Альтра-Авто піклується про клієнтів Mitsubishi
1.08.2012

Офіційний дилер Mitsubishi Motors у Рівненській області - компанія  «Альтра – Авто» в черговий раз показала рівень свого піклування про клієнтів, і за підсумками рейтингу «Найкраще обслуговування» за перше півріччя 2012 року, посіла перше місце!

Головне завдання дилерів полягає в тому, щоб гарантувати, що кожен клієнт, що звернувся в будь-який з дилерських центрів Mitsubishi, отримає обслуговування, якість якого буде перевершувати за рівнем обслуговування імпортерів інших марок автомобілів. Центри повинні завжди покращувати і вдосконалювати рівень якості обслуговування, для того, щоб кожен Клієнт міг отримати те обслуговування, на яке він розраховує.

Адже переможець визначався саме за індексом задоволеності клієнтів.

Індекс задоволеності клієнтів складається для того, щоб краще зрозуміти, наскільки клієнти задоволені після-продажним обслуговуванням на сертифікованих дилерських СТО Mitsubishi. Конкуренція на ринку автомобілів росте з кожним роком, а з нею зростають і потреби та очікування клієнтів.

Індекс вимірюється за основними критеріями:

  • Враження від авторизованого сервісного центру;
  • Рівень задоволеності всім обслуговуванням;
  • Враження від контактного персоналу сервісного центру;
  • Сервіс, якість робіт;
  • Підготовка до обслуговування в центрі;
  • Пояснення після виконання робіт;
  • Бажання і надалі обслуговуватись в певному дилерському центрі

Компанія «Альтра – Авто» вже не перший рік дбає про своїх клієнтів, і в своїй діяльності орієнтується на довіру, взаєморозуміння і тісну співпрацю з клієнтами. І тому саме «Альтра – Авто» здобула перемогу по всім критеріям.

Друге та трете місце у рейтингу зайняли:

ТОВ "Автосвіт Вінниця"/ Вінниця

ТОВ "МегаКарс"/ Хмельницький

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста