Послухай і допоможи: шанувальники Ford на Facebook створюють рейтинг звуків для абсолютно нового Focus Electric
5.08.2011

· Компанія Ford звернулася до фанатів сторінки автомобілів Ford Electric на Facebook , щоб дізнатися, який звук вони оберуть для нового Focus Electric.

· Шанувальники також ділилися думками про різні звуки та про можливість підбирати різні звуки залежно від потреб клієнта.

· Три з чотирьох звуків отримали практично однакові оцінки, що вказує на те, що слухачі ще не визначились, що їм більше до вподоби: класичний шум роботи бензинового двигуна або футуристичний шум турбіни.

· Працівники Ford також висловили свої думки шляхом опитування, нещодавно представленого на сайті Інтранет компанії.

· Крім того, інженери Ford тестують різні звуки, намагаючись визначити, наскільки легко їх зможуть розпізнати і почути люди всіх вікових категорій.

КЕЛЬН , Німеччина , 5 серпня 2011 р. – Незалежно від того, чи це буде низьке горлове гарчання, футуристичний дзвін або щось м’яке і заспокійливе, електромобілі (яким притаманна безшумність) повинні створювати під час руху певний звук заради безпеки пішоходів. Але клієнти мають свої конкретні та різні уявлення щодо того, яким має бути звук наближення електромобіля. Тому компанія створила опитування на Facebook , щоб ознайомитися з цими уявленнями, та отримала емоційні відповіді від шанувальників.

Опитування, проведене на сторінці Ford Electric Vehicles (EV) на Facebook (www.facebook.com/FordElectricVehicles), дозволили шанувальникам спілкуватися з працівниками, причетними до створення Ford EV , і дати свою безпосередню оцінку, яка в перспективі може вплинути на майбутнє кінцевого виробу. У ході опитування майже 300 фанатів дали оцінку звукам, а понад 400 залишили коментарі.

«Опитування вказує на два факти: безперечно, людей цікавить майбутнє електромобілів, і вони бажають, щоб їх вислухали, - сказав Скотт Монті (Scott Monty), менеджер з цифрових та мультимедійних засобів комунікації. – Відповідно до нашого загального принципу ставлення до соціальних мереж, ми надали клієнтам право голосу, взявши до уваги їхні думки та використавши їх у наших робочих процесах».

Сторінка Ford Electric Vehicles на Facebook є одним із засобів постійного спілкування Ford з клієнтами . Її було створено для того, щоб допомогти клієнтам зрозуміти різницю між різними системами автомобілів з електроприводом. Озброєний цими знаннями покупець може сам вирішити, який тип авто найкраще відповідає його стилю керування: гібридний, гібридний з підключенням до електромережі або автомобіль, що працює виключно від електропривода.

Також ця сторінка є своєрідним майданчиком, де клієнти можуть обговорювати асортимент електромобілів Ford , та форумом, на якому представники Ford можуть відповідати тим клієнтам, яких цікавлять електромобілі.

Ознайомитися з думками клієнтів щодо чотирьох запропонованих звуків можна тут .

Залучення працівників

Працівникам Ford теж дали можливість виговоритися та прокоментувати EV . Нещодавно на сайті Ford в Інтранет було представлено опитування, за допомогою якого лише за пару днів майже 3400 працівників Ford висловили свою думку.

Ford регулярно цікавиться думками своїх працівників на різноманітні теми – від виробів до питань манери керування автомобілем. В опитуванні щодо звуку наближення електромобіля взяли участь багато працівників.

Пошук звуку, що задовольняє вимоги

Інженери Ford проводять низку випробувань різних звуків, перевіряючи їхню відповідність всім критеріям. Випробування включають аналіз частотного спектру на здатність розпізнання звуку вухом людини, а також суб'єктивну оцінку різних груп людей (пішоходів з проблемами зору, покупців автомобілів тощо).

Інженери також розробили автомобіль, який генерує потенційні звуки. Автомобіль їздить по території автопарку, а інженери оцінюють звуки з точки зору пішохода. Оскільки основна ідея проекту – це безпека пішоходів, звук має бути чутним лише зовні, за межами салону автомобіля.

«Ми намагаємося знайти характерний звук, що буде приємним для людського вуха та служити попередженням про наближення автомобіля, - сказав Дейв Мак-Кріді ( Dave McCreadie ) , відповідальний за шумо- та віброізоляцію гібридних автомобілів та електромобілів. - Цей звук має входити до спектру звукових частот людини та викликати миттєві асоціації з електромобілем – як це відбувається із сиренами автомобілів екстрених служб».

Ford співпрацює з Oracle Post-Production/Unity Studio у США, використовуючи досвід цієї компанії у галузі мікшування звуку та її сучасне аудіообладнання для створення, зведення та оптимізації різних аудіоелементів звуку наближення електромобіля.

Можливість вибору
Електрифікація – важлива складова загальної стратегії сталого розвитку виробів Ford . Вона передбачає випуск п'яти автомобілів з електроприводом у Північній Америці не пізніше 2012 року та у Європі не пізніше 2013 року. В Європі компанія Ford вже випустила малий фургон Transit Connect Electric у 2011 році, а у 2012 році з’явиться абсолютно новий Focus Electri c . У 2013 році до цих моделей приєднаються новий C ? MAX Hybrid , C - MAX Energi (гібрид з підключенням до електромережі) та ще один легковий автомобіль з повністю гібридним приводом. Такий широкий вибір автомобілів з електроприводом дозволяє Ford задовольнити різні потреби клієнтів.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста