Абсолютно новий Volvo V40 – безпека і підтримка: найбільш інтелектуальний та безпечний автомобіль у сегменті
24.09.2012

Додавання декількох нових високотехнологічних функцій і систем з більших моделей до повного комплексу систем безпеки і підтримки, робить повністю оновлений Volvo V40 найбільш інтелектуальним та безпечним автомобілем у сегменті.

Нові функції у всіх версіях V40, в тому числі і варіанти Cross Country та R-Design, містять в собі першу в світі Технологію подушки безпеки для пішохода, Систему дотримання правильної смуги руху з автоматичною корекцією рульового керування та вібросигналом, хитромудру Систему пілотування під час паркування, автоматичний Інформатор про дорожні знаки, Активну систему керування дальнім світлом і встановлену ззаду радіолокаційну Систему попередження про транспортні засоби, що рухаються в перехресному напрямку.

На повністю оновленому V40 також установлюється революційна Система розпізнавання присутності пішоходів з повним автоматичним гальмуванням, а також вдосконалена «Безпека в місті» – система запобігання зіткненням на низькій швидкості, яка тепер працює на швидкості до 50 км/год.

Система пілотування під час паркування – спрощує паралельне паркування

Дослідження, проведене всесвітнім дослідницьким інститутом TNS, показує, що третина європейських водіїв має проблеми з паралельним паркуванням. У схожому дослідженні, проведеному британським страховиком elephant.co.uk, приблизно дві третини опитаних водіїв заявили, що відчувають дискомфорт у ситуаціях паралельного паркування.

Нова Система пілотування під час паркування спрощує паралельне паркування, перебираючи на себе рульове керування, тоді як водію залишається лише перемикати передачі та контролювати швидкість автомобіля.

Система виконує маневр, спираючись на сигнали від передніх, задніх і бокових ультразвукових датчиків.

Коли водій активує систему, датчики починають сканувати простір збоку автомобіля. Коли вони знаходять ділянку, чия довжина становить принаймні 1,2 довжини автомобіля, водій отримує звуковий сигнал та повідомлення на панелі приладів з рекомендацією зупинитися.

Дисплей дає водію поетапні вказівки за допомогою текстів та анімації на панелі приладів, поки паркування не буде успішно завершено. Хоча водій повинен спочатку перейти на передачу заднього ходу, а потім постійно контролювати швидкість автомобіля, рульове керування бере на себе Система пілотування під час паркування. Вона інформує водія про завершення паркування звуковим сигналом і текстовим повідомленням.

Повністю оновлений Volvo V40 може бути обладнаним задньою паркувальною камерою, а також передніми і задніми паркувальними датчиками.

Система дотримання правильної смуги руху – активно допомагає залишатися на заданому курсі

Дослідження показують, що багато аварій трапляються в некритичних дорожніх ситуаціях і за сприятливих погодних умов через неуважність, втому або хворобу водія. Приблизно 30 відсотків усіх аварій, зафіксованих у базі даних статистики аварій Volvo Cars, починалися з відхилення від правильної траєкторії та з’їзду з дороги. Приблизно 75 відсотків з них відбуваються на дорогах з обмеженням швидкості 70 км/год або більше.

Нова Система дотримання правильної смуги руху у V40 допомагає водію не відхилятися від запланованої траєкторії руху. Вона застосовує додатковий момент рульового керування до рульової колонки, коли автомобіль наближається до розділювальної лінії дорожньої розмітки і збирається з’їхати зі своєї смуги руху. Система активна при швидкості 65-200 км/год.

Звернена вперед камера контролює ліву та праву лінії розмітки. Система дотримання правильної смуги руху відстежує пересування автомобіля між лівою та правою лініями і втручається за наявності ознак того, що водій ненавмисно залишив свою смугу руху.

Спочатку система застосовує невеликий момент рульового керування, щоб допомогти водію повернутися на правильний курс. Якщо автомобіль залишить смугу руху, ця технологія видасть чітке попередження за допомогою вібрації керма.

Удосконалена Система контролю мертвих зон – поліпшує огляд

V40 – перший Volvo, що пропонує вдосконалену Систему контролю мертвих зон (BLIS), яка використовує радар. Ця технологія тепер також може виявляти транспортні засоби, що швидко наближаються до автомобіля ззаду, на відстані до 70 м, і попереджати про них водія. Звичайно, вона, як і раніше, також інформує водія про автомобілі у мертвих зонах з обох боків автомобіля.

BLIS допомагає водію уникати потенційно небезпечних маневрів зміни смуги руху.

Робота вдосконаленої BLIS спирається на радіолокаційні датчики, розташовані в задніх кутах автомобіля, за кришкою бампера. Ці датчики постійно сканують простір за автомобілем і з боків.

Попередження видаються світлодіодними індикаторами, розміщеними в обох передніх стійках кузова. Якщо індикатор горить рівним світлом, це означає, що в робочій зоні наявний транспортний засіб. Попередження другого рівня – блимання індикатора – видається, якщо водій використовує покажчик повороту за наявності попередження першого рівня.

Система попередження про транспортні засоби, що рухаються в перехресному напрямку, - прикриває вам спину

Система попередження про транспортні засоби, що рухаються в перехресному напрямку, використовує радіолокаційні датчики в задній частини автомобіля, щоб попередити водія під час виїзду зі стоянки заднім ходом про транспортні автомобілі, що рухаються збоку в пересічному напрямку. Це особливо станеться в пригоді у місцях з недостатнім вільним простором, де боковий огляд може бути обмеженим через об’єкти інфраструктури, рослинність або інші припарковані автомобілі.

Система попереджає про транспортні засоби на відстані до 30 метрів від автомобіля. Менші об'єкти, такі як велосипеди та пішоходи, теж можуть розпізнаватися, але не завжди і лише на меншій відстані. Поки перешкода залишається в зоні дії системи, лунає звуковий сигнал, а на центральному екрані відображається попередження.

Інформатор про дорожні знаки – додаткова «пара очей», що спостерігають за дорожньою обстановкою

Висока швидкість – це другорядний чинник виникнення значної частини усіх дорожньо-транспортних пригод з летальним наслідком. Дослідження Європейської обсерваторії безпеки дорожнього руху (ERSO) показують, що швидкість є другорядною причиною у 30 відсотках ДТП з летальним наслідком. Згідно з результатами дослідження Дорожньої адміністрації Швеції 100-150 життів могли б бути щороку врятовані на шведських дорогах, якби водії дотримувалися обмежень швидкості.

Інформатор про дорожні знаки допомагає водію, виводячи зображення дорожніх знаків на дисплей панелі приладів. Звернена вперед камера спроможна розпізнавати знаки обмежень швидкості, а також знаки «обгін заборонено». Піктограма знака залишається на дисплеї до розпізнавання іншого знака.

Інформатор про дорожні знаки може працювати в тандемі з функцією попередження про перевищення швидкості, яка виводить на спідометр попередження у разі перевищення обмеження швидкості.

Активна система керування дальнім світлом – комфортніша їзда в темний час доби

Нова технологія активного керування дальнім світлом у Volvo V40 допомагає водію ефективніше використовувати дальнє світло. Вона також виконує автоматичне перемикання між дальнім і ближнім світлом у потрібний момент.

Ця система використовує звернену вперед камеру та складну обробку зображення, забезпечуючи водія найкращою оглядовістю для нічних умов.

Повністю оновлений V40 може бути обладнаний активними поворотними ліхтарями – фарами, що повертаються, повторюючи вигини дороги.Камера відстежує інші транспортні засоби, їхні фари головного освітлення і задні ліхтарі. Програма складного оброблення зображення аналізує ці дані і забезпечує інформацію про положення і напрямок руху інших транспортних засобів. За результатами цих розрахунків система перемикає фари між ближнім і дальнім світлом.

Оглядовість у поганих умовах видимості також поліпшується завдяки додатковій функції електрообігріву вітрового скла і датчика дощу, що автоматично активує та регулює склоочисники, коли йде дощ.

Адаптивний круїз-контроль і попередження про скорочення дистанції – тримає дистанцію

Повністю оновлений Volvo V40 може бути обладнаним Адаптивним круїз-контролем (ACC), який робить керування автомобілем комфортнішим, використовуючи радар для автоматичного підтримання заданого часового проміжку до автомобіля попереду.

Водій задає бажану максимальну швидкість та обирає часовий інтервал, що має відділяти його автомобіль до автомобіля попереду. Коли радіолокаційний датчик помічає транспортний засіб, що рухається повільніше, швидкість автомобіля автоматично регулюється під швидкість транспортного засобу попереду.

Функція підтримання дистанції в повільному транспортному потоці на автомобілях з автоматичною коробкою передач постійно підтримує заданий проміжок аж до повної зупинки авто, що робить її надзвичайно корисною навіть під час повільного руху в заторі з частими зупинками.

Функція попередження про скорочення дистанції допомагає водію залишатися на безпечній відстані до транспортного засобу попереду. Водій обирає один з п'яти різних часових проміжків за допомогою клавіш на кермі. Обраний проміжок показується на дисплеї спідометра. Світловий індикатор на вітровому склі інформує водія, якщо проміжок став надто коротким.

Розпізнавання присутності пішоходів – унікальна технологія у своєму класі

В умовах сучасного дорожнього руху, чия інтенсивність продовжує зростати, ДТП за участі пішоходів трапляються щодня. В Європі 14 відсотків смертей внаслідок ДТП є смертями пішоходів. У США цей показник становить 12 відсотків, у Китаї – 25 відсотків.

Розпізнавання пішоходів з повним автоматичним гальмуванням – це технологія, здатна помітити, якщо перед автомобілем опинився пішохід. Якщо водій не відреагує вчасно, автомобіль може попередити та автоматично ввімкнути гальма. Жоден інший автомобіль не має подібної технології.

Технологія розпізнавання з повним автоматичним гальмуванням складається з радара, вмонтованого в решітку радіатора автомобіля, камери, установленої перед салонним дзеркалом заднього виду, та центрального блока управління. Завдання радара – розпізнати присутність пішохода або транспортного засобу перед автомобілем і визначити відстань до нього. Камера визначає тип об’єкту.

Завдяки полю зору дворежимного радара автомобіль також здатний рано помітити пішоходів, що ще навіть не встигли вийти на дорогу і лише збираються це зробити. Інноваційна технологія запрограмована на відстеження алгоритму руху пішохода і розрахунок ймовірностей того, чи опиниться він на дорозі перед автомобілем. Система спроможна розпізнати пішоходів ростом не менше 80 см.

В екстреній ситуації водій спочатку отримує звуковий попереджувальний сигнал та бачить блимання світлового індикатора на вітровому склі. Якщо водій не реагує на попередження і наближається зіткнення, автоматично застосовується максимальне гальмування.

Технологія розпізнавання присутності пішоходів з повним автоматичним гальмуванням здатна запобігти зіткненню з пішоходом на швидкості до 35 км/год, якщо водій не відреагує вчасно. Якщо швидкість вища, упор робиться на максимальному зниженні швидкості руху автомобіля до зіткнення.

Статистика показує, що швидкість автомобіля дуже сильно впливає на наслідки зіткнення. Зниження швидкості зіткнення дає зниження ризику отримання серйозної травми.

Технологія подушки безпеки пішохода – світова прем’єра

Для того щоб зменшити наслідки в тому разі, коли зіткнення з пішоходом неможливо уникнути, у Volvo V40 було вперше у світі впроваджено щойно розроблену Технологію подушки безпеки пішохода. Її принцип роботи описано нижче.

Датчики в передньому бампері реєструють фізичний контакт між автомобілем та пішоходом. Задня частина капоту відпускається та одночасно піднімається внаслідок розкриття подушки безпеки.

Активована подушка охоплює ділянку під піднятим капотом, плюс приблизно третину площі вітрового скла та нижню частину передньої стійки кузова.

Піднятий капот та подушка безпеки допоможуть зменшити серйозність травм пішохода.

Попередження про зіткнення з автоматичним гальмуванням – гальмування на повну силу

До 90 відсотків усіх дорожньо-транспортних пригод виникають внаслідок неуважності водія. Половина водіїв, що наїжджають на інший автомобіль ззаду, взагалі не намагаються гальмувати перед зіткненням.

Розпізнавання пішоходів з повним автоматичним гальмуванням – це наступний етап розвитку технології Попередження про зіткнення з автоматичним гальмуванням, впровадженої раніше компанією Volvo Car Corporation. Повністю оновлений V40 також спроможний розпізнавати, попереджати та автоматично гальмувати, якщо існує ризик зіткнення автомобіля з іншим транспортним засобом попереду.

Мета попередження, що видається спочатку, - дати водію сигнал про те, що він може загальмувати або об’їхати небезпеку. Якщо водій не відреагує на попередження вчасно, автомобіль автоматично активує максимальне гальмування.

Автоматичне гальмування може допомогти уникнути зіткнення за умови, що різниця у швидкостях двох автомобілів не перевищує 35 км/год.

Попередження про зіткнення та автоматичне гальмування було визнано найкращою системою автоматичного гальмування у світі за результатами випробування німецької організації ADAC у 2011 році. В абсолютно новому V40 автоматичне гальмування на вищій швидкості було поліпшено порівняно з попередніми версіями.

«Безпека у місті» – тепер активна на швидкості до 50 км/год

Наїзди ззаду часто трапляються в інтенсивному транспортному потоці в місті, а також під час руху в заторах. Приблизно 75 відсотків цих зіткнень відбуваються на швидкості нижче 30 км/год, і в 50% випадків водій зовсім не натискав на гальмо перед зіткненням.

У 2011 році переваги технології «Безпека у місті» були документально підтверджені в іншому звіті IIHS (Страхового інституту безпеки дорожнього руху). За цим звітом було зафіксовано зниження частоти зіткнень у межах 22 відсотків.

Статистика страхових виплат, пов’язаних з Volvo XC60, показує, що «Безпека у місті» знижує розмір страхових виплат за позовами про відшкодування особистої шкоди на 51 відсоток, а вартість ремонту автомобіля знижується більш ніж на 20 відсотків.

Повністю оновлений V40 – це перший Volvo, в якому встановлюється модернізована система «Безпека у місті». Ця система тепер працює на швидкості до 50 км/год (раніше – до 30 км/год).

«Безпека у місті» пильно стежить за транспортними засобами попереду за допомогою лазерного датчика, інтегрованого у верхню частину вітрового скла на висоті дзеркала заднього виду.

Автомобіль автоматично гальмує, якщо водій не відреагував вчасно на вповільнення чи зупинку транспортного засобу попереду або якщо автомобіль надто швидко наближається до нерухомого транспортного засобу.

Зіткнення можна уникнути, якщо різниця у швидкостях двох транспортних засобів менше 15 км/год. Якщо різниця у швидкостях становить від 15 до 50 км/год, то швидкість зіткнення зменшується, зводячи його наслідки до мінімуму.

Дослідження, проведене шведською страховою компанією Volvia, показує, що кількість наїздів ззаду, в яких беруть участь автомобілі Volvo, обладнані системою «Безпека у місті», є на 20 відсотків меншою, ніж кількість зіткнень такого типу за участі автомобілів без функції автоматичного гальмування.

Контроль уважності водія – розпізнавання та попередження втомлених водіїв

Дослідження німецької страхової організації GDV показують, що причиною кожної четвертої аварії на автобані є втома водія. Дані Шведської дорожньої адміністрації вказують на те, що втомлені водії стають причиною до 30 відсотків аварій.

Призначення Контролю уважності водія – розпізнавати втомлених водіїв. Система також може допомогти в інших ситуаціях, коли водій не уважний.

Контроль уважності водія складається з камери, ряду датчиків та блока управління. Камера безперервно вимірює відстань між автомобілем та розділювальними смугами дорожньої розмітки. Датчики реєструють пересування автомобіля. Блок управління зберігає інформацію та обчислює, чи існує ризик втрати водієм контролю над автомобілем.

Якщо такий ризик оцінюється як високий, водій отримує попередження у вигляді звукового сигналу. На інформаційному дисплеї з’являється текстове повідомлення із зображенням чашки кави – рекомендація водієві зробити перерву на відпочинок.

Повна добірка функцій безпеки при зіткненні, включаючи нову подушку захисту колін

Повністю оновлений Volvo V40 також має висококласні системи безпеки при зіткненні, включаючи каркас безпеки з ефективними зонами деформації та декількома сортами високоміцної сталі.

Переднатягувачі ременів безпеки є стандартним обладнанням на передніх і крайніх задніх сидіннях, а передні сидіння, крім цього, мають захист від хлистових травм (WHIPS), що запобігає травмуванню шиї. На обох передніх сидіннях установлено дворівневі подушки безпеки. До того ж, у спинки передніх сидінь вмонтовано бокові подушки безпеки.

Водій додатково захищений новою подушкою безпеки для колін. Вона встановлена на торпеді над педалями і розкривається разом з іншими подушками безпеки у разі фронтального зіткнення.

Система захисту при перекиданні включає міцну структуру кузова, переднатягувачі на сидіннях та надувні шторки безпеки. Надувні шторки охоплюють обидві сторони салону, від стійки A до стійки C, та розкриваються у разі фронтально-бокового зіткнення, бокового зіткнення або перекидання автомобіля.

Датчик швидкості зближення збирає інформацію та інтерпретує дані перед зіткненням, для того щоб підготувати системи пасивної безпеки (ремені та подушки) до очікуваних навантажень у разі аварій легкої та середньої тяжкості.

Кріплення ISOFIX відносяться до стандартного обладнання, і Volvo Car Corporation пропонує ретельно випробувані крісла для дітей різного віку – від новонароджених до десятирічних. 

Персональний автомобільний комунікатор

Для V40 пропонується Персональний автомобільний комунікатор – пульт дистанційного керування, який дозволяє вирушати в дорогу без використання ключа. Цей пульт здатний передавати й отримувати сигнали, надаючи водію інформацію про блокування замків та роботу сигналізації. Положення сидіння водія та дверних дзеркал вносяться у пам’ять, коли замки автомобіля блокуються.

Цитати

Томас Броберг (Thomas Broberg), старший консультант з питань безпеки Volvo Car Corporation:

«Повністю оновлений V40, найкомпактніший автомобіль у нашій лінійці V, має провідний у класі рівень безпеки. Він також має більше інтелектуальних допоміжних систем, ніж будь-який інший попередній Volvo. Цим ми зробили ще один важливий крок до поставленої нами мети – до 2020 року кількість смертей або серйозних поранень у новому автомобілі Volvo має бути зведена до нуля.

Volvo – лідер з розроблення передових технологій, які допомагають водію уникати зіткнень. Усі системи і функції розроблено під потреби водія, допомагаючи йому залишатися уважним та інформованим з метою зниження ризику зіткнень та інших небезпечних ситуацій. Повністю оновлений V40 – це перший автомобіль у нашому модельному ряді з технологією, яка активно допомагає водію уникати небезпеки.

Системи безпеки наділені інтелектом та працюють разом, намагаючись зробити керування автомобілем приємнішим і безпечнішим. Якщо виникне критична ситуація, вони прийдуть на допомогу. А для тих ситуацій, коли зіткнення неминуче, існують системи безпеки, що зменшують його наслідки. Проте це не означає, що ці складні системи повністю беруть керування автомобілем на себе. Їхнє головне завдання – допомагати водію, робити керування зручнішим і простішим».

Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста