Компанія Ford представляє нову Fiesta ST - на 20% потужнішу та економнішу, ніж попередня версія
13.03.2013

Нова Ford Fiesta ST – це найбільш швидкісний і найбільш динамічний малогабаритний спортивний автомобіль компанії Ford, обладнаний точно налаштованими та орієнтованими на водія трансмісією і підвіскою для  забезпечення незабутніх вражень від керування.

Розроблена групою Ford Team RS, Європейським філіалом компанії Ford Motor Company, на основі глобальної концепції спортивних автомобілів Ford, нова Fiesta ST оснащена 1.6-літровим двигуном EcoBoost,  який розвиває швидкість до 100 км/год за 6.9 секунд, забезпечуючи потужність 182 к.с. та 240 Нм крутного моменту. Максимальна швидкість - 220 км/г.

Група Ford Team RS оптимізувала трансмісію, підвіску, кермо та гальма спеціально  для динамічної їзди; впровадила характеристики, раніше доступні тільки у більш потужних автомобілях, включаючи вдосконалену систему зчеплення при проходженні поворотів (eTVC), трьох-режимну електронну систему курсової стійкості (ESC), шестиступеневу коробку передач та гальма на задніх дисках.

Авто зручне у повсякденному використанні завдяки низькій витраті палива - 5.9 л/100 км і викидами CO2  лише 138 г/км* – рівень викидів знижено на 20% у порівнянні з попереднім поколінням Fiesta ST, до того ж потужність двигуна, у порівнянні з 2-літровими двигунами моделей першого покоління, зросла на 20%.

Нова модель Fiesta ST обладнана заднім дифузором та трапецієвидною решіткою радіатора з унікальною стільниковою структурою. Вишуканий контрастний інтер’єр довершують сидіння Recaro. Нова система Sound Symposer створює краще відчуття їзди завдяки передачі звуку двигуна у салон. Крім того, компанія Ford впровадила технології SYNC та MyKey.

“Нова Fiesta ST поєднує високий рівень потужності, дизайну та якості і дарує незрівнянну насолоду від керування автомобілем”, - зазначає Юрген Гагштаттер (Juergen Gagstatter), головний інженер проекту, Fiesta ST. “Європейські клієнти Ford – справжні поціновувачі гарячих хетчбеків, а Fiesta ST орієнтована саме на пристрасть до керування спортивними авто.”

Вдосконалена підвіска з електронною оптимізацією

Під час проходження поворотів, технологія eTVC оптимізує розподіл гальмівної сили між передніми колесами, забезпечує курсову стійкість та знижує недостатню поворотність автомобіля, не змінюючи при цьому швидкість руху. Нове програмне забезпечення контролює стійкість Fiesta ST на поворотах під час розгону та гальмування – система ESC дозволяє обрати режим повного контролю, режим з частковим контролем або без контролю системи.

Для оптимізації керування та збільшення якості їзди обидві системи підтримують  спеціально налаштований передній поворотний кулак, адаптовану задню напівнезалежну підвіску з високою боковою жорсткістю, унікальні налаштування передніх і задніх ресор та амортизаторів, а також центр ваги, зміщений вниз на 15 мм.

Електронний підсилювач рульового керування (EPAS) із передавальним відношенням рульового механізму 13.69:1 та коротшим поворотним важелем забезпечує більш чітку реакцію. Модель Fiesta ST вперше обладнана задніми дисковими гальмами на основі платформи Fiesta та більшим подвійним головним гальмівним циліндром для ефективного гальмування.

Технологія двигунів EcoBoost

Завдяки невеликій вазі, двигуни EcoBoost забезпечують легше керування; а також використовують інноваційні технології, такі як турбонаддув, безпосереднє впорскування палива під високим тиском та технологію регуляції газорозподілу (Ti-VCT).

Унікальний двигун та шестиступенева механічна коробка передач пройшли випробування більш, ніж на 2100 км траси Нюрбургрінг Нордшляйфе (Nürburgring Nordschleife).

Дизайн ST ззовні та всередині

Передні фари Fiesta ST обладнані світлодіодними денними ходовими ліхтарями та повним тюнинг-пакетом ST; серед нових доступних для вибору кольорів екстер’єру будуть Race Red, Molten Orange та Spirit Blue. Салон вирізняється унікальними вставками на панелі приладів з карбонового волокна, педалями та перемикачем передач зі сталевими елементами та кермом ST.

Технологія MyKey дозволяє власникам встановлювати обмеження швидкості та гучності звуку і попереджує вимкнення систем безпеки, якщо автомобілем керують різні водії. Вбудована технологія Ford SYNC з голосовим управлінням та функцією допомоги в екстрених ситуаціях з’єднує пасажирів авто з працівниками місцевих служб порятунку одразу після аварії. 

Створений для гоночних трас, і в той же час практичний та економічний

Нова Fiesta пройшла 850,000 кілометрів випробувань на витривалість. Для забезпечення високої надійності нової моделі навіть в руках найвибагливішого користувача, Ford протестував популярний хетчбек на 7,500 км гоночної та 5,000 км високошвидкісної траси.

Крім того, було проведено випробування в екстремальних умовах на полігоні у Технічному центрі в Нардо, Італія, під час яких Fiesta ST їздила на максимально можливій швидкості при температурі понад 40 C.

 Влітку 2013 року Fiesta ST з’явиться в дилерській мережі Ford Україні. 

* Вищевказаний рівень споживання палива та виділення CO2 вимірювався згідно з технічними вимогами і вказівками Європейського Регламенту (ЄС) 715/2007 у новій редакції. Результати можуть відрізнятись від показників паливної галузі в інших регіонах світу у зв’язку з різними їздовими циклами та законодавством, що застосовуються на цих ринках .

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста