Ford продовжує 20-річне партнерство з Лігою чемпіонів УЄФА, найпрестижнішим клубним футбольним турніром Європи
12.12.2011

Ford продовжує термін дії угоди про спонсорську підтримку Ліги чемпіонів УЄФА до червня 2015 року. Пристрасть, спорт, якість і чудова техніка виконання – усі ці характеристики Ліги чемпіонів повністю відповідають духу автомобілів Ford.

Ford залишається офіційним партнером та офіційним постачальником автомобілів для Ліги чемпіонів УЄФА протягом 20 років поспіль; наша компанія є найстарішим спонсором УЄФА.

Сьогодні компанія Ford оголосила, що вона продовжить надавати спонсорську підтримку найпопулярнішому та найпрестижнішому футбольному турніру Європи, Лізі чемпіонів УЄФА, до червня 2015 року включно.

«Наша нова угода терміном на три роки показує, наскільки серйозно ми ставимося до цього партнерства, – сказав Стівен Оделл (Stephen Odell), голова правління і головний виконавчий директор Ford of Europe. – Для такої міжнародної компанії, як наша, Ліга чемпіонів УЄФА є ідеальною платформою для зв’язку з мільйонами людей, з якими нас об’єднують спільні цілі. Це змагання належить до найкращих з найкращих на найвищому рівні, тому Ford бажає брати участь у цьому заході».

Девід Тейлор (David Taylor), головний виконавчий директор із заходів УЄФА, додав: «Ми у захваті від того, що компанія Ford вирішила подовжити термін угоди з УЄФА та Лігою чемпіонів УЄФА ще на три роки. Починаючи з дебюту змагання у 1992 році Ford був і залишається нашим цінним партнером. Це поновлення співпраці ще більше зміцнює наші тісні відносини.

Ліга чемпіонів УЄФА продовжує набирати обертів, і ми впевнені, що вона й надалі надаватиме Ford чудові можливості для встановлення ближчих, тепліших стосунків зі своїми шанувальниками на міжнародному рівні». 

Ліга чемпіонів УЄФА є одним з найпопулярніших спортивних змагань світу. Минулого сезону понад один мільярд глядачів налаштували свої телевізори на канал, де транслювався турнір. Сумарний розмір глядацької аудиторії склав понад чотири мільярди, причім понад половина глядачів були за межами Європи.

«Може це і європейське змагання, але, як і новітніми міжнародними моделями Ford, ним насолоджуються люди з усього світу. Чудовий футбол, як і чудові автомобілі, не визнає кордонів, і наше партнерство привертає увагу світової громадськості, - сказав Рулант де Вард (Roelant de Waard), віце-президент Ford of Europe з маркетингу, продажу та обслуговування. – Саме тому Ліга чемпіонів УЄФА зіграла таку значну роль у виході на ринок нового Ford Focus раніше в цьому році».

І дійсно, Ліга чемпіонів УЄФА допомогла представити новий Ford Focus світовій аудиторії завдяки використанню телевізійних заставок, рекламних щитів по периметру стадіонів та інтернет-каналів. Заходи, пов’язані зі змаганням, наприклад атракціон FocusCam на Фестивалі Ліги чемпіонів УЄФА, дозволили відвідувачам стенду Ford зробити пам’ятне динамічне зображення у стилі «Матриці» з використанням 40 камер. Після зйомки учасники могли показати своє відео друзям через Інтернет за допомогою точки доступу Wi-Fi у Focus, завантаживши ролик на такі сайти, як Facebook або YouTube. Той факт, що ці відео мали 77 630 переглядів в Інтернет, продемонстрував, як Ford і УЄФА співпрацюють перед великими аудиторіями, втілюючи в життя нові технології Ford.

Використання компанією Ford соціальних мереж на кшталт Facebook і Twitter для встановлення кращого діалогу зі споживачами буде додатково розширено поновленою спонсорською угодою. А тим клієнтам, що підтримують зв’язок із Ford через ці соціальні платформи, буде надано ще більше можливостей для взаємодії з компанією та спостереження за розвитком її співпраці з Лігою чемпіонів УЄФА.

Німецький підрозділ Ford гратиме значну роль у забезпеченні підтримки для святкування з нагоди проведення фіналу Ліги чемпіонів УЄФА 2012, що відбудеться у Мюнхені. Сюди відносяться і випуск спецмоделей “Champions”, і надання пофарбованих у кольори фіналу Ліги двохсот автомобілів, що будуть використовуватися як транспортні засоби під час фіналу. Усе це буде рекламуватися через соціальні мережі.

В атаку йде статистика

•    Змагання 2010-11 зібрало понад 500 мільйонів телеглядачів в Європі, 230 мільйонів в обох Америках, 190 мільйонів в Африці і понад 130 мільйонів в Азії.
•    На освітлення Ліги чемпіонів УЄФА минулого сезону засоби масової інформації в сумі виділили майже 100 000 годин
•    Фінал Ліги чемпіонів УЄФА 2011 дивилися 178,7 мільйону глядачів, що стало абсолютним рекордом для фіналу Ліги за всю її історію і найкращим показником 2011 року порівняно з глядацькими аудиторіями інших спортивних подій
•    Кожного сезону Ford надає понад 900 автомобілів (таких як Ford Galaxy і Ford Transit), що служать транспортними засобами для матчів Ліги чемпіонів УЄФА
•    Спонсорська підтримка, надана компанією Ford, значно підвисила симпатії до компанії з боку глядачів Ліги 2011 порівняно з тими споживачами, які не дивилися трансляцію турніру 

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста