У Рівному Mazda Next Generation презентувала неперевершеність японського автодизайну
12.03.2011

12 березня усі відвідувачі грандіозної презентації нового покоління суперкарів MAZDA вже на вході до Автопарку на Київській, 101 потрапили до футуристичного світу MAZDA, відчувши адреналін від досконалості дражливих форм та потужності кількох десятків кінських сил цього легковика.

Захоплюючі флюїди від керування просто переповняли подих у всіх, кому пощастило протестувати оновлені авто на пробних семи кілометрах Київського шосе. Як виявилось, для проходження тест-драйву більшість гостей зазделегідь зареєструвались на сайті офіційного імпортера MAZDA в Україні за кілька днів до презентації. Усі вони особисто переконались у тому, що коли MAZDA готує щось нове – це буде неперевершеним і стане більше, ніж подією!

Уже на вході в автосалон усіх гостей зустрічали дівчата в футуристичних сріблястих костюмах, що ще більше асоціювало й без того вишукану MAZDA з космічною швидкістю та сучасністю.

Під час презентації та проходження тест-драйву автомобілів серед гостей розігрували знижки на придбання автомобілів усього модельного ряду MAZDA від 6 до 15 тисяч гривень та багато цікавих подарунків.

— 2011 рік — це новий етап у розвитку бренду MAZDA, реалізований в оновленій лінійці всіх нових моделей автомобілів, представлених на українському ринку в НОВОМУ ПОКОЛІННІ MAZDA – NEXT GENERATION, — розповіла генеральний директор автосалону MAZDA Марина Маркова. — Випереджаючи будь-які рішення автомобільного дизайну, після “фейсліфтингу” автомобілі MAZDA набули більш агресивного та сучасного вигляду. Саме у такому форматі протягом березня по всій дилерській мережі MAZDA в Україні проходитимуть презентації оновленого модельного ряду автомобілів.

Гості бренду MAZDA на презентації у Рівному не лише проходили тест-драйв автомобілів, а й опановували вміння користуватись акаунтами в соціальних мережах, дегустували ексклюзивний сорт кави, брали участь у незвичайній фотосесії для обкладинки журналу “MAZDA news” та спілкувалися зі співробітниками ДАІ через плазмові телеекрани у тест-зоні.

Поміж тим, смакуючи фірмові коктейлі, каву та шоколад у формі логотипу MAZDA, на спеціальному відеопланшеті гості створювали жартівливі дорожні знаки із написами типу: “Розслабтеся, тут всі так їздять”, або “Ви нічого не порушили – вони заздрять”.

Розваги чекали не лише на дорослих. Доки батьки знайомилися з можливостями оновлених суперкарів MAZDA, дітей розважали в ігровій зоні.

Особисто переконавшись, що MAZDA — це автомобіль для людей, які цінують комфорт та простір, гості поділились враженнями:

Оксана:
— Мій чоловік ще кілька днів тому зареєструвався для проходження тест-драйву. Він вже проїхався на авто і дуже задоволений. Йому подобається MAZDA, хоч у нас зовсім інший автомобіль. Ми тут із донечкою, тож доки її розважають, помилуватись автівками можу і я.

Марина:
— Я й сама воджу автомобіль, хоча на тест-драйв записувався мій чоловік. Нам цікаво випробувати оновлену сімку, адже ми купили цю модель ще до її оновлення у 2009 році.


м. Рівне, вул. Київська, 101-А
(0362) 64-20-92, 64-20-91
www.mazda-rivne.com.ua


Повернутися до списку

Інші новини

11.09.2018
06.09.2018
06.09.2018


Володар міста