Новий Ford Focus стає першим автомобілем, що отримує чотири зірки за системою Advanced від Euro NCAP
28.11.2011

Системи Driver Alert (Контроль уважності водія) та Forward Alert (Попередження про перешкоду) здобувають престижну оцінку від Euro NCAP.
Доступні, інтелектуальні технології приєднуються до Active City Stop (Активна система припинення руху в місті) і Lane Keeping Aid (Система повернення на правильну смугу руху), що отримали високі оцінки  Euro NCAP раніше.

Це оголошення стає гідним завершенням пам’ятного місяця для Ford: новий пікап Ranger отримує найвищу оцінку для пікапів за результатами випробувань на зіткнення Euro NCAP.

БРЕНТВУД, Англія– Новий Ford Focus став першим автомобілем, відзначеним чотирма зірками за системою Euro NCAP Advanced.

Нагороди було присуджено через місяць після того, як новий Ford Ranger став першим в історії пікапом, що здобув рейтинг 5 зірок від Euro NCAP. Ranger також отримав найвищу за всю історію Euro NCAP оцінку за рівень захисту пішоходів.

«Компанія Ford Motor Company ставить за мету забезпечувати винятково високий рівень захисту для людей у салоні, і нам дуже приємно, що новий Ford Focus дістав ще дві високі оцінки Advanced  від Euro NCAP», - сказав Стівен Оделл (Stephen Odell), голова правління і головний виконавчий директор Ford of Europe.

Організація Euro NCAP представила свою нову систему Advanced у 2010 році, щоб відзначати тих автовиробників, які випускають нові системи безпеки. Ford – один з двох виробників, що спромоглися здобути чотири з цих винагород, і єдиний виробник, що дістав їх за один виріб.

Міхіль ван Ратінген (Michiel van Ratingen), генеральний секретар Euro NCAP, зазначив: «Відповідно до поставленої нашою організацією мети сприяти розвитку важливих інновацій у галузі безпеки ми присуджуємо Ford нагороди за системи Driver Alert і Forward Alert, представлені на Focus. Як наслідок, ця модель стає першим автомобілем з чотирма системами, відзначеними нашими нагородами. Те, що модель сегмента C з такими значними обсягами продажу, як у Focus, отримала нагороди за декілька систем, дає чітке уявлення про напрямок розвитку Ford і всієї автомобільної галузі в Європі. Все більше людей вірять у те, що системи допомоги водію рятують життя і зменшують кількість і серйозність травм, і наші нагороди підкреслюють вигоди систем для споживачів».

Пояснення принципів роботи систем
Згідно з приблизними підрахунками 1300 людей на рік гинуть на дорогах Європи внаслідок втоми водія. Призначення високо оціненої системи Driver Alert компанії Ford – розпізнавати втому водія за допомогою передової технології камер та бортових датчиків, що стежать за рівнем уважності водія.

Система порівнює положення автомобіля з дорожньою розміткою, використовуючи звернену вперед камеру на вітровому склі. Вона також отримує інформацію від бортового датчика повороту автомобіля навколо вертикальної осі, помічаючи будь-які безладні рухи.

Спираючись на ці дані, система постійно обчислює ступінь уважності водія і видає свою оцінку цього параметра на дисплей панелі приладів. Якщо вона помічає, що водій втомився і потребує відпочинку, вона повідомить йому про це – спочатку стримано, а потім більш наполегливо. Система Driver Alert пропонується у новому Focus, C-MAX, Grand C-MAX, Mondeo, S-MAX і Galaxy.

«Жертвою втоми водія може стати будь-яка людина, - стверджує інженер Ford Маргарета Ніхсайд (Margareta Niehsaid). – Коли водій відчуває сонливість, він часто залишає свою смугу руху через втрату уважності. Щоб виправити ситуацію, він часто-густо починає різко і несподівано повертати кермо. Призначення нашої системи Driver Alert – розпізнавати ці безладні рухи керма і вчасно попереджати водія про небезпеку».

Система попередження про ризик виникнення ДТП Forward Alert від Ford використовує радари для перевірки дороги попереду на наявність транспортних засобів, що вповільнюють свій рух. Якщо вона помічає попереду транспортний засіб, що гальмує, щойно зупинився або рухається повільніше, ніж ваш автомобіль, вона повідомляє про це водію за допомогою звукового сигналу та проблискового світлового сигналу на панелі приладів. Якщо водій не починає негайно гальмувати, система активує іншу функцію - допоміжне гальмування.

«Функція допоміжного гальмування готує гальмову систему до різкого гальмування, заздалегідь піднімаючи тиск у гальмовому підсилювачі, - сказав інженер Ford Прадіп Нолд (Pradeep Nold). – Коли це відбувається, гальма автоматично вмикаються і водій відчуває легкий ривок. Це означає, що тепер система перебуває у стані повної бойової готовності. Як тільки водій зніме ногу з акселератора, система задіє гальма, вповільнивши автомобіль. Коли після цього водій натисне педаль гальма, система використає повну гальмову силу».

Система Forward Alert вмикається і вимикається через меню панелі приладів, і водії можуть обирати один з трьох рівнів чутливості. Допоміжна функція гальмування завжди залишається активною.

«Аналіз ДТП у Європі показує, що 15 відсотків від усіх дорожніх аварій, які призвели до травмування, припадають на наїзди ззаду, - додав Нолд. – Система Forward Alert була розроблена для того, щоб, по-перше, попередити водія, і, по-друге, зменшити силу зіткнення».

Forward Alert наразі пропонується на новому Focus, Mondeo, S-MAX і Galaxy.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста