Mitsubishi Motors в Україні: підсумки 2013 року, перспективи 2014
21.01.2014

Компанія «ТОРГОВИЙ ДІМ - НІКО», офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні, підбила підсумки своєї роботи в 2013 році і оприлюднила плани на 2014.

У 2013 році було зареєстровано 4983 автомобілів Mitsubishi, що на 0,8% перевищило продажі 2012 року (4945 авто). З урахуванням падіння всього автомобільного ринку на 7,4% (порівняно з 2012 ) такі результати дозволили бренду Mitsubishi піднятися на одну сходинку в рейтингу продажів легкових автомобілів в Україні, зайнявши 12-у позицію.
Бренд зумів наростити долю ринку з 2,3 % в 2012 до 2,5% в 2013.

У структурі продажів за моделями найвищий 46% ріст (1273 авто) продемонстрував Mitsubishi Pajero Sport (з часткою 22,7% в D-SUV сегменті).
Зростання продажів флагману модельного ряду Mitsubishi Pajero Wagon склало 12% (421 авто в 2013 і 375 авто
в 2012). Компактний кросовер Mitsubishi ASX зайняв 4,2% класу С-SUV і наростив продажі на 4% (1144 авто). Результати продажів Mitsubishi Outlander в 2013 році склали 1081 авто з часткою 3,8% в своєму сегменті. Багаторічний лідер класу Pick-up Mitsubishi L200 за результатами 2013 року продовжує тримати лідируючу позицію з часткою 28,3% (409 авто). Всього позашляховики Mitsubishi в 2013 році зайняли 7,4% долі в класі SUV. Седанів Mitsubishi Lancer було продано 605 авто (з часткою 3,6% в С-сегменті).

Ярослав Вовк, директор департаменту маркетингу і реклами «НІКО Менеджмент», так прокоментував підсумки 2013: «Минулий рік загалом був складним для автомобільного ринку через законодавчі зміни. Однак на тлі стагнації ринку нам вдалося наростити продажі. Це стало можливим завдяки виведенню на український ринок оновлених моделей ASX і Pajero Sport, зростанню частки SUV-сегмента (28,8% в 2013 відносно 26,4% в 2012), де представленість Mitsubishi традиційно висока, а також вдалому позиціонуванню бренду, в тому числі і ціновому.

У 2014 році ми плануємо продати 5800 автомобілів і наблизитися до 3% частки ринку легкових автомобілів. Ключова сильна сторона бренду Mitsubishi - це лінійка позашляховиків. Тому наша ставка саме на SUV-сегмент. Вже навесні поточного року на українському ринку з'являться оновлені кросовери ASX і Outlander, а в 4-му кварталі ми презентуємо повністю новий L200. Ми з оптимізмом дивимося
у майбутнє. До 2016 року виробник зробить оновлення усього модельного ряду. Нове «обличчя» бренду можна вже побачити в концепт-карах, які Mitsubishi Motors Corporation зараз активно представляє на найбільших автосалонах у всьому світі».

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста