Випуск нових моделей допоміг компанії Ford of Europe збільшити частку роздрібних продажів у лютому; Ford відновлює виробництво автомобілів у Бельгії
22.03.2013

м. КЕЛЬН, Німеччина, 21 березня 2013 р. - Високий попит на нові автомобілі, такі як вдосконалені Fiesta та Kuga й новий B-MAX, допомогли європейському підрозділу компанії Ford (Ford of Europe) збільшити свою частку на ринку роздрібного продажу на 0,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Таким чином, частка компанії на ключових європейських ринках* склала 7,2%.

У загальному підсумку компанія Ford продала у лютому на 19 традиційних європейських ринках 63 000 автомобілів, що на 19% нижче у порівнянні з минулим роком, при падінні показників всієї галузі у лютому на 11,4%. За кількістю проданих з початку року легкових автомобілів Ford залишився на другому місці.

«Попри тривале послаблення європейського ринку наша нова продукція добре продається та ми маємо великі портфелі замовлень», – заявив Релант де Вард, віце-президент з маркетингу, продажу та обслуговування європейського підрозділу Ford. – «Ми продовжуватимемо найбільше в історії європейського “Форду” оновлення асортименту та далі зосереджуватимемо зусилля на зростанні частки роздрібного продажу за рахунок скорочення продажу автомобілів, що були у використанні протягом короткого часу, та подобової оренди».

Замовлення нових автомобілів Fiesta та Kuga у лютому зросли на 18 та 27%, відповідно, у порівнянні з лютим минулого року. З часу випуску на ринок нової моделі B-MAX у жовтні 2012 р. було продано більше 25 000 автомобілів цієї моделі.

Сьогодні Ford також підтвердив відновлення регулярного виробництва автомобілів Mondeo, S-MAX та Galaxy, після того, як працівники заводу компанії у м. Генк, Бельгія, та сусіднього складу постачання, які одержують погодинну оплату праці, на минулому тижні ухвалили соціальний план у зв’язку з запланованим закриттям заводу в кінці 2014 році, очікуючи завершення періоду збору інформації та консультацій.

«На показники продажу за перші два місяці року значно вплинула нестача постійних поставок автомобілів Mondeo, S-MAX та Galaxy, тому це радісна звістка для компанії Ford, наших дилерів та клієнтів», – пояснив де Вард, – «Існує високий попит на ці автомобілі, і ми прискоримо діяльність для того, щоб швидко виконувати замовлення та задовольнити цей попит».

Нова продукція також сприяє продажу комерційних автомобілів. Завдяки високому попиту на нові моделі Transit Custom та Ranger, Ford продав у лютому на ринку 19 європейських країн 10 200 комерційних автомобілів. Частка компанії Ford на ринку комерційних автомобілів у лютому зросла на 0,8 % до позначки 7,9%. Кількість замовлень на комерційні автомобілі Ford зросла на 25% у порівнянні з лютим 2012 року.

Серед нових автомобілів, які будуть випущені компанією Ford на ринок у 2013 році, будуть Fiesta ST, Focus Electric, Transit, Transit Connect, Tourneo Connect та EcoSport.

Регіони

 Ford залишився лідером ринку Великобританії, продавши у лютому 12 700 автомобілів – кількість продажів зросла на 13%. Ринкова частка компанії Ford у лютому склала 16,2%. Перші два місця за кількістю проданих авто у Великобританії посіли моделі Ford Focus та Ford Fiesta.

У лютому найбільшим ринком компанії за обсягом збуту була Німеччина – частка на її ринку склала 6,5%, а кількість проданих автомобілів – 14 200.

В Росії – це п’ятий для компанії Ford ринок за кількістю проданих автомобілів – за місяць було продано 7100 автомобілів, а з початку року 13 400.

Продажі Ford в Туреччині зросли на 15% до 6300 автомобілів у лютому та на 20,7% з початку року – це найбільше зростання обсягу для будь-якого з європейських ринків компанії Ford за перші два місяці року.

У Східній Європі продажі Ford зросли на 1,2% – у лютому було продано 3800 автомобілів.

По всьому європейському регіонові, що складається з 51 ринку, Ford продав 80 500 автомобілів, тобто на 16,5% менше.

 Примітки:

  • Ринкова частка європейського підрозділу Ford наведена за 19 європейськими ринками – не рахуючи Росію, Туреччину та Румунію (як інші основні ринки) та не рахуючи 29 прямих європейських ринків (EDM. Показники продажу (на основі даних реєстрації) за окремими моделями наведені за 19 європейськими ринками.

  • Ми також наводимо звітність про результати продажів (легкових автомобілів та комерційних автомобілів) за всім регіоном, за який відповідає європейський підрозділ Ford (всього 51 ринок), за даними роздрібного продажу (загальні показники по всій галузі на основі даних реєстрації відсутні).

  • 19 європейських ринків – це Австрія, Бельгія, Велика Британія, Чехія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Швеція та Швейцарія. Звітність про продажі в Естонії, Латвії та Литві проходить через підрозділ у Фінляндії, тому дані за країнами Балтії також входять у ці 19 країн.

  • 29 EDM (прямих європейських ринків) – це Албанія, Алжир, Андорра, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Боснія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Єгипет, Грузія, Гибралтар, Казахстан, Киргизія, Лівія, Македонія, Мальта, Молдова, Чорногорія, Марокко, Сербія, Словаччина, Словенія, Таджикистан, Туніс, Туркменістан, Україна, Узбекистан.

  • Частка на ринку роздрібного продажу у цьому прес-релізі наведена за ключовими європейськими ринками (Велика Британія, Німеччина, Франція, Італія та Іспанія). Ці п’ять ринків складають близько 75% купівель приватними особами у ринковому регіоні 19 європейських країн.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста