VOLVO V40 D4 з новими двигунами DRIVE-E: 190 кінських сил істинного задоволення та всього 85 грамів CO2
25.02.2014

НОВІ ДВИГУНИ DRIVE-E, ЩО ВИРІЗНЯЮТЬСЯ ВИНЯТКОВИМ ПОЄДНАННЯМ ДИНАМІКИ Й ЕКОЛОГІЧНОСТІ, ВІДНИНІ ДОСТУПНІ ДЛЯ МОДЕЛЕЙ VOLVO V40 ТА V40 CROSS COUNTRY. 190-СИЛЬНИЙ V40 D4 З МЕХАНІЧНОЮ КОРОБКОЮ ПЕРЕДАЧ ВИКИДАЄ ВСЬОГО 85 ГРАМІВ СО2 НА КІЛОМЕТР, НЕ ЗАЛИШАЮЧИ КОНКУРЕНТАМ ЖОДНИХ ШАНСІВ НАБЛИЗИТИСЯ ДО ТАКИХ ПОКАЗНИКІВ.

«З-поміж автомобілів з аналогічним рівнем викидів вуглекислого газу потенціал Volvo V40 D4 переважає на цілих 80 кінських сил. А це переконливо свідчить про те, що силові агрегати Drive-E створили новий вимір поєднання динаміки та економічності», – зазначив Майкл Флейс (Michael Fleiss), віце-президент компанії Volvo Car Group, відповідальний за розробку силових агрегатів.

На початковому етапі хетчбек V40 отримає два чотирициліндрові двигуни Drive-E: бензиновий турбомотор Т5 потужністю 245 к.с. та 190-сильний турбодизель D4. Обом до пари запропонують 8-ступеневу автоматичну трансмісію.

Виняткова комбінація
«Неймовірне прискорення, фантастична реакція, збалансоване звучання двигуна – прудкий Volvo V40 є джерелом приголомшливого драйву і задоволення, без жодних компромісів щодо економічного споживання пального та екологічності, які дійсно важливі для сучасного споживача», – додав Майкл Флейс.

Заради виняткової динаміки, плавного ходу і помірного споживання пального двигуни Drive-E комбінуються з новою 8-ступеневою автоматичною трансмісією або модернізованою 6-ступеневою механічною коробкою передач. На моделях з АКП передбачені підкермові пелюстки для перемикання передач у ручному режимі.

Дизельний двигун з унікальною технологією i-Art
Турбодизельний D4 зі 190 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Його ключовою особливістю є перша у світі технологія i-ART, що передбачає зворотний зв'язок від кожної форсунки замість використання одного традиційного датчика в паливній магістралі високого тиску.

У верхній частині кожної форсунки розташований обчислювальний модуль, що вимірює тиск впорскування. На підставі цих даних система i-ART коригує обсяг впорскування пального впродовж кожного циклу згорання.

«Саме у поєднанні тиску впорскування 2500 бар і технології i-ART криється динаміка, ощадливість та екологічність наших двигунів», – підсумував Майкл Флейс.

До числа інших особливостей дизельного двигуна належать новітня система турбонаддуву, зменшене внутрішнє тертя та інтелектуальна система управління тепловим режимом, яка пришвидшує прогрівання двигуна після холодного пуску.

Volvo V40 D4 – всього 3,3 л/100 км
Volvo V40 D4 з механічною коробкою передач споживає в середньому 3,3 л/100 км, що відповідає 85 грамам СО2 на кілометр. V40 Cross Country з механічною коробкою витрачає 4,0 л/100 км (104 г/км).

Чотирициліндровий бензиновий турбодвигун T5 має віддачу 245 кінських сил та 350 Нм крутного моменту. Витрата пального Volvo V40 з 8-ступеневою АКП становить 5,8 л/100 км (136 г/км). Усі наведені цифри є попередніми.

Представлені у 2013 році
Перші 2,0-літрові чотирициліндрові двигуни Drive-E з’явилися на ринку у 2013 році. На стадії розробки концепція мала назву Volvo Engine Architecture (VEA). Від травня 2014 року всі нові моделі Volvo, за винятком XC90, обладнуватимуться силовими агрегатами нового сімейства.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста