Mitsubishi Motors Corporation оголосила про нову стратегію розвитку до 2016 року
22.11.2013

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) оголосила про новий середньостроковий бізнес-план з 2014 по 2016 рік - New Stage 2016. У планах компанії – подальше зростання продажу за рахунок SUV сегменту, а також задоволення зростаючого купівельного попиту на екологічні та безпечні автомобілі. Відповідно до нового бізнес-плану ММС планує утримати стабільно високі продажі автомобілів під брендом Mitsubishi на азіатських ринках, посилити виробничу базу в країнах Південно-Східної Азії, а також ефективно використовувати ресурси, що з’явилися завдяки бізнес-партнерству.

Відповідно до плану New Stage 2016, MMC Group планує щорічно інвестувати близько 100 мільярдів ієн у капітальні витрати та близько 80 мільярдів ієн у дослідження та розробки. Запланований об’єм продажів компанії в 2016 році складає 1 млн 430 тис. автомобілів, що на 30% більше у порівнянні з прогнозом на поточний рік. ММС прогнозує до кінця 2016 фінансового року отримати прибуток в розмірі 2 600 мільярдів ієн (приблизний прибуток від діяльності в 2013 році становитиме 2 130 мільярдів ієн) та операційний прибуток у розмірі 135 мільярдів ієн (прогнозований операційний прибуток у 2013 році складатиме 100 мільярдів ієн). При цьому компанія планує до 2016 року скоротити витрати на 110 мільярдів ієн.

У планах ММС до 2015 року випустити на світовий ринок оновлені моделі L200 та Pajero Sport, а також розширити лінійку автомобілів на електротязі.  Зараз ведуться розробки нових поколінь ASX, Delica D:5 та Pajero. Завдяки збільшенню та оновленню модельного ряду компанія ММС розраховує збільшити об’єм продажів SUV до 63% до 2016 року (у 2013 році сукупний об’єм продажів SUV складає 57%). До 2020 року компанія ММС має намір збільшити виробництво моделей EV та PHEV на 20%.

Відповідно до стратегії New Stage 2016, компанія продовжує розробки повнопривідної інтегрованої системи контролю за рухом автомобіля S-АWC, технології активної безпеки e-Assist (які вже використовуються в новому Outlander) та сучасної інформаційної технології connected car – постійне з’єднання з Інтернетом за допомогою смартфонів.

До 2016 року відбудеться скорочення базових платформ з дев’яти до семи – за рахунок зменшення випуску моделей попередніх поколінь, а також моделей, орієнтованих на конкретні регіони.

У планах компанії MMC Group посилення присутності на ринках, що розвиваються, відкриття нових заводів, налагодження випуску продукції на спільних підприємствах у країнах Південно-Східної Азії, Китаї та Росії. При цьому основні зусилля будуть зосереджені на Азії: пильна увага приділятиметься розвитку бізнесу в Таїланді та Індонезії, а також на Філіппінах. У Японії MMC має намір розвивати продажі компактних автомобілів через компанію NMKV, засновану разом з Nissan Motor Company спеціально для розробки цієї продукції. Крім цього, на заводах в Японії будуть впроваджені технології виробництва продукції наступного покоління з наступним збільшенням продуктивності. У Північній Америці MMC планує наростити об’єм продажів та підвищити продуктивність американських заводів, щоб експортувати автомобілі, що випускаються до сусідніх країн. У Європі компанія має намір відновити об’єми продажів та підвищити рентабельність в основному за рахунок нових моделей.

Коли мова йде про транспортні засоби, корпорація Mitsubishi Motors впевнена, що якість і безпеку автомобіля є найбільш важливими факторами для клієнтів. Тому в рамках стратегії New Stage 2016 корпорація продовжить приділяти особливу увагу модернізації, а також високим стандартам якості продукції.

 Довідково:

Відповідно до попередньої стратегії компанії -  Jump 2013 - ММС працювала над підвищення прибутковості, приділяючи увагу управлінню ресурсами на ринках, що розвиваються, ініціативам з покращення оточуючого середовища та оптимізації структури витрат, незважаючи на складну ситуацію через землетрус у Японії, потоп у Таїланді, а також через високий курс ієни.

У результаті в 2012 фінансовому році MMC змогла досягти рекордно високих показників, як за рівнем доходу, так і за рівнем чистого прибутку. У поточному фінансовому році, останньому в середньостроковому плані Jump 2013, компанія розраховує отримати прибуток, що перевищує показники попереднього року.

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста