Президент та Головний виконавчий директор компанії Ford Алан Малаллі (Alan Mulally) запускає у виробництво високотехнологічний 1,0-літровий двигун EcoBoost, який забезпечить найменші у класі викиди CO2 для автомобіля Ford Focus
17.11.2011

Президент та Головний виконавчий директор компанії Ford Алан Малаллі (Alan Mulally) запускає у виробництво новий 1,0-літровий двигун EcoBoost в німецькому місті Кельні. Невеликий, але потужний двигун буде доступний по усьому світу.

Ford інвестує 134 мільйони євро (200 мільйонів доларів) у нову виробничу лінію Кельнського двигунобудівного заводу з сучасними виробничими технологіями.

Двигун дебютуватиме на початку 2012 року на автомобілі Ford Focus, забезпечуючи найкращі результати в класі бензинових автомобілів Focus щодо викидів CO2 та економію пального. Згодом цей двигун буде також пропонуватися на автомобілях Ford C-MAX та нових B-MAX в Європі та по усьому світу.

Новий 1,0-літровий EcoBoost є найменшим бензиновим двигуном Ford. Двигун з турбонаддувом та прямим уприскуванням забезпечує поєднання потужності
125 к.с. з 114 г/км викидів CO2 та 100 к.с. з 109г/км викидів CO2 на Ford Focus.

Також виробництво двигуна європейського дизайну з початку 2012 року буде здійснюватися в Крайові в Румунії, що дозволить довести загальне виробництво двигуна в Європі до 700 000 одиниць на рік, перспективне світове виробництво очікується на рівні 1,5 млн. двигунів.

КЕЛЬН, Німеччина, 9 листопада 2011 року – Президент та Головний виконавчий директор компанії Ford Алан Малаллі (Alan Mulally) дав старт масовому виробництву найменших бензинових двигунів Ford – 1,0-літрових з турбонаддувом та прямим уприскуванням двигунів EcoBoost, які з’являться в Європі на початку 2012 року та в подальшому будуть доступні по всьому світу.

Ford оголосив, що коли 1.0-літровий, трициліндровий двигун, дебютуючи на Ford Focus, буде забезпечувати потужність в 125 к.с., і викиди CO2 будуть найнижчими та складатимуть 114 г/км – рівень, якого не досяг жоден з конкурентів Focus. Версія цього двигуна потужністю 100 к.с. буде мати викиди CO2 на рівні 109 г/км.

«Новий 1,0-літровий EcoBoost, який стає універсальним двигуном для Ford, є дуже важливим технічним досягненням компанії», – наголошує Алан Малаллі (Alan Mulally). «Він є результатом політики компанії Ford зі створення високопродуктивного і водночас економічного двигуна шляхом впровадження технологій. Ми дуже раді, що цей двигун буде використовуватися по усьому світу.»

На відкритті були присутні Алан Малаллі (Alan Mulally), Ханнелоре Крафт (Hannelore Kraft), прем'єр-міністр федеральної землі Північна Рейн-Вестфалія, та Ельфі Що-Антверпес (Elfi Scho-Antwerpes), мер Кельна. Було заявлено, що Ford інвестував 134 мільйоні Євро (200 мільйонів доларів) на створення спеціальної високотехнологічної лінії на Кельнському двигунобудівному заводі. 870 робітників заводу кожного року будуть виробляти до 350 000 двигунів.

Європейські виробничі потужності збільшаться до 700 000 одиниць на рік після запуску лінії на новому заводі Ford з виробництва двигунів у Крайові, Румунія, на якій вже на початку 2012 року розпочнеться виробництво нових 1,0-літрових двигунів EcoBoost. У найближчій перспективі Ford розраховує розширити виробництво за межі Європи, щоб покупці Ford по усьому світу мали можливість скористатися перевагами нового двигуна, довівши щорічне виробництво 1-літрового EcoBoost до 1,5 мільйона.

Новий невеличкий бензиновий двигун EcoBoost

Цей новий двигун EcoBoost забезпечує продуктивність, яка здатна конкурувати з традиційним 1,6-літровим двигуном із значним підвищенням ефективності використання палива та зниженням викидів CO2 . Блок циліндрів 1,0-літрового EcoBoost може поміститися на аркуші паперу формату A4, забезпечуючи при цьому потужність до 125 к.с. та крутний момент 170 Нм (з короткочасним збільшенням тиску наддуву до 200 Нм), гарантуючи найбільшу питому потужність серед двигунів Ford.

«Новий двигун EcoBoost підкреслює прагнення компанії Ford до технологічного та екологічного лідерства», – зазначає Алан Малаллі (Alan Mulally). «Ми обрали Німеччину місцем розташування нашого високотехнологічного виробництва. Німеччина є єдиною країною за межами США, де розробляються та втілюються конструкторські рішення.»

Невеличкий та потужний новий EcoBoost має дебютувати на автомобілі Ford Focus на початку 2012 року, забезпечивши неперевершене за економічністю споживання бензину у межах 5,0 л на 100 км та викиди CO2 на рівні 114 г/км  при потужності 125 к.с., а для версії 100 к.с. пропонуються найменші у своєму класі викиди CO2 на рівні 109 г/км. Двигун також буде установлюватися на автомобілі Ford C-MAX, який  на цей час є хітом продажів, та на новому Ford B-MAX, виробництво якого розпочнеться у 2012 році. Подальші перспективи щодо версій двигунів потужністю 125 к.с. та 100 к.с. будуть оголошені компанією Ford пізніше.

У розробленні 1,0-літрового двигуна EcoBoost брали участь фахівці Ford по всій Європі, у тому числі інженери з Європейського центру досліджень і перспективного проектування Ford в Аахені (Німеччина), а також спеціалісти з Дантонського технічного центру у Великобританії.
«Новий 1,0-літровий двигун EcoBoost від самого початку і до кінця є результатом спільних зусиль фахівців Ford по всій Європі. Це стосується як фази проектування, так і розробки обладнання для його виробництва», – зазначає Стефан Оделл (Stephen Odell), Президент та Головний виконавчий директор компанії Ford в Європі.

«Все це знайшло своє відображення у створенні нового 1,0-літрового автомобіля EcoBoost Ford Focus – провідного в своєму класі в Європі з точки зору викидів CO2 , виробництво якого розпочнеться на початку 2012 року. Прихильники Ford гідно оцінять низький рівень викидів, досягнутий разом з вдосконаленою продуктивністю.»

Високотехнологічне виробництво EcoBoost

Передові потужності виробництва EcoBoost на Кельнському заводі з виготовлення двигунів компанії Ford були розроблені командою з проектування виробництва Ford в Дантоні (Великобританія), з використанням віртуальної виробничої лабораторії Ford для забезпечення максимальної гнучкості та ефективності. Було установлено близько 100 нових металорізальних верстатів та 580-метрова спеціально побудована складальна лінія.

Використовується п’ятдесят п’ять автоматичних та 14  напівавтоматичних технологічних процесів, створено 90 робочих місць для кваліфікованих працівників, що допомагає забезпеченню високих стандартів якості та цілісності виробництва. За допомогою застосовуваної технології можна виконувати обробку з точністю до 10 мікрон, що дорівнює 10-20 відсоткам волосини людини.

Ford запровадив нові технології виробництва, за допомогою яких обсяг охолоджувальної рідини, необхідної для обробки алюмінієвих деталей двигуна, скоротився з майже двох літрів  до чотирьох або п’яти мілілітрів на кожен компонент. Ця більше ніж 99 відсоткова економія води дуже важлива з огляду екологічного аспекту виробництва.

Нова технологія «холодного тестування» дозволяє перевіряти повністю вироблений двигун без його запуску – знижуючи використання пального та викиди CO2 під час випробування на 66 відсотків. 100 відсотків енергії, потрібної для запуску заводу, надходить від поновлювальних джерел. Сукупні потреби в електроенергії скоротилися на 66 відсотків порівняно з виробництвом 4,0-літрового двигуна Ford V6, яке раніше здійснювалося на Кельнському заводі з виробництва двигунів.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста