Нові моделі Ford Mondeo дебютують з новою системою виявлення пішоходів; підвищена ефективність завдяки новим двигунам та зменшеній вазі
15.10.2014
  • Нові моделі Mondeo обладнані системою запобігання зіткненням із функцією виявлення пішоходів, яка допомагає визначити наявність людей попереду автомобіля або на траекторії, яка може перетнутись із траєкторією руху автомобіля, та автоматично застосовує гальма, якщо водій не реагує на повідомлення.

  • Ширший діапазон трансмісій включає перший Mondeo Hybrid, унікальні в своєму класі бензинові двигуни EcoBoost на 1,0 та 1,5 літрів, а також новий дизельний двигун 210 к.с. TDCi на 2,0 літри з здвоєним послідовним турбонаддувом.

  • Вагу нової моделі зменшено на 25 кг, 80% ваги кузова до 115 кг було перерозподілено для підвищення продуктивності використання палива та зменшення викидів CO2.

  • Інтегральна задня підвіска, жорсткіша рама, система керування з електропідсилювачем керма Electric Power Assisted Steering та нові гальма забезпечують найкращі в своєму класі динамічні характеристики та підвищену дистанцію гальмування.

  • Функції допомоги водію, забезпечення комфорту та безпеки включають адаптивні світлодіодні передні фари, надувні ремені задніх сидінь, сидіння Multi-Contour, систему голосового керування SYNC 2 та систему MyKey.

  • В автомобілі використовуються вдосконалені матеріали: високоміцна сталь, магній та смарт пластик. Інноваційний виробничий метод гідроформування також підвищує міцність деталей автомобіля.

  • Надзвичайно висока якість автомобіля: зниження шуму дороги до 3 децибелів, зменшення шуму вітру на 8% та найкраще в класі охолодження. Високотехнологічний дизайн підтримується високою якістю виконання та матеріалів.

КЕЛЬН, Німеччина, 13 жовтня 2014 року – Нові моделі дебютують з новою технологією виявлення пішоходів, метою якої є зменшити серйозність зіткнень та/або запобігти зіткненням.

Система Pre-Collision Assist з функцією Pedestrian Detection поставляється разом із неймовірно широким діапазоном трансмісій, у тому числі перший електро-бензиновий гібрид. Новий дизельний двигун із здвоєним послідовним турбонаддувом 210 к.с. TDCi надійде в продаж на початку наступного року.

Модель доступна у варіантах із чотирма або п’ятьма дверима, а також як фургон – всі варіанти розроблено спеціально для Європи. Нові моделі пропонують надзвичайно високу якість матеріалів та виконання, мають високотехнологічну конструкцію. Моделі обладнано інноваційними технологіями, в тому числі адаптивними світлодіодними фарами, надувними ременями задніх сидінь та сидіннями Multi-Contour.

«Новий Mondeo – найбільш високотехнологічний автомобіль Ford у Європі», – зазначив Ульріх Коестерс, директор лінійки автомобілів, представництво Ford у Європі. «Системи на кшталт Pre-Collision Assist із функцією Pedestrian Detection надають водію безпеку та впевненість в умовах сучасного міста».

Виявлення пішоходів

Нова система Pre-Collision Assist з функцією Pedestrian Detection виявляє людей, що знаходяться попереду на дорозі або поряд із нею, або чия траєкторія руху може перетнути траєкторію руху автомобіля, та автоматично застосовує гальма, якщо водій не реагує на повідомлення. Система обробляє інформацію, що надходить з камери, вмонтованої на вітровому склі, та радару, що розташований на бампері, та звіряється із базою даних «форм пішоходів» для розрізнення людей від типових обєктів дороги та її ландшафту.

У випадку виявлення пішохода перед автомобілем та виникнення загрози зіткнення водій отримає звукове та візуальне повідомлення. Якщо водій не зреагує на повідомлення, система зменшить час на застосування гальм, скоротивши відстань між гальмівними колодками та дисками. Якщо водій все одно не реагує на повідомлення, гальма будуть застосовані автоматично, а швидкість автомобіля знизиться.

Інженери провели іспити цього автомобіля із замкнутими схемами, використовуючи рами зі змонтованими ляльками в повний зріст. Були витрачені місяці на тестування та шліфування системи на дорогах по всьому світу, щоб забезпечити надійність системи в реальних дорожніх умовах.

«Іспити в реальних умовах були дуже важливою частиною процесу проектування. Силуети пішоходів бувають дуже різними, також вони положення можуть приймати безліч поз», – сказав Грегор Аллексі, інженер відділу розробки технологій активної безпеки, представництво Ford в Європі. «Ми проїхали більше 500 000 кілометрів, щоб переконатися в тому, що випробували систему виявлення пішоходів на якомога більшій кількості людей та в усіх можливих ситуаціях».

Нова модель Mondeo застосовуватиме автоматичне гальмування з метою пом’якшити або запобігти зіткненню з автомобілем, що рухається попереду. Система Active City Stop спрацьовує на швидкості понад 40 км/год (25 миль на годину). На вищий швидкості нова система Pre-Collision Assist використовує технологію на основі даних радара та камери, яка забезпечує сканування дороги попереду та автоматичне застосування гальм на повну силу, щоб допомогти уникнути або пом’якшитизіткнення автомобілів, що рухаються один за одним.

Технологія радару дозволяє користуватися новою функцією визначення відстані Distance Indication та функцією адаптивного круїз-контролю Adaptive Cruise Control. Функція визначення відстані візуально інформує водія про досягнення часовий інтервал муж ним та автомобілем, що рухається попереду. Функція адаптивного круїз-контролю автоматично підтримує встановлену відстань до автомобіля, що рухається попереду.

Крім того, передня камера підтримує функцію допомоги дотримання смуги руху Lane Keeping Aid, яка застосовує крутний момент керування, щоб повернути автомобіль назад у свою смугу руху, якщо він випадкового змістився за маркування. Функція розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition надає водієві інформацію про останнє виявлене обмеження швидкості, знаки скасування і правила обгону на дисплеї групи приладів.

Найширший діапазон двигунів

Нові можливості моделі Mondeo включають надзвичайно потужні та ефективні бензинові двигуни EcoBoost на 1,0, 1,5 та 2,0 літра. EcoBoost нещодавно отримав нагороду Двигуна року, вже втретє.

Нові моделі Mondeo пропонують варіант надзвичайно потужного дизельного двигуна TDCi на 2,0 літри з здвоєним послідовним турбонаддувом, забезпечуючи крутний момент 450 Нм та 210 к.с. Також буде доступна модель на технології ECOnetic, з дизельним двигуном на 1,6 літрів, який має надзвичайно низький рівень викидів CO2 – 94 г/км, а також моделі з дизельними двигунами TDCi на 2,0 літри 150 к.с. або 180 к.с.

Mondeo Hybrid з чотирма дверима поєднує спеціально розроблений бензиновий двигун на 2,0 літри з електричним двигуном та літієво-іонним акумулятором 1,4 кВт, які забезпечують оптимальну економію палива та низький рівень викидів CO2 – 99 г/км.*

У діапазоні трансмісій нової моделі Mondeo покращено ефективність використання палива та зменшення викидів на 14%, також цьому сприяє функція зниження опору Active Grille Shutter. 

Неперевершені динамічні характеристики

Перша європейська модель, створена на основі нової глобальної платформи CD-сегмента. Усі нові моделі Mondeo дебютують з конфігурацією нової інтегральної задньої підвіски, яка підіймає якість автомобіля на новий рівень та покращує його динамічні характеристики.

Функціональність нової платформи та конструкції кузова покращено завдяки системі Electric Power Assisted Steering, якою модель обладнано вперше. Оптимізована антиблокувальна гальмівна система сприяє зменшенню гальмівних відстаней більше ніж на 1 метр на 100 км/год.

«Конструкція кузова на 10% міцніша за попередні моделі Mondeo, а технології покращення маневрування включають систему Torque Vectoring Control. Це найбільш рухомий та слухняний автомобіль Mondeo», – повідомив Коестерс.

Міцніший кузов та вдосконалені матеріали

Нові моделі Ford Mondeo вироблені з використанням високотехнологічних матеріалів та виробничих технік, що забезпечує підвищену безпеку, меншу вагу та покращену стабільність.

А-стійки та В-стійки автомобіля, а також повздовжні балки даху вироблено з використанням найновітнішої промислової технології гідроформування з високоміцної сталі. Нова магнієва конструкція внутрішніх задніх дверей моделей із чотирма та п’ятьма дверима забезпечує зменшення ваги приблизно на 40% порівняно з традиційними сталевими аналогами.

Модель, яка має зменшену вагу конструкції кузова до 115 кг з двигуном EcoBoost створена з використанням технології Front Energy Absorber. Вперше автомобіль відповідає вимогам щодо захисту пішоходів США та Європи. Модель Mondeo з двигуном EcoBoost на 1,5 кг важить на 25 кг менше, аніж попередня модель з двигуном EcoBoost на 1,6 літрів. 80% оптимізованої ваги було перерозподілено для підвищення паливної продуктивності, зниження рівня викидів CO2, підвищення безпеки та комфорту.

«Вагу, яку було знижено у процесі розробки, було дбайливо компенсовано у вигляді систем економії пального, таких як технологія Auto-Start-Stop; функцій забезпечення комфорту та зручності; а також міцнішого та безпечнішого каркасу кузова», сказав Кьостерс. «Ми покращили міцність зон, що є критичними з міркувань безпеки, на 40 відсотків, і перевірили їхню ефективність в процесі багатьох тисяч комп'ютерних моделювань і більш ніж 180 реальних випробувань на удар при зіткненні.»

Каркас кузова Mondeo на 61 відсоток складається з високоміцної сталі. В конструкції даху використовується сталь, загартована в печі, щоб зменшити вагу ще на 0,5 кг.

До інших конструктивних вдосконалень відносяться:

  • Стабілізатор поперечної стійкості розроблено спеціально для обмеження зміщення коробки передач при лобовому зіткненні, мінімізуючи рух рульової рейки

  • Пороги виконано з мартенситної бористої сталі для покращеного захисту від бокового удару

  • Спеціальні елементи в бампері, що деформуються при аварії, оптимізовано для поглинання енергії та приведено у відповідність з характеристиками поперечини шасі

  • Конструкція переднього капота з фланцем дозволяє йому згинатись від удару для більшого поглинання енергії

  • Інтегрований в задню частину днища з'єднувач колісної арки з поперечиною, який збільшує жорсткість на кручення на 25 відсотків порівняно з традиційною конструкцією

Технологія забезпечення комфорту, зручності та безпеки

Нова модель Mondeo представляє на європейському ринку технологію адаптивних світлодіодних вогнів передніх фар, яка поєднує повноцінні світлодіодні головні фари та систему адаптивного переднього освітлення Adaptive Front Lighting. Технологія значно покращує видимість оточення для водія.

Вдосконалена версія системи Active Park Assist з функцією Perpendicular Parking надає водію можливість визначити паралельне місце паркування належної площі та припаркувати автомобіль заднім ходом (використовуючи голосове керування), також підтримується системами Park-Out Assist, що допомагає водію виїхати з паралельного місця паркування. Side Parking Aid попереджає про перешкоди, які система виявляє з усіх сторін автомобіля.

Передова технологія надувних ременів задніх сидінь запам’ятається надовго після дебюту автомобіля. У випадку зіткнення ремінь швидко розширюється, розсіюючи силу удару по площі тіла в п’ять разів ефективніше, ніж при використанні звичайного ременя.

Нова модель Mondeo надзвичайно дбайливо ставиться до комфорту та зручності водіїв, адже її обладнано першокласною колонкою керування з функціями пам’яті та механічного регулювання, сидіннями Ford Multi-Contour з унікальною функцією масажу Active Motion та системою зв’язку SYNC 2.

Новітня технологія MyKey надає володарям нового автомобіля можливість запрограмувати кнопки (зазвичай, для молодших водіїв). MyKey перехоплює вхідні телефонні дзвінки, а також обмежує максимальну швидкість, запобігає відключенню функцій допомоги водію та забезпечення безпеки, зменшує максимальну гучність аудіо системи та відключає всю систему, якщо водій та пасажири не користуються ременями безпеки.

Неперевершений вигляд, якість та дизайн

Рівень шуму дороги зменшено приблизно до 3 децибел в задній частині та 2 децибел в передній частині завдяки інтегральній задній підвісці, а також звукоізолюючому матеріалу, рівень шуму вітру зменшено на 8% – такий рівень раніше був доступний лише в автомобілях преміум класу.

Mondeo відзначається надзвичайною якістю матеріалів та виконання: вишуканий, елегантний, спортивний та надзвичайно вражаючий зовнішній дизайн разом з оптимізованою ергономікою та неперевершеним рівнем комфорту салону доповнені розкішним оздобленням та високотехнологічним обладнанням.

Автомобілі виробляються на високотехнологічному заводі Ford в Валенсії, Іспанія. Усі автомобілі мають профіль спортивного купе з низкою лінією даху та складаним скляним панорамним дахом для кузова типу фургон. Боковий профіль виконано на основі концепції «візуальної легкості», а високотехнологічний та технічний дизайн Ford відзначаються трапецоїдальною решіткою радіатора та потужно вигнутим капотом, які доповнюються чіткими та тонкими лінями вогнів передніх фар.

Блискучий та округлий дизайн центральної консолі надає салону спортивного вигляду кабіни пілота.

«Варіанти з чотирма дверима, п’ятьма дверима та кузовом типу фургон вирізняються вражаючим дизайном та якістю, а також широким вибором двигунів, серед яких вже є і електричний гібрид. Модель Mondeo неперевершено приваблива», – заявив Джо Бакай, віце-президент відділу розвитку продукції, представництво Ford у Європі.

# # #

 * Вказане споживання палива та рівень викидів CO2 вимірюються на основі технічних вимог та специфікацій європейських норм (EC) 715/2007 та (EC) 692/2008 з останніми доповненнями. Споживання палива та рівень викидів CO2 вказано для певного варіанту комплектації автомобіля, а не для певного окремого автомобіля. Застосовні стандартні тестові процедури дозволяють порівняння між різними типами автомобілів різних виробників. На додаток до паливної продуктивності автомобіля, керованість та інші нетехнічні фактори впливають на споживання палива та рівень викидів CO2 автомобіля. CO2 – це основний вид парникового газу, що спричиняє глобальне потепління. Результат пробігу в милях також базується на європейському їздовому циклі та виражається в англійських галонах. Результати можуть відрізнятися від схем економії палива в інших куточках світу через різні їздові цикли та норми, що застосовуються на таких ринках.


Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста