Літровий двигун Ford EcoBoost визнаний «Міжнародним двигуном року»
14.06.2012
Новий літровий двигун EcoBoost від Ford Motor Company, який в цьому році почали встановлювати на автомобілі Ford Focus, що продаються в Європі, був названий «Міжнародним двигуном 2012 року».

Невеликий високотехнологічний трициліндровий двигун також став переможцем у двох інших номінаціях премії - «Кращий новий двигун» і «Кращий двигун об'ємом до 1 літра». Результати премії «Міжнародний двигун року» («International Engine of the Year»), заснованої автомобільним журналом «Engine Technology International», засновані на результатах голосування 76 журналістів з 35 країн світу.

Вперше за 13-річну історію премії титул «Міжнародний двигун року» призначено двигуну компанії Ford. Крім того, двигун EcoBoost об'ємом 1 літр набрав найбільшу кількість балів за всю історію премії. «Коли ми приступали до проектування цього двигуна, ми поставили дуже високу планку, - прокоментував Джо Бакай, віце-президент компанії Ford з розробки двигунів. - Наша мета полягала в тому, щоб забезпечити небачену раніше економію палива, виняткові робочі характеристики, низький рівень шуму і досконалу конструкцію цього невеликого 3-циліндрового двигуна».

«Наша команда впоралася з цим, здавалося б, нерозв'язною завданням, запропонувавши оригінальний інноваційний підхід, - додав Джо Бакай. - Створений двигун переверне уявлення про бензинових двигунах у всьому світі».

«Це заслужена перемога дійсно видатного двигуна», - прокоментував Дін Славніч, голова журі премії «Міжнародний двигун року» та редактор журналу «Engine Technology International».

Цей компактний двигун, здатний вміститися на аркуші паперу формату A4, був розроблений в технічних центрах компанії Ford в Дантона, Великобританія, і Меркеніхе, Німеччина. Двигун виробляється на заводах компанії Ford в Крайові, Румунія, і Кельні, Німеччина.

У двигуні EcoBoost об'ємом 1 літр використовуються малоінерційні турбіни, які швидко забезпечують потужність за рахунок відкриття заслінки при низьких оборотах. Ці турбіни забезпечують високу потужність при числі оборотів до 248 000 об / хв.

Ключовими передовими характеристиками двигуна EcoBoost об'ємом 1,0 л є:

• Вбудований в головку циліндра випускний трубопровід знижує температуру вихлопних газів і дозволяє двигуну працювати при оптимальному співвідношенні паливно-повітряної суміші в більш широкому діапазоні оборотів;
• Використання унікальної конструкції чавунного блоку замість звичного алюмінієвого дозволяє знизити необхідне для прогріву кількість енергії на 50% і скоротити витрату палива;
• Два основних приводних ременя двигуна занурені в масло, що забезпечує більш безшумну і ефективну роботу двигуна;
• Замість використання енергоємного уравновешивающего вала Ford навмисно змінив балансування маховика і шківа двигуна, направивши коливання в менш чутливе напрямок, що забезпечує зниження шуму і вібрації.

Двигун EcoBoost 1,0 л дебютував в цьому році на автомобілях Ford Focus, що продаються в Європі. Пізніше в цьому році він з'явиться в автомобілях C-MAX і B-MAX. У наступному році цим двигуном оснащуватимуться автомобілі Ford, що продаються в США, країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Африки.

Новий Focus з двигуном EcoBoost 1,0 л потужністю 100 к.с. пропонує кращий в своєму класі показник витрати палива і викидів CO2 - 4,8 л/100 км (58,9 милі на галон) * і 109 г / км відповідно. Модель потужністю 125 к.с. володіє показниками в 5,0 л/100 км (56,5 милі на галон) при рівні викидів CO2 в 114 г / км.

За перший місяць продажів в Європі більш 4700 клієнтів замовили автомобілі Focus з двигуном EcoBoost 1,0 л, що становить близько чверті від загальної кількості автомобілів Ford Focus, замовлених на 19 європейських ринках компанії Ford.
Ford of Europe планує збільшити річне виробництво автомобілів, що оснащуються високоефективними бензиновими двигунами EcoBoost, з 141 000 в 2011 році до приблизно 480 000 до 2015 року. За оцінками компанії, більше 300 000 цих автомобілів будуть оснащені двигуном EcoBoost об'ємом 1 літр.

Премія «Міжнародний двигун року» присуджується журі з 76 автомобільних журналістів 35 країн світу. Судді враховують ходові якості двигуна, робочі характеристики, економічність, досконалість конструкції і успішне застосування передових технологій. Двигун EcoBoost 1,0 л завоював популярність серед суддів і набрав за результатами голосування найбільшу кількість балів за всю історію конкурсу.

«Здатність трициліндрового двигуна з легкістю приводити в рух Ford Focus підтверджує наявність вельми і вельми блискучого майбутнього цього двигуна внутрішнього згоряння, - прокоментував Дін Славніч, редактор журналу« Engine Technology International ». - Потужність, керованість і хороші показники витрати палива - це лише деякі з видатних достоїнств цього двигуна. Браво, Ford!»

Інші члени журі також високо оцінили двигун EcoBoost 1,0 л:

«Якщо розглядати зменшення розмірів силових агрегатів як перспективну тенденцію, то в даний час кращого прикладу, ніж цей, не існує. Та ж потужність, що і у безнаддувного двигуна об'ємом 1,6 літра, на зміну якому він розроблений, але набагато жвавіше », - зазначив британський журналіст Джон Сімістер.

«Маючи відмінний крутний момент на низьких оборотах, цей високотехнологічний трициліндровий двигун з турбонаддувом забезпечує ходові характеристики невеликого дизельного двигуна з турбонаддувом, виключаючи при цьому проблеми з шумом і вібрацією», - сказав журналіст французького журналу «L'Automobile Magazine» Крістоф Конгрега.

На російським ринку двигун EcoBoost представлений у версії 2,0 л потужністю 200 і 240 к.с. з трансмісією Powershift і доступний до замовлення в топових версіях автомобілів Ford CD сегмента: Mondeo, S-Max і Galaxy.
Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста