Нова Volvo V40. Найбезпечніша модель Volvo
10.02.2012

Додання кількох нових високотехнологічних функцій до повного набору систем безпеки, успадкованого від більш великих моделей, робить Volvo V40 найбільш інтелектуально-безпечною (IntelliSafe) моделлю Volvo на сьогоднішній день.

Серед нових функцій можна виділити унікальну подушку безпеки для пішохода (Pedestrian Airbag), автоматичну систему утримання автомобіля на смузі руху (Lane Keeping Aid), систему спрощення паралельного паркування (Park Assist Pilot), систему інформування про дорожні знаки (Road Sign Information), активне дальнє світло (Active High Beam) і систему виявлення автомобілів у поперечному напрямку позаду автомобіля (Cross Traffic Alert).

Новий V40 також має новаторську технологію виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) з повним автоматичним гальмуванням, а також вдосконалену систему уникнення зіткнень на низькій швидкості (City Safety), яка тепер працює на швидкостях до 50 км/г.

Park Assist Pilot спрощує паралельне паркування
Дослідження, проведене міжнародним дослідницьким інститутом TNS, показало, що третина водіїв в Європі зазнає труднощів з паралельним паркуванням автомобіля. У подібному дослідженні, проведеному британською страховою компанією elephant.co.uk, дві третини респондентів заявили, що вони почувають себе невпевнено при паралельному паркуванні.

Нова система допомоги при паркуванні Park Assist Pilot помітно спрощує процес паралельного паркування, беручи на себе управління рульової системою, в той час як водієві залишається перемикати передачі і контролювати швидкість автомобіля.
Для маневрування система використовує ультразвукові датчики, встановлені попереду, ззаду і з боків автомобіля.
При вмиканні системи допомоги при паркуванні датчики починають сканування простору збоку автомобіля. Щойно система виявляє місце для парковки, що як мінімум в 1,2 рази перевищує довжину автомобіля, лунає відповідний звуковий сигнал, а на панелі приладів з'являється повідомлення, що підказує водієві зупинитися.

На дисплей виводяться покрокові текстові та анімаційні підказки до тих пір, доки паркування не буде завершено. Хоча водій включає задню передачу і продовжує контролювати швидкість руху автомобіля, система допомоги при паркуванні повністю управляє рульовою системою. Після завершення паркування система повідомить водія звуковим сигналом і відповідним текстовим повідомленням.
Новий Volvo V40 може бути додатково обладнаний задньої камерою для полегшення паркування, а також передніми та задніми паркувальними датчиками.

Lane Keeping Aid – активна допомога для утримання на смузі руху
Дослідження показують, що багато ДТП відбувається в гарну погоду і не у критичних дорожніх ситуаціях, а причиною таких ДТП є втома, сонливість або захворювання водія. Приблизно 30 відсотків всіх аварій, зафіксованих у статистичній базі даних ДТП Volvo Cars, трапляються в результаті відхилення автомобіля від смуги руху. Приблизно 75 відсотків таких ДТП відбуваються на швидкості 70 км/год і вище.
Нова система Lane Keeping Aid допомагає водієві V40 утримувати автомобіль на смузі руху. Коли автомобіль наближається до розмітки на дорозі і може перетнути її, система збільшує зусилля, що має докладатися до рульового колеса. Система діє на швидкості від 65 км/год до 200 км/год.
Камера контролює ситуацію попереду автомобіля і стежить за правим і лівим маркуванням дороги. Система контролю смуги руху контролює переміщення автомобіля між розміткою дороги і вступає в дію, якщо автомобіль відхиляється від заданого курсу, а водій не вживає жодних заходів для попередження сходу зі смуги руху.

В якості першого кроку система незначно збільшує зусилля на рульовому колесі, допомагаючи водієві повернути автомобіль у потрібний напрямок. Якщо автомобіль виходить за межі смуги руху, система активує попереджувальний сигнал шляхом вібрації рульового колеса, щоб привернути увагу водія.

Оновлена система Blind Spot Information System покращує видимість
Новий Volvo V40 першим серед моделей Volvo отримав оновлену систему виявлення автомобілів у мертвій зоні видимості (Blind Spot Information System), що базується на радарах. Ця технологія тепер контролює ситуацію навколо автомобіля і попереджає водія про транспортні засоби, що швидко наближаються, на відстані до 70 м позаду автомобіля. Як і раніше, система попереджає водія про інші автомобілі, які знаходяться в мертвій зоні видимості з обох боків автомобіля.

Система BLIS допомагає водієві уникнути потенційно небезпечних маневрів, пов'язаних зі зміною смуги руху.
Нова система BLIS використовує радари, встановлені під бампером з обох кутів ззаду автомобіля. Радари безперервно сканують простір ззаду і вздовж автомобіля.

Світлодіодні індикатори, які попереджають водія, розташовані у кожній з передніх стійок. Якщо індикатор горить, це означає, що в даній зоні видимості радара знаходиться автомобіль. Якщо водій включає сигнал повороту в цьому напрямку, то індикатор починає блимати, попереджаючи водія про небезпеку.

Cross Traffic Alert допомагає при русі заднім ходом
Система виявлення автомобілів у поперечному напрямку (Cross Traffic Alert) включає датчики, встановлені в задній частині автомобіля, які попереджають водія про транспортні засоби, що рухаються в поперечному напрямку за автомобілем, коли водій виїжджає з парковки. Ця технологія особливо актуальна на тісних, заставлених паркувальних майданчиках, де огляд бокових дзеркал заднього виду обмежений будівлями, рослинами або іншими автомобілями. Система відслідковує транспортні засоби на відстані до 30 метрів від автомобіля. Датчики можуть виявити об'єкти меншого розміру, наприклад, велосипедистів або пішоходів, проте не завжди і лише на малій відстані. Доки об'єкт перебуває у полі видимості системи, лунає аудіо сигнал, а на центральний дисплей виводиться відповідне попередження.

Road Sign Information – додаткове «око» для слідкування за дорогою
Висока швидкість - це вагома причина багатьох ДТП з летальними наслідками. Дослідження Європейського товариства зі спостереження за дорожньою безпекою (ERSO) показують, що швидкість є причиною 30 відсотків усіх ДТП з летальними наслідками. Дослідження Шведської адміністрації дорожнього руху свідчать, що в Швеції кожен рік можна було б зберегти 100–150 життів, якби водії дотримувалися обмежень швидкості.

Система інформування про дорожні знаки (Road Sign Information) виводить на інформаційний дисплей відомості про дорожні знаки на шляху. Камера переднього огляду здатна виявити знаки обмеження швидкості, а також знаки «Обгін заборонено». Зображення відповідного знака буде видно на дисплеї доти, доки система не виявить черговий знак.

Система інформування про дорожні знаки може поєднуватися з системою попередження про перевищення швидкості (Speed Alert), яка виводить на дисплей спідометра попередження у разі перевищення обмеження швидкості.

Active High Beam спрощує керування у темряві
Нові активні фари дальнього світла (Active High Beam), встановлені у Volvo V40, більш ефективно освітлюють дорогу. Система здійснює автоматичне перемикання дальнього і ближнього світла відповідно до ситуації на дорозі.
За допомогою камери переднього огляду, система здійснює обробку отриманих зображень і забезпечує водієві оптимальні умови видимості у нічний час.

Камера стежить за іншими автомобілями, їх фарами і задніми ліхтарями. Передове програмне забезпечення аналізує ці дані і надає інформацію про стан та напрямок руху інших автомобілів. На підставі цих даних проводиться автоматичне перемикання між фарами ближнього і дальнього світла.

Новий V40 може бути обладнаний активними поворотними фарами (Active Bending Lights), які повертаються у бік повороту дороги.
Для підвищення видимості у поганих умовах руху опціонально пропонується лобове скло з електрообігрівом і датчик дощу, який автоматично включає очищувачі лобового скла і регулює їх швидкість під час дощу.

Adaptive Cruise Control і Distance Alert допомагають підтримувати безпечну дистанцію
Новий Volvo V40 може бути обладнаний адаптивним круїз-контролем (Adaptive Cruise Control), який робить поїздку більш комфортною. Система використовує радар, який автоматично підтримує заданий часовий інтервал до автомобіля попереду. Водій виставляє максимальну необхідну швидкість і часовий інтервал до автомобіля, що рухається попереду. Коли датчик радара виявляє, що автомобіль попереду уповільнює хід, швидкість автомобіля автоматично коригується відповідно до швидкості руху транспортного засобу попереду.

Функція підтримки руху на малих швидкостях (Queue Assist) встановлюється на автомобілях з автоматичною трансмісією. Ця система дозволяє підтримувати дистанцію до автомобіля попереду аж до повної зупинки, надаючи водієві значний комфорт в управлінні автомобілем на малих швидкостях, наприклад, в заторах на дорозі, коли рух пов'язаний з постійними зупинками.
Система автоматичного моніторингу дистанції (Distance Alert) допомагає водієві підтримувати безпечну відстань до автомобіля, що їде попереду. Використовуючи кнопки на кермі, водій обирає один з п'яти доступних часових інтервалів. Обраний інтервал виводиться на дисплей спідометра. Якщо дистанція до автомобіля, що їде попереду, скорочується, система активує візуальний сигнал попередження, що відображається перед водієм на лобовому склі.

Pedestrian Detection – унікальна для цього класу технологія
Інтенсивність руху на дорогах постійно зростає, і наїзди на пішоходів трапляються щодня. У Європі 14 відсотків усіх випадків ДТП з летальними наслідками припадають на зіткнення з пішоходами. У США ця цифра становить 12 відсотків, а в Китаї – понад 25 відсотків.
Система виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) з повним автоматичним гальмуванням — це технологія, здатна вчасно виявити пішохода, що раптово з'явився перед автомобілем. Якщо водій не встигає реагувати, автомобіль попереджає водія, а потім в автоматичному режимі приводить в дію гальма. Жоден інший автомобіль цього класу не має подібної технології.

Система виявлення пішоходів з повним автоматичним гальмуванням включає радар, вбудований в решітку радіатора автомобіля, камеру, розміщену за дзеркалом заднього виду на лобовому склі, і центральний блок управління. Завдання радара — виявити пішохода або інший транспортний засіб перед автомобілем, а також обчислити відстань до об'єкта. Камера в свою чергу визначає тип об'єкта.

Завдяки тому, що радар працює в двох режимах і володіє широким полем огляду, він здатний виявити пішохода на ранньому етапі, коли пішохід тільки виходить на проїжджу частину. Інноваційна технологія запрограмована на виявлення характерних рухів пішоходів. Технологія також розраховує, чи слід очікувати, що пішохід вийде на дорогу перед автомобілем. Система здатна визначити пішоходів зростом від 80 см.
В екстреній ситуації система активує звукове попередження у поєднанні з миготливим попереджуючим сигналом, що відображається на лобовому склі перед водієм. Якщо водій не реагує на попередження, а зіткнення стає неминучим, система автоматично застосовує гальмування до повної зупинки.

Система виявлення пішоходів з повним автоматичним гальмуванням дозволяє уникнути зіткнень з пішоходами на швидкості до 35 км/год, навіть якщо водій не встигає вчасно реагувати на попередження. На більш високих швидкостях головне завдання системи — максимально знизити швидкість автомобіля до моменту зіткнення.

Статистика показує, що від швидкості автомобіля безпосередньо до зіткнення значною мірою залежить результат зіткнення. Чим менше швидкість до зіткнення, тим менше ризик нанесення тяжких травм пішоходу.

Pedestrian Airbag Technology – вперше у світі!
Щоб знизити негативні наслідки наїзду, якщо зіткнення з пішоходом уникнути неможливо, Volvo V40 обладнаний абсолютно новою технологією світового класу — це подушка безпеки для пішохода (Pedestrian Airbag Technology). Технологія працює таким чином: в передній бампер вбудовані датчики, які реєструють фізичний контакт автомобіля з пішоходом. Кріплення задньої частини капота розкриваються, і капот піднімається за рахунок подушки безпеки.

Розкрита подушка покриває зону під піднятим капотом і приблизно на одну третину області лобового скла і нижньої частини передньої стойки.
Піднятий капот і подушка безпеки допоможуть зменшити негативний вплив сил удару на пішохода.

Система попередження про небезпеку зіткнення з функцією повного автоматичного гальмування – повне гальмування
До 90 відсотків усіх ДТП відбуваються в результаті відволікання уваги водія від ситуації на дорозі. Половина водіїв, які скоїли наїзд на автомобіль попереду, зовсім не гальмували до моменту зіткнення.

Система попередження про небезпеку зіткнення з функцією повного автоматичного гальмування (Collision Warning) представляє собою розвиток системи запобігання зіткнень з функцією автоматичного гальмування, яка була раніше розроблена інженерами Volvo Car Corporation. Новий V40 також здатний виявити, попередити водія і в автоматичному режимі провести гальмування в разі виникнення ризику наїзду на автомобіль попереду.
На першому етапі система попереджає водія, щоб він або вона змогли загальмувати або зробити маневр для уникнення зіткнення. Якщо водій не реагує на попередження вчасно, автомобіль автоматично застосовує гальмування.

При автоматичному гальмуванні зіткнення можна уникнути, якщо швидкість зближення двох автомобілів не перевищує 35 км/год.
Німецька організація ADAC визнала систему попередження про небезпеку зіткнення з функцією автоматичного гальмування кращою системою автоматичного гальмування в світі за результатами випробування, проведеного у 2011 році. У новому V40 встановлюється система автоматичного гальмування, яка на відміну від попередніх версій працює на більш високих швидкостях.

City Safety — тепер діє на швидкості до 50 км/год
Наїзд ззаду - це найбільш поширений вид ДТП у насиченому міському транспортному потоці. Близько 75 відсотків таких зіткнень відбуваються на швидкості менше 30 км/год, а в 50 відсотках водій навіть не встигає натиснути на педаль гальма до зіткнення.
У 2011 році переваги системи City Safety були детально викладені в черговому звіті Страхового інституту безпеки руху США (IIHS). За даними IIHS ця технологія дозволила скоротити подібні зіткнення на 22 відсотки. Статистика страхових випадків за участю Volvo XC60 показує, що завдяки системі City Safety розмір страхових відшкодувань збитків, завданих здоров'ю учасників ДТП, скоротився на 51 відсоток, а відшкодування збитків транспортним засобам – більш ніж на 20 відсотків.

Новий V40 - це перший Volvo, який поставляється з оновленою системою City Safety. Сьогодні ця технологія працює на швидкості до 50 км/год (раніше граничною була швидкість 30 км/год).
City Safety стежить за рухом автомобіля попереду за допомогою лазерного датчика, який розташований у верхній частині лобового скла на рівні дзеркала заднього виду.
Автомобіль автоматично гальмує, якщо водій не встигає вчасно загальмувати, коли автомобіль попереду уповільнює рух або зупиняється, або в разі наближення до нерухомого автомобіля.
Зіткнення можна уникнути, якщо швидкість зближення двох автомобілів нижче 15 км/год. Якщо швидкість зближення знаходиться в межах 15-50 км/год, система максимально скоротить швидкість до моменту зіткнення, щоб знизити негативний ефект удару.
Дослідження, проведене шведською страховою компанією Volvia, показує, що, на відміну від автомобілів без систем автоматичного гальмування, моделі Volvo, обладнані системою City Safety, приблизно на 20 відсотків рідше потрапляють в ДТП, пов'язані з наїздом на автомобілі попереду.

Driver Alert Control – виявлення ознак втоми та попередження водія
Дослідження німецької страхової GDV свідчать про те, що одна з чотирьох ДТП на автобанах Німеччини відбувається в результаті втоми водія. Дані про ДТП Шведської адміністрації дорожнього руху також показують, що втома водія призводить до 30 відсотків всіх зіткнень на дорогах.
Система моніторингу втоми водія (Driver Alert Control) покликана визначити факт втоми водія і попередити його. Система також допомагає впоратися з іншими ситуаціями в разі втрати водієм концентрації уваги.

Система моніторингу втоми водія включає камеру, ряд датчиків і блок управління. Камера постійно стежить за відстанню між автомобілем і дорожньою розміткою. Датчики реєструють переміщення автомобіля. Блок управління отримує дані і аналізує їх, щоб з'ясувати, чи не втрачає водій контроль над автомобілем.

Якщо за даними системи виникає серйозний ризик втрати концентрації уваги водія, система активує звуковий сигнал попередження. На інформаційному дисплеї водія з'являється текстове повідомлення разом із символом кавової чашки, що рекомендує водію зробити зупинку.
Повний комплект систем пасивної безпеки, включаючи нову подушку безпеки для захисту колін
У новому Volvo V40 реалізовані системи пасивної безпеки світового класу, включаючи каркас безпеки з ефективними зонами деформації. У конструкції автомобіля використовуються елементи з різними сортами високоміцної сталі.

Передні і крайні задні сидіння в стандартній комплектації оснащені ременями безпеки з натягувачами, для передніх сидінь передбачена система захисту від плітьових травм (WHIPS), що забезпечує захист спини і шиї від травм. Для водія і пасажира переднього сидіння встановлені дворівневі подушки безпеки. У спинках передніх сидінь вбудовані бічні подушки безпеки.

Для водія встановлена нова подушка безпеки для захисту колін. Подушка безпеки інтегрована в панелі приладів вище педального вузла. Ця подушка безпеки розкривається разом з іншими подушками безпеки у разі фронтального зіткнення.
Система захисту від перекидання (Roll Over Protection System) представлена міцною структурою кузова, переднатягувачами ременів безпеки на сидіннях і надувною завісою (Inflatable Curtain). Надувна завіса встановлюється з обох сторін від передніх до задніх стійок і розкривається в разі фронтального удару по дотичній, бокового зіткнення або перевертання автомобіля.

Датчик контролю швидкості зближення отримує і аналізує дані з метою підготовки стримуючих систем безпеки (ременів і подушок безпеки) до удару невеликої або середньої сили.
Кріплення ISOFIX встановлюються у стандартній комплектації. Volvo Car Corporation пропонує дитячі сидіння для дітей будь-якого віку — від новонароджених до десятирічних. Всі дитячі сидіння Volvo проходять ретельні випробування.

Персональний автомобільний комунікатор
V40 пропонується з Персональним автомобільним комунікатором (Personal Car Communicator) для дистанційного керування автомобілем без використання ключів. Пульт дистанційного управління отримує і приймає сигнали, надаючи водію інформацію про блокування дверних замків і роботу протиугінної системи. Коли двері автомобіля замикаються, система запам'ятовує положення водійського сидіння і дзеркал.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста