Ford Focus ST – лідер продажів серед "гарячих" хетчбеків на європейському ринку
11.03.2013

Відповідно до даних компанії Polk, що спеціалізується на дослідженнях автомобільного ринку, Ford Focus ST став найбільш запитаним «гарячим» хетчбеком в Європі за підсумками останніх трьох місяців 2012 року. Так, протягом цього періоду частка моделі на європейському ринку склала 44%, випередивши VW Golf GTI з 33% та Renault Megane Sport з 12%.

Загальний обсяг продажів Focus ST склав 1984 автомобілі, отримавши лідерство у продажах серед заряджених хетчбеків у Великобританії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Угорщині, Швейцарії, Швеції та Нідерландах. 

Focus ST третього покоління поступив у продаж на європейський ринок влітку 2012 року. Новий Focus ST, обладнаний 2,0-літровим двигуном 250 PS EcoBoost, є першим дійсно всесвітнім легковим автомобілем компанії Ford з високими динамічними характеристиками: у минулому році модель була представлена в Північній Америці, а в цьому - виходить на ринки Азійсько-Тихоокеанського регіону.

В Україні новий Focus ST з’явиться влітку 2013 року.

Загалом з часів початку продажів моделі компанія Ford реалізувала 3819 нових Focus ST в Європі - 74% хетчбеків та 26% універсалів. Найпопулярнішим кольором був Frozen White (білий) – 41%, за ним Panther Black (чорний) – 28% та Tangerine Scream (помаранчевий) – 17%.

Новий Focus ST визнано «Найкращим «гарячим» хетчбеком» за рейтингом британського журналу «Auto Express», а версію з кузовом універсал було оголошено «Гарячим» хетчбеком року» у журналі «Top Gear». Провідне автомобільне видання Данії «Bilmagasinet» також назвало Focus ST найкращим авто у своєму сегменті.

Цього року компанія Ford розширить лінійку  Ford ST та представить нову модель 180 PS Fiesta ST – найшвидшу версію Fiesta, що досягає 100 км/г за 6,9 секунди та має максимальну швидкість 220 км/г. Забезпечуючи ту ж зручність у керуванні, що й Focus, нова модель Fiesta ST з 1,6-літровим двигуном EcoBoost пропонує оновлену ходову частину, рульове керування та гальма, а також вдосконалену технологіюTorque Vectoring Control, що забезпечує оптимальне зчеплення при проходженні поворотів, та поліпшений електронний контроль курсової стійкості Electronic Stability Control з трьома функціональними режимами.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста