Нова модель Ford Galaxy — розкішний семимісний автомобіль для першокласних подорожей, який поєднує ще більше зручності та практичності
2.07.2015
  • Нова модель Ford Galaxy завдяки комплексним технологіям та матеріалам забезпечує першокласну досконалість та комфортне перевезення сімох пасажирів

  • Підвищеного комфорту досягнуто завдяки підвісці інтегрованого типу, технології адаптивного керування Ford Adaptive Steering та мультиконтурним сидінням Ford Multi-Contour Seats; а використання акустичного скла та оптимізованої обшивки дозволяє знизити рівень шуму

  • Простір нової моделі Galaxy набагато легше оптимізується для сидіння або багажу за рахунок складання та підняття першого та третього рядів сидінь за допомогою натискання кнопки

  • Нова модель Galaxy допомагає водіям уникнути перевищення обмеження швидкості та великих штрафів з інтелектуальною системою обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter; система дальнього світла Glare-Free Highbeam покращує видимість під час нічного керування

  • Новий двигун Bi-turbo TDCi потужністю 210 к. с. зменшує потужні дизельні викиди CO2 на 24 відсотки. Вперше на моделі Ford Galaxy встановлено інтелектуальну систему повного приводу Intelligent All-Wheel Drive

  • Нова модель Galaxy пропонує вишуканий зовнішній дизайн із тонкими лініями фар, вищою поясною лінією та великою площею скла; висувний панорамний скляний дах є стильним елементом інтер'єру


КЕЛЬН, Німеччина, 1 липня 2015 року — цілком нова модель Ford Galaxy забезпечує комфортне перевезення сімох пасажирів завдяки комплексним технологіям та матеріалам, які покращують якість поїздки, підвищують зручність сидінь та забезпечують безшумний інтер'єр.

Серед технологій, які надають оптимізовані моделі Galaxy, наступні:

У цілком новій моделі Galaxy підвищено комфорт для пасажирів на задніх сидіннях завдяки спеціальній кліматичній системі та оптимізації простору за допомогою технології тонких сидінь та їхнього особливого контуру.

Рівень внутрішнього шуму зменшено завдяки покращеній конструкції кузова та застосуванню акустичного скла. Ford також розробив для моделі Galaxy обшивку — тканину, що покриває внутрішню поверхню даху, яка виконує функцію звукопоглинаючого елемента, що вдосконалює інтер'єр.

«Galaxy завжди був орієнтований на забезпечення комфорту сімох пасажирів. А наша нова модель якнайкраще відповідає цій філософії, забезпечуючи ще більше комфорту та оптимізацій для кожного пасажира», — говорить Ендрю Кернахан (Andrew Kernahan), головний інженер програми з розробки Ford Galaxy.

Цілком нова модель Ford Galaxy має покращену гнучкість завдяки вперше впровадженій в сегменті функції складання третього ряду сидінь одним натисканням кнопки, а також допомагає водіям у місті та на шосе завдяки передовим технологіям, серед яких система обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter, система запобігання зіткненню з перехожими Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection та технологія Front Split View Camera.

Застосування комплексних технологій у конструкції двигуна, зокрема нового дизельного 2,0-літрового двигуна Ford Bi-turbo TDCi потужністю 210 к. с., дозволяє зменшити викиди CO2 майже на 24 відсотки. Інтелектуальна система повного приводу Intelligent All-Wheel Drive (AWD) вперше встановлена на моделі Ford Galaxy. Вона забезпечує краще зчеплення та стійкість на дорозі завдяки постійному переходу між використанням переднього та повного приводу.

«Європейські сім'ї виросли з автомобілем Galaxy. Він приваблює клієнтів здатністю перевозити сімох пасажирів, забезпечуючи першокласний комфорт та безпеку. Ця модель постійно дивує своєю неперевершеною універсальністю», — говорить Ролант де Вард (Roelant de Waard), віце-президент із маркетингу, продажу та обслуговування компанії Ford of Europe. «Нова модель Galaxy покращує ці якості за допомогою підвищеної динаміки, економії пального та модернізацій, а також корисних інновацій».


Передові матеріали та технології для підвищеного комфорту

Розроблена компанією Ford задня підвіска інтегрованого типу забезпечує комфорт, залишаючи жорсткість задньої частини авто для покращення кермування та управління автомобілем. Система дозволяє збільшувати відстань заднього ходу під час долання вибоїн на дорозі. Завдяки цьому досягнуто покращене поглинання ударів для плавної їзди та зменшення рівня шуму. Модель Galaxy також пропонується в комплектації із задньою підвіскою з автоматичним вирівнюванням, яка підтримує оптимальну висоту кліренса для комфортного керування.

Технологія адаптивного кермування Ford Adaptive Steering постійно змінює співвідношення кермування та дорожніх коліс з урахуванням швидкості авто, дозволяючи Galaxy плавніше та точніше реагувати на зусилля водія на високих швидкостях. На низьких швидкостях, наприклад, під час паркування або маневрів у тісному просторі, нова система надає авто більшої рухливості та забезпечує простіше повертання.

Мультиконтурні сидіння Ford Multi-Contour Seats з функцією масажу Active Motion, розроблені під наглядом лікарів, складаються з 11 валиків, які здійснюють м’який масаж стегон, тазу та нижньої частини спини. Валики в основі сидіння здуваються, коли двері відчиняються для забезпечення легкого виходу. Також запропонована функція запам’ятовування положення сидіння водія. 8 положень сидінь, які регулюються за допомогою електроніки, забезпечують можливість підігріву, охолодження та можливість зміни положення підголівників передніх сидінь вгору, вниз, вперед і назад. Модель Galaxy вперше пропонує функцію досяжності та нахилу колонки керма, а також функцію підігріву керма.

Тепер можна швидко підібрати ідеальну температуру завдяки покращеній системі вентиляції та кондиціонування повітря. Система забезпечує більший потік повітря, здатна підтримувати нижчі температури та працює тихіше. Пасажири на задніх сидіннях можуть налаштувати власну температуру спеціальною кліматичною системою, а прохолода всередині авто в сонячну погоду зберігається завдяки тонованому склу, яке не пропускає ультрафіолетове випромінювання та тепло до салону.

Досконалість інтер'єру також покращено завдяки додатковим звукоізолюючим матеріалам нижньої частини кузова, підкрилок коліс та передніх і задніх дверцят, а також використанню закритих компонентів конструкції кузова. Лобове та бокове скло виготовлено з акустичного скла, що допомагає зменшити шум вітру та інші зовнішні шуми. Плетена структура внутрішньої обшивки даху дозволяє звуковим хвилям проходити до шару звукопоглинаючої піни, яку традиційно використовують в першу чергу для того, щоб усунути проникнення зовнішніх шумів у кабіну через дах.

«Через те, що обшивка покриває велику площу, вона є вкрай ефективним інструментом для виконання цього складного завдання — знизити рівень шуму всередині авто», — говорить д-р Карл-Хайнц Бергер (Karl-Heinz Buerger), менеджер відділу шуму, вібрації та жорсткості в компанії Ford of Europe. «Технологія особливо добре поглинає високочастотні дорожні шуми та шуми вітру, який утворюється над лінією вікон, і в іншому випадку свистів би просто у вухах пасажира».


Комфорт для використання у якості сімейного авто

Новий Galaxy значно полегшує можливість максимізації простору для пасажирів і багажу. Панель управління в задньому багажнику дозволяє скласти всі п'ять сидінь другого та третього рядів одним натисненням кнопки, забезпечуючи таким чином 2339 літрів багажного простору. Панель можна також використовувати для автоматичного підняття третього ряду сидінь.

Плоска підлога полегшує завантаження великих або громіздких предметів, а можливість переміщати і відкидати другий та третій ряди сидінь дозволяє легко створювати комбінації простору для сидіння та багажу для використання для поїздок до школи або ж для подорожей в аеропорт. Під підлогою багажника нова система управління вантажем Cargo Management System пропонує 20 літрів прихованого простору, а також допомагає перевозити довгі предмети.

У «кишенях» на дверцятах пасажири можуть зберігати 1,5-літрові пляшки для напоїв, а простір під сидіннями забезпечує легкий доступ до всього — від портативних комп'ютерів до книг або їжі. Крім того, у салоні передбачено нове закрите відділення для зберігання речей у верхній частині приборної панелі, а мобільні телефони й аудіопристрої можна зберігати у відділенні для медіасистем, вбудованому в центральну консоль. Батьки гідно оцінять стандартне дзеркало для нагляду за дітьми, розташоване для забезпечення широкого кута огляду пасажирських сидінь.

Внутрішній простір збільшено за допомогою технології тонких сидінь та їхнього особливого контуру. Пасажири другого та третього ряду також оцінять збільшення простору над головою на 10 мм порівняно з попередньою моделлю Galaxy. У третьому ряду сидінь більше простору, ніж можуть запропонувати основні конкуренти, а простір над головою збільшено на 40 мм. Збільшено також місце для ліктів та плечей завдяки традиційному дизайну задніх дверей, які відкриваються вгору. Пасажири третього ряду відчують себе комфортніше з контейнерами для зберігання у підлокітниках, а також тримачами для чашок.

Доступ до третього ряду забезпечується простим входом у другий ряд сидінь, який можна посувати вперед і назад одним дотиком. А зниження підлоги полегшує вхід та вихід пасажирів з автомобіля. Подвійне ущільнення забезпечує чистоту внутрішньої панелі та знижує ризик забруднення одягу пасажирів об корпус автомобіля під час входу чи виходу з нього.

Смарт-технології полегшують використання автомобіля

Нова модель Galaxy також допомагає водіям у місті та на шосе завдяки передовим технологіям, включаючи:

  • Інтелектуальну систему обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter, яка при активації сканування дорожніх знаків регулює дросель, допомагаючи водіям залишатися у межах дозволеної законом швидкості та уникнути штрафів

  • Система запобігання зіткненню з перехожими Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection, яка зменшує силу лобового зіткнення з транспортними засобами чи перехожими або допомагає водіям взагалі уникнути зіткнення

  • Система дальнього світла Glare-Free Highbeam для адаптивних світлодіодних фар визначає транспортні засоби, що наближаються, та плавно приглушує світло, запобігаючи засліпленню водіїв, одночасно зберігаючи максимальне освітлення інших ділянок

  • Відеокамера Front Split View Camera полегшує проїзди перехресть або маневрування на парковці з обмеженою видимістю за рахунок використання системи камер із кутом огляду 180 градусів, встановлених у передній частині Galaxy, і відображає зображення на 8-дюймовому сенсорному екрані в центрі консолі

Нова модель Galaxy обладнана технологіями, що полегшують процес паркування:

  • Функція Perpendicular Parking визначає вільне місце та паркує авто поряд з іншими без участі водія так само, як активна допомога при паркуванні Active Park Assist паркує автомобіль паралельно до інших

  • Технологія Park Out Assist допомагає водіям виїхати з паралельного положення паркування. Система оперує кермом, а водій натискає на педалі акселератора та гальма

  • Функція Side Parking Aid подає звукові попередження та відображає на екрані виявлені перешкоди

  • Cross Traffic Alert попереджає водія під час виїзду з парковки заднім ходом про транспортні засоби, які незабаром проїдуть позаду авто

Також у цілком новій моделі Galaxy застосовано наступні технології допомоги водієві: система моніторингу сліпих зон Blind Spot Information System, система розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition, система попередження при виїзді за межі своєї смуги руху Lane Keeping Alert, система попередження про схід зі смуги руху Lane Keeping Aid та система сповіщення водія Driver Alert.

Інформаційно-розважальна система Система Ford SYNC 2 із функцією контролю голосу Voice Control дозволяє водієві за допомогою команд простою розмовною мовою керувати системами навігації авто, розваг і клімат-контролю. Ця система є дуже зручною під час родинних подорожей або канікул. Водії навіть можуть запросити список найближчих ресторанів, просто сказавши: «I’m hungry» («я голодний»), чи шукати цікаві об'єкти за назвою. Система SYNC 2 також має функцію допомоги в екстрених ситуаціях Emergency Assistance, яка може з'єднати водія та пасажирів із місцевими операторами екстрених служб після аварії, використовуючи мову регіону.

Автомобіль Galaxy вперше дозволяє батькам легко відкривати задні двері, навіть коли потрібно жонглювати між сумками, дитячими колясками та маленькими дітьми. Функція відкриття багажника Hands-Free Liftgate дозволяє відкрити чи закрити багажник легким ударом по нижній частині заднього бампера. Крім того, автомобіль обладнаний стандартною системою підігріву дзеркал для використання у морозну погоду та електричними паркувальними гальмами з системою підтримки при рушанні вгору Hill Launch Assist.


Динамічні характеристики

Нова модель Galaxy покращує якості керування автомобілем, поєднуючи провідну світову платформу для сегмента СD компанії Ford із комплексними технологіями. Задня підвіска інтегрованого типу обладнана полегшеними алюмінієвими компонентами конструкції, які забезпечують зменшення ваги на 2 кг. Алюмінієвий кулак підвіски передніх коліс із вбудованими підшипниками покращує жорсткість для кращого маневрування.

Амортизатори та пружини розроблені спеціально для Galaxy. Модель продовжує пропонувати систему управління амортизаторами Continuous Control Damping, яка допомагає регулювати підвіску з наступними налаштуваннями шасі: “comfort” (комфорт), “normal” (нормальний) і “sport” (спортивний). Система електричних підсилювачів керування Electronic Power Assisted Steering також вперше дозволяє рульовій тязі адаптуватися до цих налаштувань, а також дозволяє системі компенсації силового підрулювання Torque Steer Compensation і системі активної компенсації «клювання носом» Active Nibble Compensation уникнути небажаних зворотніх реакцій, сил та вібрацій.

Потужні двигуни, ефективні з огляду економії пального, додають переваги для керування автомобілем у межах міста та поза його межами. Нова модель Galaxy буде оснащена потужним 2,0-літровим двигуном TDCi Bi-turbo за потужністю 210 к. с. та 450 Нм крутного моменту з 2000 обертів на хвилину. Двигун споживає 5,5 л/100 км пального, рівень викидів CO2* складає 144 г/км, що свідчить про зменшення викидів CO2 на 24 відсотки порівняно з попередньою автоматичною комбінацією 2,2-літрового двигуна TDCi потужністю 200 к. с., при цьому розігнатися від 0 до 100 км/год (0-62 милі/год) він може за 8,9 секунди.

«Новий потужний дизельний двигун TDCi демонструє тенденцію до зменшення розмірів, яку ми впровадили за рахунок нашої технології бензинових двигунів EcoBoost. Двигуни меншого об'єму забезпечують паливну економічність та меншу кількість викидів і водночас ми не втрачаємо потужності завдяки використанню новітніх технологій», — відзначив Ендрю Брамлі (Andrew Brumley), головний інженер у проектах із розробки нових двигунів компанії Ford. «Здвоєний послідовний турбонаддув забезпечує безперебійну динаміку, якої клієнти потребують щодня, за будь-яких умов, і завдяки впровадженню цієї технології провал тяги на низьких обертах залишився в далекому минулому».

Розроблений компанією Ford вдосконалений 2,0-літровий дизельний двигун TDCi з технологією одиночного турбокомпресора зі змінною геометрією споживає 5,0 л пального на 100 км, рівень викидів CO2 складає 129 г/км для конфігурацій потужністю 120, 150 і 180 к. с., що свідчить про зменшення викидів на 7 відсотків порівняно з попередніми конструкціями 1,6-літрового двигуна TDCi потужністю 115 к. с. та 2,0-літрового двигуна TDCi потужністю 163 к. с. Вдосконалений 2,3-літровий TDCi оснащено модифікованим блоком циліндрів, він має нову конструкцію голівок блоку циліндрів та системи впорскування пального, а також X вбудовану систему остаточної обробки відпрацьованих газів із фільтрацією закису азоту для забезпечення ще нижчого рівня викидів.

Нова модель Galaxy комплектується інтелектуальною системою повного приводу AWD з 2,0-літровим дизельним TDCi двигуном потужністю 150 к. с. та шестиступінчастою механічною коробкою передач або 2,0-літровим TDCi двигуном потужністю 180 к. с. з шестиступінчатою автоматичною коробкою передач PowerShift. Подаючи крутний момент у відповідне місце та у відповідний час, інтелектуальна система AWD мінімально впливає на економію пального та викиди CO2 порівняно з постійними повнопривідними системами.

Система вимірює зчеплення коліс авто з поверхнею дороги кожні 16 мілісекунд (що в 20 разів перевищує швидкість блимання) і, таким чином, може передати до 100 відсотків крутного моменту двигуна на передні чи задні колеса, здійснюючи необхідні поправки кожні 100 мілісекунд.

Серед варіантів комплектації бензинових двигунів Ford новий економний 1,5-літровий EcoBoost потужністю 160 к. с., споживанням пального 6,5 л/100 км та рівнем викидів CO2 149 г/км, що свідчить про зменшення викидів на 11 відсотків порівняно з попереднім 1,6-літровим EcoBoost потужністю 160 к. с. Також доступний 2,0-літровий EcoBoost потужністю 240 к. с. Вся лінійка двигунів для моделі Galaxy відповідає стандартам із контролю викидів Euro Stage VI завдяки використанню наступних технологій:

  • Система розумного відновлення заряду Smart Regenerative Charging, яка вибірково підключає генератор змінного струму, заряджаючи акумулятор тоді, коли авто рухається за інерцією або гальмує, щоб відновити заряд, знижуючи навантаження на двигун для ефективнішого використання пального
  • Система «автоматичного старту-стопу» Auto-Start-Stop, яка автоматично вимикає двигун у режимі очікування та перезапускає, коли водій збирається зрушити з місця

  • Система керування потоком повітря Active Grille Shutter, яка покращує аеродинамічні характеристики авто та оптимізує потік повітря в системі охолодження двигуна

Покращення активної та пасивної безпеки

Конструкція моделі Galaxy допомагає водієві зберегти найцінніший вантаж, вперше запропонувавши бічні подушки безпеки для другого ряду сидінь. Авто також обладнане подушками безпеки для водія та пасажира поряд із ним, подушками для колін водія та бічними шторками безпеки для першого, другого та третього ряду. Паски безпеки на сидіннях другого ряду, обладнані переднатяжниками з обмежувачами навантаження, підвищують рівень безпеки пасажирів на задніх сидіннях. Нагадування про необхідність пристебнути пасок безпеки вмикається для всіх трьох рядів.

Технологія MyKey дозволить власникам (зазвичай молодим водіям) запрограмувати ключ, який може заблокувати всі вхідні телефонні дзвінки; обмежити максимальну швидкість; запобігти деактивації систем допомоги водієві та функцій безпеки; зменшити максимальний рівень звуку аудіосистеми та зовсім вимкнути її, якщо водій та пасажири не пристебнули паски безпеки.

Стійкість автомобіля також підвищено завдяки системам Curve Control та Roll Stability Control, які керують змінами крутного моменту двигуна та гальмами, забезпечуючи кращий контроль над авто. Із турботою про безпеку перехожих передбачені приховані склоочисники, дизайн яких дозволяє зменшити травми при ударі головою.

Вишуканий дизайн

Нова модель Galaxy має сучасний та вишуканих вигляд. Припіднята решітка в формі трапеції розташована над вираженою широкою нижньою решіткою. Тонкі лінії передніх фар переходять у підняту поясну лінію, дизайн якої створює сильний, зрілий та елегантний характер.

Сучасний високотехнічний ефект досягається за рахунок оформлення заднього скла світлодіодними габаритними вогнями, які візуально роблять скло ширшим. Тонкий дизайн стійок вікон оптимізує видимість зсередини автомобіля та посилює візуальний вплив області скла, надаючи Galaxy більше присутності для зміцнення статусу семимісного автомобіля.

Нова модель Galaxy відрізняється зрілим та вишуканим інтер'єром. Елегантна вигнута центральна консоль плавно переходить з верхньої панелі інструментів та огортає приладову панель, яка переходить у передні двері. Оформлення та варіанти оздоблення включають алюміній, вугольний металік і глянсовий або шовковий чорний. Відкритий та просторий салон доповнений великою площею скла та додатково висувним панорамним скляним дахом по всій довжині.

Традиційна приборна панель поступилася місцем 10-дюймовому цифровому екрану з анімованим аналоговим спідометром та тахометром. Користувачі можуть персоналізувати панель, самостійно змінивши на цифровому екрані налаштування відображення та 3D-графіки, а функція автоматичного приглушення світла регулює яскравість залежно від навколишнього освітлення.

«Підняте положення центральної консолі та приборної панелі створює відчуття присутності в салоні легкового автомобіля, яке відображає характер керування та досконалість», — говорить Клаудіо Мессале (Claudio Messale), головний дизайнер компанії Ford of Europe. «Ці якості разом із привабливим дизайном та впевненістю, які пропонує великий сімейний автомобіль, забезпечують максимальний комфорт без компромісів».

# # #

Заявлені рівні споживання пального та викидів CO2 були виміряні згідно з технічними вимогами та специфікаціями Європейських Норм (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 з останніми поправками. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дозволяє здійснювати порівняння між різними типами машин та різними виробниками. Техніка керування, а також інші нетехнічні фактори окрім економічності споживання пального автомобілем відіграють роль у визначенні споживання пального та викидів CO2. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління. Результати MPG також відповідають цьому Європейському їздовому циклу та зазначені в англійських галонах. Результати можуть відрізнятися від значень витрати пального в інших регіонах світу через інші їздові цикли та норми, що використовуються на цих ринках.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста