FORD додає до глобальної лінійки трансмісій новий економічний двигун ECOBOOST об'ємом 1,0 л
8.06.2011

Новий двигун EcoBoost об’ємом 1,0 л, перший трициліндровий двигун Ford, що був розроблений в Європі і буде розповсюджуватись в усьому світі для малолітражних автомобілів Ford

Новий інноваційний двигун матиме продуктивність чотирьохциліндрового двигуна з навіть ще більшою економією палива

Розширює сімейство двигунів Ford EcoBoost, об’єм яких на цей момент коливається від 1 л до 3,5 л

Перша розроблена, сконструйована і побудована компанією Ford гібридна трансмісія, про виробництво якої буде оголошено наприкінці цього року

 Кельн, Німеччина, 3 червня 2011 р. – Ford розширює передовий у своїй галузі діапазон економічних трансмісій, представляючи новий двигун EcoBoost об’ємом 1,0 л з трьома циліндрами, розроблений в Європі. Це найменший двигун, який Ford коли-небудь будував.

Крім того Ford підтвердив, що наступне покоління гібридних автомобілів, у тому числі C-MAX у 2013 році, матиме нову розроблену, сконструйовану і побудовану компанією Ford трансмісію.

Прибуття найновішого члена сімейства двигунів EcoBoost і нової гібридної трансмісії сприятиме подальшому зміцненню лінійки паливно-ефективних автомобілів компанії Ford. Представлячи нові трансмісії, Деррік Кузак (Derrick Kuzak), віце-президент з глобального розвитку продуктів Групи Ford, зазначив, що трициліндровий, лінійний двигун був розроблений в Європі для застосування в усьому світі і є важливим доповненням до лінійки двигунів Ford EcoBoost.

«За останні п'ять років ми зробили рекордні інвестиції в розробку нових трансмісій і паливозберігаючих технологій», підкреслив пан Кузак. «Сьогодні ми маємо найсучаснішу лінійку трансмісій у промисловості. І слід чекати ще багато чого нового».

Використання нового двигуна вже підтверджено для нового Ford B-MAX, який в Європі надійде у продаж у 2012 році, а також він буде використовуватись для ряду інших малолітражних автомобілів компанії Ford.

Об’єм 1,0 л: Найменший двигун Ford

Інженери з Технічного центру Дантон компанії Ford у Великобританії відповідали за розробку нового двигуна EcoBoost об’ємом 1,0 л як наріжного каменю для амбітного сімейства бензинових двигунів EcoBoost. Це технічно вдосконалений, суперефективний трициліндровий двигун, який забезпечує таку ж продуктивність, як і чотирьохциліндровий, але з набагато більш високою економією палива і низьким рівнем шкідливих викидів в атмосферу.

Щоб досягти цього, інженери Технічного центру Дантон, глобального центру компанії Ford з розробки двигунів малої потужності, орієнтувались на підвищення теплової ефективності та зниження тертя внутрішніх рухомих частин двигуна, особливо під час прогріву. Тобто, тоді як двигун здійснює більше викидів CO2 та інших забруднюючих речовин, новий двигун представляє багато нових технологій, які можуть бути частиною DNA майбутніх двигунів Ford.

Джерело технологій

Джо Бакаж (Joe Bakaj), віце-президент «Глобал Павертрейн Інжиніринг» (Global Powertrain Engineering), відзначив, що новий 1,0-літровий двигун може бути невеликим за розміром, але значним за своїми передовими технологіями.

«Ніхто ще не будував такий трициліндровий двигун. Це – один з найбільш технічно досконалих і ефективних двигунів, які ми коли-небудь розробляли», відзначив пан Бакаж. «Новий двигун представляє багато нових технологій, які можуть бути частиною DNA майбутніх двигунів Ford.»

Двигун об’ємом 1,0 л пропонує ряд інноваційних ефективних рішень:

• Зміщення колінчастого вала, що знижує тертя

• Компанією Ford розроблена удосконалена розділена система охолодження, що дозволяє спершу розігріватися блоку циліндрів, а уже потім головці блока циліндрів. Швидше розігрівання блоку циліндрів дозволяє зекономити паливо, особливо в холодну погоду

• Випускний колектор у головці блока циліндрів. Цілісне складання знижує температуру вихлопних газів. Це дозволяє двигуну працювати з більш високою кількістю обертів з оптимальним співвідношенням паливо-повітря. Нова конструкція двигуна дозволяє також зменшити його вагу і працювати більш плавно

• Технології EcoBoost, такі як турбонаддув, пряме впорскування і синхронізація парних незалежних розподільних валів (Ti-VCT)

Для порівняння, новий член глобального сімейства двигунів Ford EcoBoost має приблизно такий самий робочий об’єм, як двигун мотоцикла. Ford ніколи раніше не будував серійних автомобілів з менш ніж чотирма циліндрами.

«Водіям сподобається новий 1,0-літровий двигун EcoBoost», –  зазначив пан Бакаж, «Оскільки він наділений неперевершеною швидкістю реагування, потужністю, обертальним моментом та плавністю». 

Докладніша інформація про новий 1,0-літровий двигун EcoBoost буде надана у вересні на автосалоні в Німеччині у м. Франкфурт.

Нова гібридна трансмісія

Ford також оголосив, що наприкінці цього року розпочнеться виробництво нової трансмісії, спеціально для установлення на свої майбутні гібридні автомобілі. Вони будуть виготовлятись на заводі Ван Дайк (Van Dyke plant) у Детройті, серійне виробництво розпочнеться з першого кварталу 2012 року. Нова трансмісія замінить блок, який зараз виготовляється в Японії і використовується сьогодні в гібридних автомобілях Ford та Lincoln, що доступні наразі у Північній Америці.

Нова гібридна трансмісія розроблена, сконструйована і побудована компанією Ford. Електронна безступінчата трансмісія (e-CVT), а саме новий гібридний блок, забезпечить поліпшення продуктивності порівняно з нинішньою трансмісією, що дозволить збільшити максимальну швидкість при їзді лише на електричній енергії та дальність поїздки.

«Для Ford надзвичайно важливо здійснювати подальший розвиток своїх ключових компетенцій в розробці електрифікованих трансмісій», –  зазначив пан Кузак. З цією новою трансмісією та блоком акумуляторів у Роусонвіллі, завод у штаті Мічіган, Ford буде позиціонувати себе як компанія, яка задовольняє вимоги до якості і продуктивності майбутніх електричних і гібридних автомобілів», –  зазначив пан Кузак.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста