2014 року – Ford Motor Company показала світові новий Ford S-MAX, стильну та інноваційну оновлену версію семимісного спортивного автомобіля для активного відпочинку, що встановлює нову моду. 

Залишаючись вірним духу оригінальної версії, новий S-MAX, що дебютує у Європі з наступного року, пропонує новий рівень стилю, задоволення від водіння та розширені функціональні можливості без шкоди для простору, експлуатаційної гнучкості та паливної економічності.

«S-MAX знайшов відгук у серцях клієнтів по всій Європі – людей, які потребують простору та практичності, але при цьому не могли навіть уявити себе за кермом стандартного сімейного мінівена», зазначив Стівен Оделл, виконавчий віце-президент компанії Ford у регіоні Європа, Близький Схід і Африка. «Новий S-MAX виводить цей безкомпромісний характер на новий рівень завдяки приголомшливому дизайну, першокласним технологіям та враженням від динамічного водіння.» 

У новому S-MAX вперше в Європі буде представлена технологія Ford Adaptive Steering, яка забезпечує оптимізацію реакції на дії водія. Ще незабутніші враження від водіння забезпечать також технологія Intelligent All-Wheel Drive та ряд новітніх силових агрегатів – у тому числі новий 1,5-літровий бензиновий двигун EcoBoost.

S-MAX стане першою серійною моделлю компанії Ford у всьому світі, в якій будуть встановлені світлодіодні динамічні фари Ford Dynamic LED із технологією дальнього світла без засліплення водіїв на зустрічній смузі Glare-Free Highbeam, що дозволяє підтримувати максимальну освітленість шляху, не відволікаючи при цьому інших учасників дорожнього руху. Передова технологія Pre-Collision Assist від компанії Ford допоможе пом’якшити наслідки аварії навіть на високих швидкостях.

Від подорожі в Альпи для катання на лижах до поїздок у школу за дітьми, новий S-MAX здатен комфортно перевозити семеро осіб – завдяки 32 комбінаціям положень сидінь і простору в багажному відділенні, а також першій у своєму сегменті технології Easy-Fold для другого і третього ряду сидінь. 

З того часу, як компанія створила нову автомобільну нішу – спортивні автомобілі для активного відпочинку, в Європі власниками моделі S-MAX стали понад 400 000 осіб, а у 2007 році ця модель отримала звання «Автомобіль року».

Якісно новий дизайн

 

Команда дизайнерів Ford еволюційно змінила стиль першого S MAX зі свіжим та самобутнім екстер'єром, створивши автомобіль, що справляє враження ще більш динамічного і ексклюзивного. 

«Елегантний і спортивний профіль S-MAX виділяється із сірої маси, представляючи унікальну пропозицію для клієнтів, які високо цінують ексклюзивний зовнішній вигляд – для свого автомобіля, свого одягу, і навіть для свого дому», сказав Джоел Пясковскі, директор дизайнерського відділу компанії Ford у регіоні Європа. «Завдяки нижчій лінії даху, витонченим фарам та мускулистим дугам навколо колісних арок новий S-MAX виглядає ширшим, виразнішим, і має ще своєріднішу зовнішність, ніж будь-коли раніше».

У більш витонченому стилі економно використовуються графічні особливості дизайну, що дозволяє уникнути «візуального шуму». Передня стійка відсунута назад, завдяки чому капот став більш видовженим та об'ємним для більш преміального вигляду. Випукла хромована трапецієподібна решітка радіатора та витончений дизайн фар надають автомобілю високотехнологічний та найсучасніший вигляд.

Харизматичний силует S-MAX і характерна лінія вікон стали ще бажанішими, оскільки вони були доповнені фірмовими світлодіодними денними ходовими фарами і технічно стилізованими світлодіодними задніми ліхтарями, що візуально збільшують ширину автомобіля. Вони з'єднані між собою фірмовою накладкою із чистовою обробкою під матовий хром. Інтегровані вихлопні труби відокремлені заднім дифузором для сучасного спортивного відчуття.

Усередині враження серйозного, складного і динамічного автомобіля справляє досконала за формою центральна консоль, яка плавно спускається із верхньої приладової панелі; оздоблення алюмінієм над боксом для рукавичок; і сидіння для другого і третього ряду. Відкритий та просторий інтер'єр стає ще більш вражаючим завдяки повнорозмірному панорамному скляному даху і продуманому дизайну сидінь із тоншими спинками, завдяки чому залишається більше простору для ніг.

Приємні на дотик матеріали використовуються в інтер'єрі нового S-MAX усюди. Матеріали здатні витримувати експлуатаційне зношення внаслідок використання активною сім'єю завдяки покриттю, стійкому до плям, та випробуванням на довговічність, які передбачають нанесення бруду та жиру.

Інженери навіть прискіпливо імітують поводження, якого інтер'єр може зазнати внаслідок того, що за предмети інтер'єру зачеплюються блискавки та шпильки. Тканину пробивають наскрізь 600 разів, використовуючи для цього металеву кулю із шипами, гострими, наче голка, під назвою булава, на кшталт середньовічної зброї.

«Інтер'єр нового S-MAX пропонує пасажирам більшу кількість опцій зберігання для уникнення безладу і демонструє сучасний, елегантний дизайн», сказав Хак Су Ха, керівник відділу дизайну інтер'єрів компанії Ford. «Водій також отримує більшу впевненість завдяки дизайну інтер'єру, в якому мінімізована кількість відображень від вікон та дзеркал для кращої видимості, і надаються інтуїтивно зрозумілі аналогові пристрої керування.»

 

Зручні сидіння

 

Доступний у п'ятимісній та семимісній конфігураціях, новий S-MAX оптимізовано для комфорту та функціональності. Система Easy-Fold дає можливість скласти кожне заднє сидіння одним натисненням на кнопку на приладовій панелі. Другий ряд сидінь, виконаний за технологією Easy-Entry, забезпечує доступ до третього ряду сидінь в один дотик.

Отримати ідеальну температуру тепер можна за рахунок вдосконаленої системи вентиляції, опалення та кондиціонування повітря, яка вперше була представлена в Європі у новому Ford Mondeo, і забезпечує потужніший потік повітря, здатна підтримувати нижчі температури, і при цьому працює тихіше. Усвідомлюючи те, що задні пасажири S-MAX розраховують на такий же комфорт, що й пасажири попереду, фахівці компанії Ford подбали про те, щоб вони могли встановлювати власні налаштування клімату завдяки допоміжним елементам управління та спеціальній кліматичній системі.

Додаткові звукопоглинальні матеріали, поліпшені дверні ущільнювачі і технологія магнітного приглушування вібрації, вбудована в дах, дозволили зробити салон тихішим; також S-MAX оснащений першими у своєму сегменті мультиконтурними сидіннями Ford із підігрівом та охолодженням, які ще й пропонують функцію масажу Active Motion.

«S-MAX зменшить втому та болі у водія і переднього пасажира, підтримуючи м'язи і кровоносні судини в тонусі завдяки унікальному хвильовому руху, що створюється надувними подушками в сидіннях», сказав Йєрун Лем, інженер-дослідник відділу технологій автомобільного інтер'єру компанії Ford у регіоні Європа. «Передова система відстежує тиск в окремих подушках, і людина відчуває єдиний валок, який ледь відчутно розминає спину, а на центральному сенсорному екрані можна вибрати два налаштування інтенсивності.»

Підголівники передніх сидінь можна регулювати вверх, вниз, вперед і назад, і водії можуть ідеально адаптувати своє сидяче положення за допомогою першої у своєму сегменті функції регулювання виносу та куту нахилу рульової колонки, а також за допомогою функції пам'яті положення сидіння водія. Також на S-MAX вперше запропоновано підігрів рульового колеса.

Контури і пружність задніх сидінь були доведені до досконалості, щоб забезпечити оптимізований комфорт для пасажирів задніх сидінь. Інтер'єр нового S-MAX пропонує найкращі у своєму класі рішення для задоволення потреб пасажирів у просторі для зберігання багажу, з опціями, до яких належить нове крите місце для багажу у верхній частині приладової панелі, зона зберігання носіїв аудіовізуальної інформації, вбудована у центральну консоль, а також приховане під підлогою місце для багажу за третім рядом сидінь.

Технологія «Шосте Відчуття» (Sixth sense technology)

У новому S-MAX використовується камера, радар і ультразвукові прилади у більше, ніж 16 надзвичайних технологіях водіння, які допоможуть Вам безпечно керувати автомобілем і контролювати його поведінку, до яких належать:

  • Технологія Pre-Collision Assist застосовує гальмування, якщо зіткнення з іншим транспортним засобом попереду неминуче – на швидкості від 8 км/год (5 миль на годину) до 180 км/год (112 миль на годину) спочатку звучить попереджувальний сигнал, а потім на вітрове скло виводиться попередження
  • Технологія адаптивних світлодіодних фар використовує функції системи Adaptive Front Lighting компанії Ford для регулювання кута фар дальнього світла залежно від конкретної обстановки під час водіння
  • Технологія Glare-Free Highbeam виявляє транспортні засоби, що рухаються попереду, як на зустрічній смузі, так і попутні, і приглушує світло, яке може призводити до засліплення, завдяки технології адаптивних світлодіодних фар, зберігаючи при цьому максимальне освітлення для інших зон

Абсолютно нові технології, вбудовані в S-MAX, що базуються на використанні датчиків, також значно спрощують паркування:

  • Система Perpendicular Parking здатна виявляти вільне місце та автоматично керувати автомобілем при русі назад для заїзду у місце для паркування поряд з іншими автомобілями таким же чином, яким система Active Park Assist допомагає водіям при паралельному паркуванні

  • Система Park-Out Assist допомагає водієві виїхати з паралельного місця для паркування, оскільки система керує кермом, у той час як водій натискає на педалі акселератора та гальма

  • Система Side Parking Aid подає звукові сигнали і виводить на екран інформацію про відстань до перешкод навколо автомобіля

  • Система Cross Traffic Alert попереджає водія, який рухається заднім ходом при виїзді з місця для паркування, про інші транспортні засоби, шлях яких може невдовзі перетнутися зі шляхом руху його автомобіля

До інших технологій допомоги водієві, що пропонуються у новому S-MAX, також належить система інформування про сліпі зони Blind Spot Information System, система розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition, система попередження при виїзді за межі своєї смуги руху Lane Keeping Alert, система допомоги збереження курсу в межах своєї смуги руху Lane Keeping Aid, та система сповіщення водія Driver Alert.

У новому S-MAX також вперше у своєму сегменті представлена технологія Front Split View Camera, що полегшує проїзди перехресть або маневрування на парковці з обмеженою видимістю за рахунок використання системи камер із кутом огляду 180 градусів, встановлених у передній частині авто. У технології Adaptive Cruise Control використовується радар, що встановлюється у передній частині авто і дає можливість водіям S-MAX підтримувати задану дистанцію від автомобіля, що рухається попереду.

Нова технологія Intelligent Speed Assist підвищує ефективність існуючої системи Adaptive Speed Limiter, яка дозволяє водієві встановити максимальну швидкість, та завдяки якій можна регулювати обмеження швидкості автомобіля відповідно до інформації, що отримується системою розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition та бортовими навігаційними системами.

«Технологія обмеження швидкості користується неймовірною популярністю серед водіїв, які хочуть бути переконаними в тому, що вони уникнуть штрафів за перевищення швидкості через те, що перевищили швидкість ненавмисне. Система Intelligent Speed Assist ще більше спрощує цю задачу», відзначив Стефан Кеппіс, керівник відділу розробки технологій активної безпеки компанії Ford у регіоні Європа.

Передові технології шасі

У новому S-MAX вперше в Європі представлено чітку технологію адаптивного управління передніми колесами Adaptive Front Steering, розроблену фахівцями компанії Ford, завдяки якій їзда по крутим дорогах стане приносити задоволення. Система оптимізує чутливість управління кермом, постійно змінюючи передаточне число між управлінням кермом і ведучими колесами залежно від швидкості автомобіля. На нижчих швидкостях, наприклад, при заїзді на стоянку або маневруванні в обмеженому просторі, нова система робить автомобіль більш маневреним і полегшує виконання поворотів. На високих швидкостях вона дозволяє S-MAX реагувати на дії водія спокійніше і точніше.

Нова задня підвіска сприяє підвищенню найкращої у своєму класі фірмової динаміки за рахунок конфігурації, у якій використовуються алюмінієві компоненти зі зниженою вагою, що забезпечує кращі динамічний характеристики і значно покращує витонченість та якість їзди – зокрема, для пасажирів задніх сидінь.

До інших технологій, які покращують якість керування, належать також:

  • Власна розробка компанії Ford, система Intelligent All-Wheel Drive, що забезпечує чудові курсові та тягові характеристики, пропонується для S-MAX уперше
  • Системи Torque Steer Compensation та Active Nibble Compensation нейтралізують небажану зворотну реакцію, зусилля та вібрації

Низький рівень викидів та покращені робочі характеристики

Завдяки новим чутливим економічним дизельним двигунам або бензиновим двигунам EcoBoost новий S-MAX дасть можливість тихо і легко рухатися на крейсерській швидкості.

Рівень викидів CO2 дизельного двигуна буде зменшено на сім відсотків; для вибору буде доступний 120-сильний 2.0-літровий двигун TDCi з шестиступінчастою механічною коробкою передач, а також покращений 150-сильний та 180-сильний 2.0-літровий TDCi з ручною коробкою передач або автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням Powershift. Система активного управління температурою зменшує час прогріву двигуна для швидшого досягнення максимального ККД і скорочення викидів CO2.

До варіантів бензинових двигунів належать новий економічний 160-сильний 1,5-літровий двигун EcoBoost із механічною коробкою передач, а також 240-сильний 2,0-літровий двигун EcoBoost з автоматичною коробкою передач, розроблені фахівцями компанії Ford.

Рівень викидів CO2 та паливна економічність S-MAX також покращені завдяки впровадженню систем Smart Regenerative Charging і Auto-Start-Stop. Аеродинамічний захисний пристрій на днищі та технологія Active Grille Shutter покращили аеродинамічну ефективність автомобіля за рахунок оптимізованих експлуатаційних якостей під час 400-годинних випробувань в аеродинамічній трубі.

Покращена активна та пасивна безпека

Каркас кузова нового S-MAX став на 3 відсотки міцніший за рахунок ширшого використання сталі надвисокої міцності, і пропонує додаткові засоби забезпечення активної безпеки, в число яких вперше ввійшли бокові подушки безпеки другого ряду сидінь.

Крім цього, була покращена стійкість автомобіля за рахунок використання систем Curve Control і Roll Stability Control, що регулюють крутний момент двигуна і застосування гальм, допомагаючи водієві зберігати контроль над автомобілем.

Технологія MyKey, що зазвичай актуальна для молодих водіїв, дозволить власникам запрограмувати ключ, який може блокувати вхідні телефонні дзвінки; обмежити максимальну швидкість; перешкодити деактивації систем допомоги водієві та засобів безпеки; зменшити максимальну гучність аудіосистеми і взагалі відключити аудіосистему, якщо пасажири не пристебнуті ременями безпеки.

Особливості, що роблять Ваше життя простішим

Традиційна група приладів поступилася місцем 10-дюймовому цифровому дисплею з анімованими спідометром і тахометром у вигляді аналогових приладів, який встановлюється за бажанням покупця. Для отримання індивідуалізованих та інтерактивних вражень користувачі також можуть налаштувати на свій смак параметри відображення і 3D-графіку на цифровому екрані.

8-дюймовий сенсорний дисплей із високою роздільною здатністю на центральній консолі дозволяє водіям керувати системою Ford SYNC 2 з голосовим управлінням для управління телефоном, розважальними функціями, кліматичної та навігаційною системами за допомогою простої діалогової мови. Водії можуть навіть вивести на екран список місцевих ресторанів, промовивши «Я зголоднів».

Система SYNC 2 також оснащена функцією Emergency Assistance, яка безпосередньо з'єднує водія і пасажирів авто з операторами місцевих аварійних служб після аварії, які розмовляють мовою, що відповідає тому чи іншому регіону.

У S-MAX вперше запропоновані Hands-Free Liftgate, які можна відкривати або закривати за допомогою руху ногою під заднім бампером. Торік половина нових покупців Ford Kuga зробила вибір на користь автоматичних дверей багажника після того, як модель стала першою серед середньогабаритних позашляховиків у Європі, в якому була запропонована ця технологія.

«Створений без жодних компромісів, щоб забезпечити незрівнянне поєднання стилю, комфорту, експлуатаційної гнучкості, ефективності та привабливості водіння, новий S-MAX підкріплений інноваційними і в багатьох випадках унікальними технологіями,» сказав Ендрю Кернахан, головний програмний конструктор проекту розробки нового Ford S-MAX. «Це автомобіль, який прекрасно виглядає і сприймається у будь-якій ситуації та задовольняє найвимогливіших клієнтів.»

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста