1000 миль вражень: BMW 328 на ралі Mille Miglia 2013. Результати команди BMW Group Classic
11.06.2013

Через 75 років після дебюту на легендарній гонці Mille Miglia автомобіль BMW 328 знову пройшов багату традиціями трасу у властивому йому вражаючому стилі. У цьому році підрозділ BMW Group Classic представило на змагання дев'ять автомобілів BMW 328. Всі зразки історичної спортивної моделі дійшли до фінішу, продемонструвавши фірмову надійність, яка допомогла BMW 328 успішно дебютувати в 1938 році. Під оплески глядачів команда BMW Group Classic перетнула фінішну пряму в місті Брешія (північ Італії), пройшовши всі три непростих етапи змагань без будь-яких технічних проблем.

«BMW 328, що долає багату традиціями трасу, - видовище, яке просто не може набриднути, - прокоментував змагання Ральф Родепетер (Ralf Rodepeter), директор музею BMW, за сумісництвом очолює маркетингову службу BMW Group Classic. - Подумати тільки: подолати 1000 миль на максимальній швидкості, не зупиняючись, 75 років тому було досягненням, заслуговуючим повагу будь-якої людини, що стежить за гонками. Ми по праву пишаємося тим, що на сьогоднішніх перегонах змогли представити автентичні автомобілі, які показали не менш переконливі результати, ніж тоді ».

Підготувати до неймовірних навантажень Mille Miglia потрібно було, перш за все, коробку передач BMW 328. Саме тому всі BMW 328 були оснащені достовірною копією надійної оригінальної трансмісії, нещодавно поповнила асортимент BMW Group Classic. Ретельно виготовлена копія розроблена в тісній співпраці з Міжнародною автомобільною федерацією (FIA) і Міжнародною федерацією старовинних автомобілів (FIVA). Вона являє собою автентичну заміну для класичної коробки передач спортивного автомобіля 1930-х років. У 2013 році нова трансмісія, встановлена на Mille Miglia, впевнено підтвердила свою надійність.

Перша гонка Mille Miglia відбулася в 1927 році і незабаром стала найпопулярнішим змаганням у світі. До 1957 року маршрут проходив по автомагістралях загального користування, вузьких міських вуличках, а іноді і по грунтових дорогах. У ралі Mille Miglia брали участь такі імениті гонщики, як Таціо Нуволарі (Tazio Nuvolari), Стірлінг Мосс (Stirling Moss), Рудольф Караччіола (Rudolf Caracciola), Хуан Мануель Фанхіо (Juan Manuel Fangio) і Фріц Хушке фон Ханштайн (Fritz Huschke von Hanstein) .

Дебют BMW 328 на гонках відбувся в 1938 році. Екіпажі на BMW 328 перемогли, зайнявши чотири перших місця в категорії з об'ємом двигуна 2,0 л. Завдяки своїй надійності, економічності, легкості і відмінній керованості дебютант ралі Mille Miglia зміг залишити далеко позаду більшість набагато більш потужних спортивних автомобілів. У підсумку британський екіпаж Фейна / Вільямса (Fane / Williams) не тільки став переможцем у своєму класі, але і зайняв восьме місце в загальному заліку. Через два роки команда BMW здобула ще більш переконливу перемогу: в 1940 році екіпаж Фріца Хушке фон Ханштайна (Fritz Huschke von Hanstein) і Вальтера Боймера (Walter B? Umer) на BMW 328 Mille Miglia Турінг Купе завоював Гран-прі Mille Miglia.

З 1977 року в пам'ять про досягнення і тріумфи минулих років щорічно проводиться 1000-мильний пробіг - справжнє випробування на надійність. За основу маршруту в цьому році - протяжністю 1555,24 км (966,38 милі) - була взята історична траса Mille Miglia. Першим етапом став відрізок Брешія-Феррара. Маршрут наступного дня проходив через Равенну і Сан-Маріно в Рим, де близько 400 учасників ралі, в тому числі і автомобілі BMW 328, чекав захоплений прийом публіки на площі перед замком Sant'Angelo. Фінальний (і найпротяжніший) етап ралі проходив через Сієну і Флоренцію, а потім завершився там, де ретроавтомобілі почали свій шлях: у Брешії.

Поряд з п'ятьма оригінальними серійними моделями BMW 328 в команду BMW Group Classic були включені чотири ексклюзивних зразка, серед яких був автомобіль-переможець ралі 1940 року - BMW 328 Mille Miglia Турінг Купе, його пілотували Ханс Вернер Вірт (Hans Werner Wirth) і Крістіан Гайстдрфер (Christian Geistdrfer). Знову привернув до себе загальну увагу на цих 1000-мильних кругових перегонах і BMW 328 MM Родстер - бронзовий призер 1940 року. Ще одним нагадуванням про минуле став автомобіль BMW 328 Berlin-Rome Турінг Родстер 1937 випуску. Четвертим ексклюзивним учасником ретрокоманди стала модель BMW 328 Kamm Купе з характерним обтічним полегшеним кузовом - верхом досконалості інженерної думки минулих років.

Повернутися до списку

Інші новини

05.07.2018
27.06.2018
14.02.2018


Володар міста