Працюючи над німецьким проектом досліджень у галузі безпеки, компанія Ford розробляє системи зв’язку між автомобілями і між автомобілем та інфраструктурою
14.10.2011

Ford виконує важливу роль у польовому випробуванні simTD (Safe Intelligent Mobility – Testfield Germany, Безпечна Інтелектуальна Мобільність – Випробний полігон, Німеччина) – першому масштабному тестуванні зв’язку «car-to-x» («car-to-car», тобто зв’язок між автомобілями та «car-to-infrastructure», тобто зв’язок між автомобілем та інфраструктурою) в Німеччині.

Інтелектуальні системи, розроблені компанією Ford, дозволяють автомобілям підтримувати зв’язок в режимі реального часу та здійснювати обмін даними між різними авто, а також між автомобілем та дорожньою інфраструктурою, звертаючи увагу інших учасників дорожнього руху на існуючі перешкоди та джерела небезпеки.

Зв’язок «сar-to-x» пропонує інші вигоди у доповнення до підвищення рівня безпеки: він поліпшує транспортний потік та додає корисні послуги для власників автомобілів.

ФРІДБЕРГ, Німеччина, 11.10.2011 – Сьогодні Ford продемонстрував свої новітні високі технології в галузі автомобільних комунікацій під час польового випробування simTD (Safe Intelligent Mobility – Testfield Germany, Безпечна Інтелектуальна Мобільність – Випробний полігон, Німеччина) у Фрідбергу (поблизу від Франкфурта) - першого масштабного тестування зв'язку між автомобілями та між автомобілем та інфраструктурою на німецьких дорогах.

Компанія Ford зробила важливий внесок у дослідницький проект simTD. Інженери Європейського дослідницького центру Ford в Аахені (Німеччина) взяли участь у розробленні випробних платформ simTD, які вперше дозволяють демонструвати і тестувати понад 20 функціональних можливостей разом у реальних умовах.

simTD – це спільний дослідницький проект, розпочатий у 2008 році з метою розроблення систем зв'язку між автомобілями та між автомобілями й інфраструктурою, які могли б підвищити безпеку дорожнього руху та поліпшити ефективність існуючих дорожніх інфраструктур, що в перспективі має поліпшити дорожній потік та знизити рівень викиду CO2.

«Автомобілі, що розмовляють, – це вже не лише персонажі дитячого кіно. Ніколи вони ще не були настільки близькі до того, щоб стати реальністю для водіїв Ford, як зараз, - сказав Мартін Вікер (Martin Wiecker), інженер-дослідник міжнародного відділення допомоги водію та активної безпеки Ford. – Упродовж певного часу Ford займається дослідженнями потенціалу систем зв’язку між автомобілями та між автомобілем й інфраструктурою, які в перспективі можуть значно підвисити безпеку та комфорт для всіх учасників дорожнього руху».

В Європейському дослідницькому центрі Ford, розташованому в Аахені, компанія розробляє функцію Electronic Brake Light («Електронний стоп-синал»), а також взяла участь у створенні програм Obstacle Warning («Попередження про перешкоди») та Traffic Sign Assistant («Допомога з дорожніх знаків»). Ford розробив системи, які спроможні на високій швидкості передавати повідомлення між автомобілями або між дорожньою інфраструктурою та автомобілями, використовуючи безпроводову технологію зв’язку.

Таким чином водії можуть заздалегідь отримувати попередження про перешкоди, зміни в дорожніх умовах та умовах руху, які перебувають поза полем огляду водія або діапазоном роботи датчиків автомобіля, таких як радар, датчики світла або камера.

Система Electronic Brake Light використовує технологію зв’язку між автомобілями для передавання повідомлення від автомобіля, що їде попереду, автомобілю позаду у тому разі, якщо першим було застосовано екстрене гальмування.

Бортові системи переднього автомобіля розпізнають різке гальмування і відправляють повідомлення, яке містить інформацію про положення автомобіля, його швидкість, напрямок руху та швидкість уповільнення. Задній автомобіль здатний отримати та розшифрувати таке повідомлення.

Якщо автомобіль позаду на основі отриманих даних приходить до висновку, що водію може знадобитися об’їхати авто попереду, він передає в салон візуальне та звукове попередження, знижуючи цим ризик аварій, особливо у ситуаціях, коли видимість погіршено внаслідок погодних умов, інтенсивного транспортного потоку або поворотів дороги.

Схожі вигоди пропонує і система Obstacle Warning, через яку автомобіль може повідомити іншим учасникам дорожнього руху про наявність, розташування і тип потенційно небезпечних перешкод на дорозі (наприклад, предмета, що випав з фургона чи вантажівки). Завдяки такому детальному повідомленню автомобілі позаду можуть вирішити, чи місце з перешкодою є небезпечним.

Інженери Ford також взяли участь у випробуванні системи Traffic Sign Assistant у рамках дослідницького проекту simTD. Traffic Sign Assistant застосовує можливості зв’язку між автомобілем та інфраструктурою для інформування водіїв про зміни у вимогах до дорожнього руху, які очікують водія на шляху.

Traffic Sign Assistant підтримує постійний контакт з центрами управління дорожнім рухом, отримуючи доступ до найсвіжішої інформації про зміну обмежень швидкості, тимчасові обмеження та об’їзди, а також надає детальні відомості про діючі постійні засоби регулювання дорожнього руху та ті, що з’являться на шляху незабаром, - наприклад, про постійні обмеження швидкості та переваги у русі.

Наразі інженери Ford досліджують і розробляють майбутні програми, які зможуть запропонувати водію більше, ніж просто візуальні попередження – приведення в стан бойової готовності систем безпеки та вжиття застережних заходів у відповідь на попередження від інших інтелектуально оснащених автомобілів.

Дослідницький проект simTD є спільним проектом, в якому беруть участь члени Німецької асоціації представників автомобільної промисловості (у тому числі Ford), постачальники, телекомунікаційні компанії і дослідницькі установи. Мета проекту – прокласти шлях для переведення технологій «car-to-x» на комерційну основу.

Нинішнє польове випробування є кульмінацією трьох років спільної науково-дослідницької роботи, яку підтримують федеральні міністерства економіки та технології (BMWi), досліджень та освіти (BMBF), транспорту, будівництва та містобудівництва (BMVBS) та федеральна земля Гессен.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста