Перший рік роботи програми технічної підтримки на дорогах від Mitsubishi
3.05.2012

Компанія «Торговий дім - НІКО», офіційний імпортер Mitsubishi Motors в Україні, повідомляє про те, що в квітні виповнився рік з моменту запуску в Україні програми технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP).

За цей час можливостями технічної підтримки МАР скористалися близько 200 власників автомобілів Mitsubishi.

Рівно рік тому, в квітні 2011-го року, в Україні почала свою роботу міжнародна програма від виробника автомобілів Mitsubishi з надання технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP). У нашій країні ініціатором впровадження цього проекту, успішно працює в 40-а країнах Європи, виступив офіційний імпортер Mitsubishi Motors, компанія «Торговий дім - НІКО».

Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля. Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах. Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії. Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з метою надання швидкого та ефективного сервісного обслуговування.

«Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам максимально комфортний сервіс. За допомогою програми дорожнього асистансу ми беремо на себе турботу про наслідки форс-мажорів, які нерідко трапляються в дорозі, позбавляючи тим самим власників автомобілів Mitsubishi від безлічі проблем », - пояснює Ярослав Вовк, директор департаменту маркетингу і реклами.

За своїм наповненням пакет наданих Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку.  

На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:

• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблеми з бензином (брак палива, заправка невірним типом палива);
• проблеми з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблеми з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби викрадення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.

 

За додатковою інформацією звертайтеся, в офіційний дилерський центр  Mitsubishi  ТОВ "Альтра- Авто" м.Рівне, вул. Київька, 101А, тел.(0362) 62-33-90 

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста