«Двигун року - 2012»: BMW Group займає перші місця в категорії чотири-, шести-і восьмициліндрових двигунів.
19.06.2012

Відразу чотири двигуни-переможця об'ємом від 1,6 до 4,0 літрів! Концерн BMW Group в черговий раз підтвердив статус самого титулованого автовиробника престижного міжнародного конкурсу «Двигун року».

Концерн BMW Group в черговий раз підтвердив свою явну перевагу в області двигунобудування на міжнародному конкурсі «Двигун року - 2012». Потужні силові агрегати, що використовуються в поточних моделях BMW і MINI, стали переможцями в чотирьох категоріях з восьми можливих. У квартеті призерів виявилися два чотирициліндрових двигуна, одна рядна «шістка» і один восьмициліндровий мотор. Кращими в своєму класі були визнані 1,6-літровий турбований двигун MINI John Cooper S, чотирициліндровий двигун з технологією BMW TwinPower Turbo (встановлюваний, крім іншого, на BMW 328i), рядна «шістка» M TwinPower Turbo моделі BMW 1 серії М Купе і восьмициліндровий V-подібний двигун під капотом BMW M3. Переможців цього року обирало журі у складі 76 автомобільних журналістів з 36 країн світу. Вручення премії «Двигун року» відбулося на виставці Engine Expo в Штутгарті.

Отримані нагороди стали продовженням славної переможної традиції BMW Group на найпрестижнішому змаганні двигунів в світі. Завдяки величезному досвіду концерну в розробці двигунів, з 1999 року вироби BMW Group здобули понад 50 перемог в даному змаганні - як в окремих класах, так і в загальному першості. 2012 рік не став винятком: мотори різних конструкцій, що використовуються в автомобілях BMW і MINI, зайняли перші місця відразу в декількох категоріях. Більше того, переможці цього року значно розрізняються по потужності - від 135 кВт (184 л. С.) До 309 кВт (420 л. С.).

Приз в класі від 1,4 до 1,8 л, як і в минулому році, дістався двигуну MINI Cooper S. Цей чотирициліндровий мотор об'ємом 1,6 л здатний розвивати максимальну потужність 135 кВт (184 л. С.). Цьому сприяють турбокомпресор Twin Scroll, прямий впорскування палива і постійне регулювання фаз газорозподілу на основі технології VALVETRONIC, створеної BMW Group. Особливістю двигуна є не тільки значна для свого класу потужність, але і неймовірна ефективність.

Новий 2,0-літровий мотор BMW з технологією TwinPower Turbo також забезпечує неймовірне задоволення від водіння в поєднанні з вкрай низькою витратою палива і рівнем викидів. Чотирициліндровий силовий агрегат з турбокомпресором, високоточною системою прямого вприскування палива і технологією VALVETRONIC, що володіє потужністю 180 кВт (245 л. С.), Підкорив серця суддів в категорії від 1,8 до 2,0 л. Цей двигун в даний час використовується в новому седані BMW 328i, BMW 528i і BMW Z4 sDrive28i, а також в моделях BMW X3 xDrive28i і BMW X1 xDrive28i.

Перше місце в категорії від 2,5 до 3,0 л дісталося шестициліндровим рядним двигуном, який вже не в перший раз захоплює експертів. 3,0-літровий силовий агрегат з подвійним турбокомпресором, високоточною системою впорскування палива і подвійною системою VANOS ставав тріумфатором в 2007 і 2008 роках. На його основі створені двигуни M TwinPower Turbo в BMW 1 серії М Купе, а також BMW TwinPower Turbo під капотом BMW Z4 sDrive35is. Ця неймовірно високооборотних рядна «шістка» в піку розвиває 250 кВт (340 л. С.). Така приголомшлива ефективність принесла мотору черговий приз «Двигун року».

За кількістю нагород цей двигун поступається лише четвертому переможцю BMW Group. У п'ятий раз поспіль восьмициліндровий V-подібний двигун BMW M3 визнається безперечним лідером в категорії від 3,0 до 4,0 л. 4,0-літровий безнаддувний силовий агрегат відрізняється властивої всім двигунів марки M оборотністю, потужністю 309 кВт (420 л. С.) І вражаючою тягою. При цьому двигун демонструє приголомшливу ефективність завдяки функціям автоматичної зупинки і запуску двигуна, рекуперації енергії гальмування і іншим технологіям Efficient Dynamics.

Повернутися до списку

Інші новини

05.07.2018
27.06.2018
14.02.2018


Володар міста