Прототипи автомобілів Ford оживають у віртуальній реальності
16.05.2013
  • Ford створює тривимірні проекції нових автомобілів у віртуальній реальності; «Комп’ютерне автоматизоване віртуальне середовище» (CAVE) дозволяє інженерам працювати з віртуальними автомобілями та випробовувати їх;

  • CAVE пропонує анімоване зовнішнє середовище з пішоходами та велосипедистами, що допомагає оцінити видимість; Сценарії освітлення у реальному часі можуть допомогти інженерам проаналізувати вплив часу доби та погодних умов на освітлення салону та віддзеркалення;

  • Ford використовує технологію 3-D друку для швидкого виготовлення поодиноких деталей для прототипів; компанія веде дослідження щодо можливостей використання цієї технології у виробництві деталей для автомобілів у великих обсягах.

м. КЕЛЬН, Німеччина, 16 травня 2013 р. Варто лише сісти у сидіння водія та надягнути тривимірні окуляри з детекторами руху, як екрани моментально перетворюються у надзвичайно реалістичний віртуальний світ, у якому ви негайно опиняєтеся у комп’ютерній симуляції салону нового автомобіля.

Ця система, яку компанія Ford of Europe називає «3-D CAVE», змінила спосіб розробки та уточнення конструкції автомобілів. Замість того, щоб будувати декілька справжніх прототипів автомобілів – а це тривалий процес, що вимагає великої кількості ресурсів, – Ford використовує 3-D CAVE для випробування та уточнення конструкції тисяч деталей нових конструкцій автомобілів, від розміру та розташування підставки для стаканів до огляду через заднє вікно.

Інженери, які використовують систему 3-D CAVE, сидять у моделі салону автомобіля, а на стелі й трьох стінах проектори створюють зображення симульованого у тривимірному просторі автомобіля. У спеціальних поляризуючих окулярах та за допомогою інфрачервоної системи детекторів руху вони взаємодіють з віртуальним автомобілем, наприклад, визначаючи відстань до дзеркал заднього огляду або до відсіків у дверцятах.

В системі CAVE використовується анімоване зовнішнє середовище з пішоходами та велосипедистами, що допомагає оцінити огляд зсередини автомобіля. Вона також дозволяє інженерам простим натисканням кнопки оцінити та порівняти декілька конструкцій, включаючи салони автомобілів інших виробників. Система, аналогічна системі CAVE у Кельні, знаходиться у Дірборні, США, а додаткові зали з однією стіною дозволяють набагато простіше переміщення прототипів світом.

Інженери використовували систему CAVE для того, щоб швидко оцінити потенціал нової системи дверцят легкого доступу автомобіля B-MAX, у якому пропонуються поворотні передні дверцята та задні дверцята, що ковзають, суміщені з середніми стійками кузова; така конструкція забезпечує неперевершену свободу доступу для пасажирів та багажу. Система також допомогла забезпечити найкращий огляд з заднього вікна для міських умов, а тривимірні моделі різних підходів до конструкції склоочисників дозволили інженерам визначити, що система типу «метелик», коли склоочисники рухаються у протилежних напрямках, забезпечує найкращу видимість.

Для автомобілю Focus компанія Ford використовувала систему CAVE для оптимізації ефективності склоочисників, забезпечення максимального простору для пасажирів на задніх сидіннях шляхом випробування різних конструкцій передніх сидінь та підголівників, оцінки впливу конструкції рами дверей на видимість та мінімізації віддзеркалень, які можуть вплинути на огляд через вікна або на панель приладів.

На даний момент Ford веде дослідження у напрямку впровадження засобів керування автомобільною мультимедійною системою, відкриття і закриття вікон та забезпечення детальної симуляції водіння. Сценарії освітлення у реальному часі можуть допомогти інженерам проаналізувати, як освітлення салону та віддзеркалення змінюються протягом доби та за різних погодних умов.

Для випадків, коли обов’язково потрібна саме фізична деталь, технологія тривимірного друку компанії Ford наносить тисячі надтонких шарів матеріалу один на одний для утворення складних форм та конструкцій. Деталі, створені методом 3-D друку, можуть містити до трьох різних типів смоли, що дозволяє м’які та тверді секції в межах одного об’єкта, та можуть мати розмір до 700 мм.

Інженери Ford використовували тривимірний друк для створення дверної ручки та панелей сидінь при розробці нового B-MAX, а також передніх стійок та задніх буферів при розробці нового Kuga. На даний момент Ford веде дослідження щодо можливості виробництва великих обсягів автомобільних деталей за допомогою цієї технології.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста