Volvo Car Group: технології автономного управління з вигодою як для суспільства, так і для користувачів
2.12.2013

Незважаючи на помітне підвищення безпеки дорожнього руху, щороку 1.2 мільйона людей гинуть в результаті ДТП. Керуючись цією статистикою, у 2007 році компанія Volvo Cars першою і єдиною серед автовиробників світу прийняла стратегію безпеки, згідно з якою до 2020 року жодна людина не повинна загинути чи отримати серйозні травми в нових автомобілях Volvo. Візія компанії полягає в тому, щоб повністю виключити ймовірність участі автомобілів у зіткненнях.

"Передові технології, що передбачають всебічне застосування систем підтримки водія, не тільки допоможуть нам реалізувати нашу візію, а також запропонують ряд значних вигод як соціальних, так і споживчих", - запевнив Хокан Самуельсон (Håkan Samuelsson), президент і генеральний директор Volvo Car Group.

Перед сучасним суспільством стоять важливі завдання: підвищення рівня безпеки, скорочення забруднення навколишнього середовища та зниження викидів CO2 в глобальних масштабах. У певних умовах системи автономного управління дозволять скоротити витрату палива до 50 %. А до проблем, які слід вирішити, можна також додати погіршення умов руху і перевантаженість доріг транспортними засобами.

"У Volvo Cars застосовується підхід, орієнтований на потреби людей. Наше прагнення створювати безпечні автомобілі дозволяє нам займати особливе місце в порівнянні з іншими автовиробникам , коли мова заходить про розробку систем автономного управління", - сказав Хокан Самуельсон .

Системи, які дозволяють автомобілю діяти в автоматичному режимі, є найбільш важливими для втілення в життя стратегії, яка передбачає створення в майбутньому автомобілів, які зовсім не потраплятимуть в ДТП. Сучасні технології, такі як система автоматичного гальмування, система контролю смуги руху і адаптивний круїз контроль - це перші кроки на шляху до автономного управління. Сьогодні Volvo Cars розробляє технології, що передбачають більш високу ступінь автономності в умовах звичного дорожнього руху.

Автономне управління у дорожніх заторах

Перші рішення для автономного управління автомобілем будуть запропоновані в новому Volvo XC90 вже наприкінці 2014 року: адаптивний круїз контроль із функцією контролю рульової системи дозволить слідувати за автомобілем попереду в дорожніх заторах. Серед інших функцій контроль краю дороги і виявлення перешкоди на дорозі з функцією об'їзду перешкоди - ця система своєчасно виявить ситуацію, коли автомобіль може з'їхати з дороги та, застосовуючи зусилля в рульовій системі, дозволить повернути автомобіль на свою смугу руху.

Технології автономного управління - перехід до нового виміру в галузі управління автомобілем

Наступним кроком стане технологія, яка забезпечить рух за автомобілем попереду на високих швидкостях, дозволяючи водієві стежити за дорогою, але не тримати рульове колесо. Це в свою чергу відкриває шлях для створення автомобілів з високим ступенем автономності (Highly Autonomous Cars) - така технологія дозволить передати автомобілю відповідальність за управління, і автомобіль буде повністю контролювати всі необхідні функції управління на розсуд водія.

Ця передова технологія автономного управління тестуватиметься в рамках проекту " Drive Me", який Volvo Car Group здійснюватиме в своєму рідному місті Гетеборзі. У 2017 році 100 осіб візьмуть участь у цьому проекті: 100 автомобілів Volvo з технологією автономного управління пройдуть випробування на дорогах загального користування в місті та поза його межами.

В унікальному проекті світового рівня беруть участь Volvo Car Group, міністерство транспорту Швеції, Шведське транспортне агентство, компанія Lindholmen Science Park і муніципалітет Гетеборга. Проект "Drive Me" затверджено урядом Швеції. Вже в 2014 році розпочнуться роботи по спільній оцінці проекту та розробці експериментальних автомобілів.

Помітні переваги для користувачів

Системи автономного управління забезпечать користувачам значні переваги. В результаті радикально зміниться підхід до управління автомобілями. У майбутньому водій зможе планувати поїздку, яка включатиме етапи автономного та активного управління автомобілем, а це означає, що водій зможе більш ефективно використовувати час під час поїздки: в процесі поїздки водій зможе розмовляти по телефону, користуватись планшетом або просто відпочивати. Таким чином, автономне керування дозволить більш ефективно розпоряджатися часом, який водій буде проводити за кермом автомобіля.

Системи автономного управління, коли від людини вимагається мінімум втручання у процес управління, а контроль за рульовою системою, швидкістю і гальмуванням здійснюється автоматично, вже застосовуються в сучасних транспортних засобах.
"Сьогодні навряд чи когось дивує той факт, що літак летить на автопілоті. Але уявити собі автомобіль, який їде самостійно, а водій читає книгу - це звучить більш ніж незвично для багатьох людей", - додав Хокан Самуельсон.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста