Компанія Ford бореться за якість шляхом роботизованого лазера та відеотехнологій вартістю 100 мільйонів доларів США (70 мільйонів євро)
7.06.2011

Компанія Ford здійснює глобальні інвестиції розміром 100 мільйонів доларів США (70 мільйонів євро) в технологію роботизовано-лазерної перевірки, яка покращує процес пригонки і доводки та зменшить шум зустрічного потоку повітря

Складальні цехи Ford в м. Саарлуіс, Німеччина, а також складальні заводи у Мічіґані та Чікаґо в США є першими великими підприємствами, що запровадили нову технологію

Своє прагнення бути лідером у сфері якості та задоволення потреб споживачів компанія Ford реалізувала, зокрема, шляхом створення лазурної відеотехнології.

Кельн , Німеччина, 02 червня 2011 р. – «Ford» Європа», та «Ford» Північна Америка», є лідерами проекту з установлення технології роботизовано-лазерної перевірки на 17-ти складальних заводах у всьому світі, запланована інвестиція на суму приблизно100 мільйонів доларів США (70 мільйонів євро) для покращення процесу прийомки і доводки та зменшення шуму зустрічного потоку повітря, що є ключовим показником якості для споживачів та головним викликом промисловості.

Ця нова технологія, вперше запущена на заводі у м. Валенсії, Іспанія, використовується під час складання всіх нових автомобілів Focus на заводі в м. Саарлуіс, Німеччина, та на заводах у Мічіґані й Чікаґо, США. У подальшому технологія буде запущена у всьому світі як частина наступного етапу прагнення «Ford» покращити якість та задовольнити потреби споживачів.

«Технологія роботизованого лазера забезпечує нам ступінь точності, якої в нас до цього ніколи не було», – зазначає Рон Джонсон, директор з питань якості виробництва «Ford Європа». «Прилад сканує розміри 500 ключових зон до десятої міліметра для забезпечення ідеальної пригонки всіх частин та надзвичайної тишини у салоні автомобіля».

Проти зустрічного потоку повітря

Система, яка будується на попередніх найкращих робототехнологіях, наразі застосовує провідну лазерну та відеотехнологію. На лінії складання роботи забезпечують додаткову точної перевірки дверей перед тим, як вони покинуть станцію, замірюючи та визначаючи будь-які частини транспортного засобу, що не відповідають стандарту, – ти самим сприяючи зменшенню шуму зустрічного потоку повітря.

Роботи запрограмовані на пошук і розпізнавання будь-яких найдрібніших відхилень, та у разі можливості будь-яких помилок нададуть інструкції оператору щодо вчинення відповідних дій. Кількість людських помилок також зменшується, оскільки машини настроєні вимірювати технічні параметри транспортного засобу, зважаючи на те, що до цього такі дії виконував оператор, приймаючи суб’єктивне рішення про точність елемента.

Вбудована якість

Шум від зустрічного потоку повітря є первинним фактором для споживача у визначенні якості транспортного засобу. Компанія Ford пройшла довгий шлях, щоб досягти зменшення шуму від зустрічного потоку повітря шляхом застосування низки інших виробничих технологій – використовуючи пристрої для визначення витоку повітря з салону, NVH (шум, вібрація та низькочастотна вібрація), координатно-вимірювальна машина (CMM). Нова стратегія застосовує ці засоби додатково до відео керованих роботів та лазерної перевірки для забезпечення найкращого захисту від шуму у транспортному засобі.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста