Нові продукти стимулюють зростання продажів Ford of Europe у квітні; збільшилась загальна частка на ринку та частка роздрібних продажів
20.05.2013

КЕЛЬН, Німеччина, 20 травня 2013 р. – Компанія Ford of Europe заявила про зростання квітневих продажів у порівнянні з минулим роком на 3%, що обумовлено значним попитом на нові продукти.

У квітні компанія Ford продала на 19 традиційних європейських ринках 93 000 автомобілів, що на 3% більше у порівнянні з квітнем 2012 року. Загальна частка Ford на ринку зросла протягом місяця на 0,1% і сягнула 7,7%.

Крім цього, компанія Ford продемонструвала значне зростання у двох важливих секторах європейського ринку, до яких належать роздрібні продажі легкових автомобілів приватним клієнтам та продажі комерційних автомобілів.

Частка Ford у роздрібних продажах легкових автомобілів на п'яти основних західноєвропейських ринках у квітні склала 8,2%, що на 1,2 % більше у порівнянні з квітнем 2012 року (попередні дані)* Частка компанії на ринку комерційних автомобілів у квітні становила 9,1% (зростання на 1,9%), що є кращим показником Ford у регіоні Євро 19 з 1998 року.

Зростання показників Ford у квітні забезпечили нові продукти

Нові продукти і доступність повнорозмірних авто сприяли зростанню продажів Ford. Продажі нового мінівена B-MAX у квітні перевищили 7000 одиниць, а за перші чотири місяці поточного року було продано 25 000 автомобілів.

За попередньою зовнішньою оцінкою галузевої інформації модель B-MAX за показниками продажів протягом першого кварталу стала найпопулярнішим мінівеном у Європі.

У свою чергу, Fiesta стала найпопулярнішим автомобілем малого класу у тому ж періоді**. Частка ринку у своєму сегменті протягом цього періоду зросла на 0,4% і сягнула 12,3%. Нова модель спортивного типу Fiesta ST продемонструвала чудовий старт, адже з моменту надходження у продаж надійшло вже 3000 замовлень на цей автомобіль.

Продажі нового позашляховика Kuga залишаються на високому рівні. Так, у квітні було продано 5 400 автомобілів, що на 15% більше у порівнянні з минулорічними показниками. Нещодавно компанія Ford оголосила про плани щодо збільшення обсягів виробництва на заводі у Валенсії з метою задоволення значного попиту.

Крім цього, продажі повнорозмірних пасажирських автомобілів, до яких належать моделі Mondeo, S-MAX та Galaxy, зросли з 5700 одиниць у березні до 10 600 автомобілів у квітні, що стало можливим завдяки відновленню нормальної роботи заводу Ford у бельгійському місті Генк.

У квітні компанія Ford продала 16 000 комерційних автомобілів, що на 27% більше у порівнянні з квітнем 2012 року. Таке зростання обумовлене значним попитом на моделі Transit, Transit Custom та Ranger.

Регіони

У Великобританії Ford залишився лідером ринку як за кількістю автомобілів, проданих у квітні, так і продажами від початку року. У квітні обсяги продажів зросли на 15,1%. Загальна ринкова частка компанії Ford у квітні склала 14,9%. На території Німеччини, що є другим для компанії Ford ринком за кількістю проданих авто, у квітні також було відзначено значне зростання продажів (+6,1%). Частка ринку зросла на 0,2% і сягнула 6,9%.

Продажі Ford у Туреччині збільшились проти минулого року на 14,9% і склали 9500 автомобілів. Завдяки цьому Туреччина стала третім за обсягами продажів протягом місяця ринком Ford у Європі.

Четверте місце в Європі за продажами у квітні зайняла Італія. Загальні обсяги продажів зросли на 10,3%, а частка ринку збільшилась на 1,5% і склала 7,6%.

Загалом на території європейського регіону компанія Ford продала у квітні 116 000 автомобілів (+0,3%).

* Великобританія, Німеччина, Франція, Італія, Іспанія. Включено попередні дані щодо Італії. Додаткова інформація – у наведеній нижче таблиці. Обсяги продажів Ford на цих ринках становлять 80% від продажів у регіоні Євро 19.

** За останніми даними аналітичної компанії JATO Dynamics, що займається вивченням автомобільного ринку. Квітневі показники на даний момент відсутні.

Обсяги продажів протягом квітня та з початку 2013 року (за кількістю реєстрацій)

Євро 19 1

Квітень 2013

З початку року по квітень 2013

Вся галузь

1 201 100

збільшення на 18 000 / 1,5% проти квітня 2012

4 646 600

зменшення на 374 400 / (7,5) % проти періоду з початку 2012

Ford

93 000

збільшення на 2 700 / 2,9% проти квітня 2012

359 800

зменшення на 55 300 / (13,3) % проти періоду з початку 2012

Євро 22 2

Вся галузь

1 555 000

збільшення на 27 600 / 1,8% проти квітня 2012

5 808 000

зменшення на 350 400 / (5,7) % проти періоду з початку 2012

Ford

111 600

збільшення на 200 / 0,2% проти квітня 2012

422 500

зменшення на 61 300 / (12,7) % проти періоду з початку 2012

Загалом у Євро 51 3

Ford

116 000

збільшення на 300 / 0,3% проти квітня 2012

439 300

зменшення на 61 100 / (12,2) % проти періоду з початку 2012

1 До регіону Євро 19 входять такі ринки: Австрія, Бельгія, Великобританія, Данія, Ірландія, Іспанія, Італія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Угорщина, Фінляндія, Франція, Чеська республіка, Швеція та Швейцарія. Компанія Ford відображає дані щодо продажів у Естонії, Латвії та Литві у результатах
нашої фінської компанії-імпортера, тому дані щодо продажів у країнах Балтії також враховуються у показниках регіону Євро 19.

2 До регіону Євро 22 входять такі ринки: Євро 19 плюс Росія, Туреччина та Румунія.

3 Загальний результат для Євро 51 складається з кількості реєстрацій у Євро 22 та роздрібних продажів для прямих європейських ринків EDM 29, оскільки для них дані щодо кількості реєстрацій відсутні. Дані щодо обсягів роздрібних продажів
по галузі в цілому відсутні. Європейські прямі ринки (EDM 29) включають: Азербайджан, Албанія, Алжир, Андора, Бєларусь, Болгарія, Боснія, Вірменія, Гібралтар, Грузія, Єгипет, Казахстан, Киргизстан, Кіпр, Лівія, Македонія, Мальта, Марокко, Молдова, Сербія, Словаччина, Словенія, Таджикистан, Туніс, Туркменістан, Узбекистан, Україна, Хорватія та Чорногорія.

  • Обсяги продажів Ford у квітні на традиційних 19 європейських ринках збільшились у порівнянні з минулим роком на 3%, що обумовлено великим попитом на нові продукти

  • Частка Ford на ринку у квітні сягнула 7,7%, що також дещо більше порівняно з квітнем 2012 року

  • Частка Ford у роздрібних продажах легкових автомобілів на п'яти основних західноєвропейських ринках у квітні зросла до 8,2%, що на 1,2% більше у порівнянні з минулим роком (попередні дані)*

  • Частка Ford на ринку комерційних автомобілів у квітні збільшилась на 1,9% і склала 9,1%, що є кращим показником Ford для даного сектору у регіоні Євро 19 з 1998 року

  • До нових продуктів, що забезпечили зростання продажів, належать моделі B-MAX, Kuga, Transit Custom та Ranger

  • Попит на продукцію компанії у Європі продовжує збільшуватись. Перелік цьогорічних новинок включає Fiesta ST, Focus Electric, Transit Connect, Tourneo Connect, та EcoSport

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста