Нові Volvo S60, V60 та XC60: більш динамічний зовнішній вигляд та привабливість моделей лінійки Volvo 60
4.03.2013

• Новий дизайн - орієнтація на якість та значна увага до деталей
• Витрати пального зменшено до найкращих показників у класі - 4,0 л/100 км, а викиди CO2 - лише 106 г/км (Volvo S60)
• Нові, більш зручні спортивні сидіння
• Інформаційно-розважальна система Sensus Connected Touch з унікальними можливостями онлайнового підключення
• Дальнє світло з використанням інноваційних технологій вимикання

"Це одне із наймаcштабніших удосконалень існуючих моделей в історії нашої компанії. Кожне покращення технічних можливостей розроблено на основі потреб наших споживачів. Ми зосередили увагу на якості та найдрібніших деталях, що значно вплинуло на розвиток цих моделей та підвищило їх конкурентоспроможність,", - зазначає Лекс Керссемейкерс (Lex Kerssemakers), Старший Віце-Президент з управління стратегією виробництва продукції та модельного ряду автомобілів Volvo Car Group. Він також заявив: "S60 та XC60 - це наші моделі, які найкраще продаються на декількох важливих ринках, а інноваційний V60 Plug-in Hybrid вже демонструє багатообіцяючий початок продажів. Ми уважно прислухалися до наших клієнтів, що дозволило нам удосконалити ці успішні моделі та зробити їх ще більш привабливими".

Кожна деталь у центрі уваги

Скандинавський дизайн відрізняється чудовими, простими формами без будь-якої надмірності.
Цей стиль характерний для оновленого інтер’єру та зовнішнього вигляду нових Volvo 60. Увага до найменших дрібниць усередині салону, використання натуральних матеріалів, таких як дерево та шкіра, а також легке управління, створюють відчуття повного контролю за кермом.

Зручні сидіння з підтримкою, які забезпечують відчуття бадьорості та відпочинку навіть після найдовших подорожей, вже впродовж десятиліть залишаються сильною стороною марки Volvo. Покупець нових S60, V60 або XC60 може замовити нові спортивні сидіння, які зберігають цей традиційний комфорт та ідеально доповнюють відчуття повного контролю при керуванні автомобілем.
"У нових спортивних сидіннях чудова бокова підтримка по всій довжині корпусу - від стегон до плечей. Таким чином сидіння надійно утримує водія при проходженні поворотів на великій швидкості. Ми випробували сидіння майже на сотні людей усіх типів і розмірів тіла та отримали захоплюючі відгуки. Крім того, ми також впровадили ряд змін у структуру спинки сидіння, і тепер у пасажирів ззаду з’явилося значно більше місця для ніг", - зазначає Директор Проекту Патрік Відерстранд (Patrik Widerstrand).

Ось ще кілька прикладів надзвичайної уваги до деталей оновленої лінійки Volvo 60. Раніше видимі форсунки, заховано під капот. Покриття радару пофарбовано у глянцево-чорний колір, що фактично робить його непомітним крізь радіаторну решітку. Хромована рамка навколо радіаторної решітки зникла, а нова, збільшена металева емблема зміцнює впевнений імідж нових автомобілів.

Нові вбудовані накладки вихлопних труб, які можна змінювати, в залежності від типу двигуна, демонструють фізичний та візуальний зв’язок зовнішнього вигляду автомобіля із потужним двигуном. Йдеться не лише про вишуканий дизайн: розробникам необхідно було врахувати збільшення довжини системи відводу відпрацьованих газів на 25 мм, повністю зберігши при цьому робочі параметри системи. Це ще один приклад точних технологій скандинавського бренду.

Для нових S60, V60 та XC60 пропонується розширений асортимент коліс із різноманітними варіантами дизайну, які дозволять кожному клієнту досягти унікальної індивідуалізації своїх автомобілів.

"Щоб підкреслити зовнішній вид автомобіля клієнти зможуть обрати для свого S60 або V60 виразні 19-дюймові колеса, зберігаючи таку ж висоту профілю, як і з 18-дюймовими. В результаті повністю зберігається комфорт при русі", - відзначає Патрік Відерстранд.
Модель XC60 пропонується з 20-дюймовими колесами з такою ж висотою профілю шини та комфортом під час їзди, як і модель з 19-дюймовими колесами.

Новий Volvo S60 – більш динамічний та вишуканий

Новий динамічний дизайн S60 витончено підкреслює спортивну природу автомобіля.
"Завдяки новому дизайну передньої частини ми зробили S60 значно помітнішим на дорозі. Більш зосереджені та виразні передні фари допомогли створити нове експресивне "обличчя" авто. Під час їх розробки, ми намагалися втілити ідею вовчих очей", - пояснює Федде Талсма (Fedde Talsma), Директор по дизайну кузова. Він додає: "Ми підкреслили горизонтальні лінії S60 як передньої, так і задньої частини автомобіля. Разом із такими елементами, як широка решітка радіатора, фари денного світла та нові світлодіодні задні габаритні ліхтарі, надають S60 вражаючого, приземистого вигляду. Цей автомобіль демонструє красу, властиву живій природі. Чисті поверхні і обриси додають йому істинного скандинавського духу".

Всередині салону пропонуються нові кольори оббивки, нові вставки з дерева, оновлену оббивку стелі салону, напівматові металеві рами навколо вентиляційних отворів та елементи управління освітленням.
"Загалом досягнуто ефекту тепла і затишку, наче ви у теплому шведському будинку холодної ночі. Гамма кольорів гармонійно поєднується з білою підсвіткою передньої панелі по периметру салону", - додає Лєна Йісеборн (Lena Jiseborn), Директор з дизайну, відповідальна за вибір кольорів та оздоблення.

Новий автомобіль, окрім нових зовнішніх елементів пропонує унікальний вибір шасі, відповідно до вимог кожного окремого клієнта. Покупець S60 може обрати один з чотирьох типів шасі - Touring, Dynamic, Four-C (концепція постійного контролю шасі) та формулу Lower Sport з низькою посадкою, яка раніше була доступна лише у версії R-Design.

Новий Volvo V60 – більш гнучкий, більш динамічний та вишуканий

Новий Volvo V60 - це авто для тих, хто потребує функціоналу універсалу та водночас прагне керувати спортивним седаном. Тобто все це в одному стильному скандинавському дизайні. Як і у випадку з новим Volvo S60, команда дизайнерів покращила вигляд нової моделі V60, акцентуючи увагу на горизонтальних лініях. Силует V60 не залишає жодних сумнівів - це не звичайний універсал, а багатофункціональний автомобіль із зовнішністю купе.

V60 пропонує динамічне водіння, як і новий седан, а також широкий вибір варіантів шасі - Touring, Dynamic, Four-C (концепція постійного контролю шасі) та формула Lower Sport, яка раніше була доступна лише у версії R-Design.

"Ми дуже пишаємося стандартною ходовою частиною Dynamic. Це шасі забезпечує швидку реакцію при керуванні автомобілем. Ми впевнені, що шасі Dynamic - краще у своєму сегменті", - зазначає Патрік Відерстранд.

У V60 передбачено унікальну схему використання сидінь. Задні сидіння складаються у співвідношенні 40/20/40, що дозволяє швидко і легко розширити існуючий вантажний простір багажника, який становить 430 літрів. Якщо у сім’ї є діти, то батькам безперечно сподобаються дитячі сидіння, які одним простим рухом розкладаються із подушки заднього сидіння, забезпечуючи комфортну та безпечну висоту їзди для дітей від трьох років.

Після успішного впровадження версії 'Pure Limited' з високими технічними характеристиками, гібридний Volvo V60 Plug-in Hybrid тепер пропонується у різноманітних кольорах та з різними опціями, включаючи оновлення дизайну і технології, запозичених у стандартної моделі V60. При цьому збережено його унікальність -  мінімальні викиди парникових газів (48 г / км), що є кращим показником у цьому класі автомобілів.
Новий Volvo V60 Plug-in Hybrid все ще залишається єдиним у своєму класі

"Авто виглядає більш цілеспрямованим та динамічним, відображається його індивідуальність. Тепер взаємодія з автомобілем стає більш інтуїтивною, виразною та зручною у налаштуванні", – говорить Патрік Відерстранд.

На задній дверці першого у світі гібридного дизельного автомобіля красується значок D6 AWD, який свідчить про високий рівень, прихованої під його “панциром” потужності. Передні колеса розраховані на живлення від п'ятициліндрового 2,4-літрового турбодизельного двигуна потужністю 215 к.с. і максимальним крутящим моментом у 440 Нм. Обидва колеса взаємодіють із шестиступеневою автоматичною коробкою передач. Привід заднього мосту здійснюється завдяки електродвигуну потужністю 70 к.с. і 200 Нм. Електродвигун живиться від літій-іонного акумулятора 11,2 кВт-год, встановленого під підлогою вантажного відділення.

Водій вибирає необхідний режим руху за допомогою трьох кнопок: чистий (Pure), гібридний (Hybrid) або потужний (Power).
• У режимі “Pure” авто живиться виключно за рахунок електричного двигуна. Заряду вистачає до 50 кілометрів.
• “Hybrid” – це стандартний режим. Дизельний двигун та електричний двигун взаємодіють з метою досягнення викидів CO2 (за нормами Нового Європейський циклу руху (NEDC) на рівні 48 г/км (1,8 л/100км).
• У режимі “Power” автомобіль максимально використовує свої ресурси можливої потужності. Дизельний двигун та електричний двигун взаємодіють, створюючи сукупну вихідну потужність у 215+70 к.с. та максимальний крутячий момент більш ніж 600 Нм. Автомобіль розвиває швидкість від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди.

Новий Volvo XC60 – відмінні характеристики та стильний дизайн

Ззовні, одна з найпопулярніших моделей Volvo  - XC60 – отримала більш урбаністичний характер. Змінена передня частина з новою формою капоту підкреслює потужний, впевнений вигляд авто.
"Ми прибрали усі чорні смуги, і тепер автомобіль отримав єдиний колір кузова. Нова форма фар надає авто впевненого та рішучого вигляду, а горизонтальні лінії на радіаторній решітці з хромованими планками підкреслюють ширину автомобіля", - зазначає Федде Талсма.

Модель XC60 також отримала ряд оновлень інтер’єру: нові вставки з дерева, нова оббивка стелі, обтягнуті текстилем центральні стійки і напівматові металеві рами навколо вентиляційних отворів, а також елементи управління освітленням.
Новий XC60 пропонує підвищене місце водія, переконливий дорожній просвітом та найкращу у класі ходову частину. В XC60 водій відчує, що керування таке ж динамічне, як і в легковому автомобілі стандартної висоти.

Систему контролю тяги в поворотах тепер включено до стандартної комплектації. Дана система контролю крутячого моменту допомагає водію запобігти ситуації з недостатньою реакцією автомобіля на поворот за рахунок застосування необхідної кількості гальмівних сил до коліс внутрішньої траєкторії та прискоренні зовнішніх на виході з повороту.
З системою повного приводу XC60 справиться з будь-якою дорогою при будь-яких погодних умовах. Система контролю руху згори автоматично регулює швидкості автомобіля під час руху вниз крутими схилами.

Нові рішення в нових моделях серій S60, V60 та XC60

• Sensus Connected Touch – новий вимір комунікацій
Sensus – інформація система водія, яка індивідуально налаштовується. Нова система Sensus Connected Touch є останньою розробкою Volvo у сфері комунікаційних технологій для автомобіля.
Ця система дає можливість підключення та використання мережі Інтернет у салоні авто, перетворюючи 7-дюймовий дисплей в ультрасучасний сенсорний екран, обладнаний інфрачервоною технологією та скануючим електронним променем, що дозволяє керувати екраном навіть в рукавичках. Це перша система подібного класу у світі автомобілів, до того ж зручна взимку!
Підключення здійснюється або через вбудований автомобільний 3G/4G доступ або через мобільний телефон водія.

Користувач отримує повний доступ до функцій перегляду сторінок у мережі Інтернет (окрім випадків, коли він за кермом),  до музикальних ресурсів в Інтернеті, Інтернет-радіо (TuneIn та Orange Live Radio) з тисячами каналів з усього світу, онлайн (Google) мапою та Google пошуком, вбудовану під’єднану 3D-навігацію з онлайн-інформацією про стан дорожнього руху в реальному часі та попередженнями про небезпечні ділянки, функцією пошуку паркувальних майданчиків, інформацію про погоду, магазин додатків App Store для завантаження нових функцій і оновлень, а також пошук сервісних центрів Volvo.

Додатково існує можливість створення мережі WiFi з усіма, хто знаходиться у салоні авто. 
"Ви можете знайти будь-яку музичну композицію, лише вимовивши вголос її назву. Система, що активується голосом, працює з усіма джерелами музики, під’єднаними до Sensus", - пояснює Патрік Відерстранд. "TripInfo – ще одна унікальна та корисна функція, яка зчитує інформацію з Вікіпедії про цікаві місця, повз які ви проїжджаєте."

Адаптивний цифровий дисплей
Адаптивний цифровий дисплей, який було вперше використано у абсолютно новій моделі V40, тепер доступний в нових S60, V60 і XC60. Активний рідкокристалічний дисплей виводить взаємодію між автомобілем і водієм на якісно новий рівень, постійно відображаючи найважливішу інформацію в тій чи іншій ситуації.

Водій має можливість вибирати одну з трьох тем графічного оформлення:

Elegance - є стандартною, яка створює традиційну, спокійну атмосферу. 
Режим “Eco” - підсвічування зеленого кольору, створене з метою формування екологічно чистого іміджу. Eко-індикатор знаходиться зліва, відображаючи поточні та накопичені дані щодо витрат палива. Водієві висвічується на індикаторі зелене світло з позначкою E, коли режим екологічного водіння є оптимальним.

Режим “Performance” - підсвічування червоного кольору, що створює спортивну атмосферу. Розташована по центру шкала тахометра замінює спідометр. Швидкість автомобіля відображається у цифровому вигляді в центрі дисплея. Дисплей з правого боку включає в себе вимірювач потужності - датчик, який інформує водія про доступну енергію і скільки енергії використовується в будь-який заданий момент часу. 
V60 Plug-in Hybrid також доступна з додатковим режимом Hybrid із блакитним підсвічуванням. Вона включає в себе інформацію про стан батареї та використання палива, що необхідно для цього унікального силового агрегату.

Зменшення споживання палива
Volvo Car Group продовжує розширювати межі ефективності використання палива та скорочення викидів CO2, щодо усього модельного ряду автомобілів та їхніх двигунів.

Витрати пального у чотирьохциліндровому дизельному двигуні D2 потужністю 115 к.с. у новій моделі Volvo S60 з механічною коробкою передач покращено до першого у своєму класі рівня - 4,0 л/100 км (змішаний цикл ЄС, попередні дані), з викидом у атмосферу всього 106 г CO2 на кілометр. Відповідні характеристики для автомобілів з автоматичною коробкою передач становлять 4,1 л/100 км та 107 г/км (попередні дані).

Новий автомобіль Volvo V60 D2, також має один із найнижчих у світі рівнів споживання палива з показниками: 4,1 л/100 км (109 г/км) у авто з механічною коробкою передач та 4,2 л/100 км (110 г/км) у авто з автоматичною коробкою передач (попередні дані).
Версії D3 (136 к.с.) та D4 (163 к.с.) з автоматичними коробками передач нових Volvo S60 та V60 постачаються з рівнем викидів CO2  у обсязі 129 г/км (4,9 л/100 км).

Нова модель Volvo XC60 також зазнала удосконалень. Обидві її версії D5 (215 к.с.) та D4 (163 к.с.) з механічними коробками передач та повним приводом споживають пальне на рівні 5,3 л/100 км (139 г/км).

Вдалось також значно покращити показники бензинових двигунів: модель S60 з 1,6-літровим двигуном GTDi (пряме безпосереднє впорскування з турбонаддувом) T4 (180 к.с.) і T3 (150 к.с.) і автоматичною коробкою передач тепер пропонує витрати палива на рівні 6,8 л/100 км (159 г / км). Відповідний показник для моделі V60 Т4 і Т3 складає 7,2 л/100 км (167 г / км).
Повна інформація про всі конфігурації двигунів і коробок передач наведена у Технічних Характеристиках.

“Пелюстки” на рульовому колесі
Рульове колесо з трьома спицями наразі може встановлюватись разом “пелюстками” перемикання передач для авто з автоматичною трансмісією. Автоматична коробка передач перетворюється у механічну трансмісію, що надає водієві додаткову перевагу, особливо під час використання на звивистих дорогах. А в якості додаткової зручності для водіїв Швеції та інших країн з холодним кліматом, руль також може комплектуватися електропідігрівом для підвищеного комфорту у холодні зимові дні.

Автоматичне перемикання дальнього світла з використанням революційних технологій
Нові активні фари дальнього світла, перетворюють подорожі у темний час доби на більш безпечні та зручні.
Технологія усуває необхідність перемикання між ближнім та дальнім світлом. Замість цього, система управління активним випромінювачем постійно утримує світло фар на повній потужності.
При наближенні іншого транспортного засобу по зустрічній смузі, система допомагає запобігти засліпленню інших водіїв, автоматично перемикаючи світло на належний рівень. Це здійснюється за допомогою вбудованого у фару оригінального модуля з проектором.
Ця функція застосовується і до автомобілів, що рухаються попереду.

Освітлення зони повороту для кращої видимості
Освітлення зони повороту – це ще одна інноваційна функція для поїздок у темний час на низькій швидкості. Воно освітлює частину шляху, в сторону якої водій спрямовує авто, для більш безпечного маневрування, наприклад, при поворотах на вузькій дорозі або під час проїзду через вузькі ворота вночі.

Підігрівання лобового скла
Автомобілі, обладнані датчиком дощу, тепер можуть скористатися перевагами електропідігріву лобового скла для швидкого розморожування у холодні зимові дні.
У S60, V60 і XC60 також доступні зовнішні дзеркала заднього виду з автоматичним затемненням: хроматичне скло забезпечує автоматичне затемнення, що дозволяє уникнути відблисків фар інших учасників дорожнього руху.

Системи IntelliSafe – підтримка для водія
IntelliSafe - це загальна назва, яка використовується Volvo для усіх активних систем безпеки, а впроваджена Volvo перша у світі система уникнення зіткнень - City Safety, відіграє у ній важливу роль. Ця удосконалена система безпеки входить у стандартну комплектацію і працює на швидкостях до 50 км/год. Усі моделі можна також укомплектувати системою виявлення та попередження наїзду на пішохода з автоматичним гальмуванням (Pedestrian Detection with full auto brake), яка здійснює моніторинг пішоходів, які можуть неочікувано опинитись на дорозі.

Для S60, V60 та XC60 також доступна покращена система моніторингу сліпих зон (BLIS), яка зараз працює на основі радару. Технологія допомагає відстежувати та попереджувати водія про транспортні засоби, що швидко наближаються ззаду (ближче 70 м), або про засоби, що знаходяться у сліпих зонах по обидва боки машини.

Функція попередження про транспорт, що рухається у поперечному напрямку (CTA) використовує радари для попередження водія про транспортні засоби, що наближаються з боків, наприклад, під час виїзду заднім ходом з місця для паркування. Ця функція є надзвичайно корисною, особливо в умовах вузьких та переповнених місць, де можливість огляду збоку є обмеженою.
Система інформування про дорожні знаки (RSI) допомагає водієві, виводячи дорожні знаки на дисплеї приладу.

"Будучи лідером у сфері автомобільної безпеки, ми звели ризик потрапляння в аварію або травмування в одній із наших останніх моделей автомобілів до рівня 50% відсотків з 2000 року. Через постійне впровадження нових систем захисту і попередження, ми продовжуємо рухатися в напрямку нашої концепції безпеки, яка полягає у тому, що ніхто не повинен загинути або постраждати від серйозних травм у новому автомобілі Volvo починаючи з 2020 року", - зазначає Томас Броберг, старший радник з безпеки у Volvo Car Group.

"Нордік Моторс" - офіційний дилер автомобілів Volvo у Рівненській оьласті.

Адреса: вул. Київська, 101А, Автопарк
Рівне, 33027, Україна
тел.: +38(0362)64-20-83

 

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста