Нова архітектура масштабованої платформи Volvo – ще один крок до безаварійного майбутнього
18.01.2014

Нова архітектура масштабованої платформи відкриває величезні можливості для розробки елегантного дизайну. Однак цим переваги нової платформи не обмежуються. Вона дозволяє посилити лідируючі позиції Volvo Cars в галузі безпеки і наблизити реалізацію стратегії компанії, прийнятої до 2020 року - в нових автомобілях Volvo люди не повинні гинути чи отримувати серйозні травми.

Нещодавно опубліковані незалежні дані шведської страхової кампанії Folksman свідчать про те, що у Швеції рівень завдання шкоди людям в сучасних автомобілях Volvo на 60 відсотків нижче в порівнянні з середнім сучасним автомобілем. Додатково слід зазначити, що в Швеції відзначається найнижчий у світі рівень травматизму на дорогах.

Цілісний підхід

Нова архітектура SPA дозволяє досягти значних покращень як у випадку найжахливішого сценарію зіткнення, так і для впровадження інноваційних функцій допомоги водієві, які забезпечують можливість уникнення зіткнення.

"Ми, як і раніше, не йдемо на жодні компроміси та забезпечуємо кращий захист на випадок зіткнення, - говорить Ян Іварссон (Jan Ivarsson), старший менеджер формування стратегії та вимог безпеки Volvo Cars. - Нова архітектура відкриває можливості для подальшого вдосконалення автомобіля. Каркас безпеки вихідної моделі XC90 на сім відсотків складався з борвмісної сталі гарячого формування. Структура майбутнього абсолютно нового XC90 складається на сорок відсотків із сталі гарячого формування - це означає, що каркас безпеки став ще більш міцним без впливу на збільшення маси автомобіля".

Унікальна електрична архітектура

Нова архітектура SPA включає нову революційну електричну архітектуру, яка значно підвищує рівень оснащення автомобіля інтелектуальними рішеннями. Нова архітектура покликана полегшити інтеграцію передових функцій, дозволяючи швидко впроваджувати нові технології в таких областях як мікропроцесорне обладнання, датчики і камери.

В цілому електрична архітектура представлена ??системою із чотирьох основних компонентів - це динамічні характеристики автомобіля, безпека, кузов та інформаційно-розважальні засоби.

"Кожен компонент архітектури може бути підключений до окремого вузла всієї архітектури. Це означає, що ми маємо єдину нервову систему з повним контролем усіх з’єднань в автомобілі. Це унікальне рішення в автомобільній галузі", - впевнений Петер Мертенс ( Peter Mertens ).

Єдина система, орієнтована на потреби людей

Водій завжди перебуває в центрі уваги цілісного підходу Volvo Cars, який базується на реальних дорожньо-транспортних ситуаціях. Водій всебічно оточений технологіями, які захищають його та забезпечують контакт із зовнішнім світом:

Все для водія

Водій і пасажири повністю оточені рішеннями, які забезпечують продумане поглинання енергії незалежно від типу зіткнення. Компанія постійно вдосконалює технології безпеки, такі як ремені безпеки, система захисту від плітьових травм, подушки безпеки і надувні завіси.

В автомобілях на базі нової архітектури SPA переднатяжувачі ременів безпеки забезпечують утримання людей в сидіннях до і в процесі зіткнення. Наприклад, спрямований назад радар використовується для визначення наїзду ззаду. Це дозволяє заздалегідь забезпечити натяг ременів безпеки, щоб утримати людей в сидіннях під час зіткнення.

Надміцний каркас безпеки

Новий запатентований каркас безпеки SPA створюється з використанням сталі різних типів. Тепер каркас став ще більш міцним і більш продуманим. У каркасі безпеки використовується більше борвмісної сталі, що підвищило його міцність.

Запобігання зіткнень

Вдосконалені камера, радар і датчики здатні визначити більше об'єктів навколо автомобіля, ефективно працювати на більш високих швидкостях, а також відстежувати більше ситуацій на дорозі, наприклад, на перехрестях.

"Один із найбільш важливих напрямків у сфері запобігання зіткнень - це допомога водію при утриманні автомобіля у смузі руху. У критичній ситуації в дію вступає технологія, яка автономно регулює рульову систему, повертаючи автомобіль на свою смугу руху. Неконтрольований з’їзд зі смуги руху призводить до смертельних випадків і серйозних травм - це один із найнебезпечніших сценаріїв ДТП на сучасних дорогах", - говорить Ян Іварссон.

Серед нових рішень - технологія виявлення та автоматичного гальмування, яка здатна в темний час доби вчасно виявити великих тварин і пішоходів.

Більш зручне керування автомобілем

Датчики, що використовуються в системах уникнення зіткнень, дозволяють водієві легше впоратися з керуванням в складних ситуаціях на дорозі та отримати максимум насолоди від подорожі автомобілем. Наприклад, адаптивний круїз контроль з функцією утримання автомобіля в смузі руху, який буде встановлюватися в абсолютно новому XC90. Автомобіль, обладнаний цією системою, автоматично слідує за автомобілем попереду в дорожніх заторах. Архітектура масштабованої платформи полегшує інтеграцію автономних технологій і розрахована на створення автомобілів з автономними системами управління.

Можливість зазирнути за кут

Завдяки обміну інформацією з іншими автомобілями нова інфраструктура розширить зону видимості водія, не обмежуючись можливостями камери, радара і датчиків. Інтеграція таких технологій, як Car2Car і Car2Infrastructure дозволить автомобілям обмінюватися важливою інформацією, створюючи водієві більш комфортні умови для управління автомобілем, одночасно підвищуючи рівень безпеки.

Ці технології відкривають широкі можливості для впровадження різних функцій безпеки та підтримки водія: отримання інформації про рух на дорогах, зaвчасні попередження та шляхи об'їзду заторів, а також розрахунок проїзду на зелене світло без зупинок і пошук вільних місць на парковці.

Завжди на зв’язку із зовнішнім світом

Сьогодні водії прагнуть постійно підтримувати зв'язок із зовнішнім світом, перебуваючи в автомобілі. Така взаємодія з зовнішнім світом може бути зручною і безпечною, однак в той же час це може мати певну зону ризику.

Прагнення завжди залишатися на зв'язку може призвести до відволікання уваги водія. У Volvo Cars вважають, що системи автономного управління автомобілем дозволять забезпечити безпеку на такий випадок. У певних ситуаціях, коли немає необхідності постійно стежити за дорогою, навіть перебуваючи за кермом, водій зможе зайнятися іншими справами.

"Технології функцій автоматизованого управління допомагають нам реалізувати наше бачення: у майбутньому автомобілі Volvo не повинні потрапляти в зіткнення. Рішення, інтеграція яких стає можливою завдяки архітектурі масштабованої платформи, дозволяють нам наблизитися до виконання поставленого завдання", - додав Ян Іварссон.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста