Світова прем'єра Mitsubishi Outlander PHEV на Паризькому автосалоні
19.10.2012

На Паризькому Автосалоні 2012 (Mondial de L 'Automobile 2012), що проходив з 27 вересня по 14 жовтня, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) представила Outlander PHEV, новий електромобіль зі збільшеним запасом ходу.

Outlander PHEV є першим в світі електромобілем з постійним повним приводом, який втілює в собі 3 головних переваги: ??екологічність електромобіля, запас ходу, аналогічний автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння, а також повнопривідні технології справжнього позашляховика. Електро позашляховик Mitsubishi Outlander PHEV в 2013 році надійде у продаж в Японії, після чого в другій половині року запланована поява моделі і в Україні.

Mitsubishi Outlander PHEV не має недоліків, властивих сучасним електромобілям, так як запас ходу значно більше, ніж у решти представників класу і його вистачає на 880 км. Крім того, у електромобіля Outlander PHEV основний двигун електричний, а двигун внутрішнього згорання може підключатися як генератор для підзарядки електричної батареї. У цьому і полягає його головна відмінність від гібрида, у якого основне навантаження припадає на ДВС з періодичним підключенням електродвигуна. Завдяки збільшеному запасу ходу від однієї зарядки водій Mitsubishi Outlander PHEV може протягом багатьох років використовувати машину як 100% електромобіль, не вдаючись до включення ДВС.

Outlander PHEV сконструйований на платформі нового бензинового Outlander і є найбільш технологічно просунутим членом сімейства нових кросоверів Outlander. Невеликі зовнішні зміни моделі полягають у власному фірмовому кольорі «технічне срібло», особливої ??радіаторних гратах, світлодіодних задніх фарах, 18-дюймових легкосплавних дисках, забарвлених в колір кузова бамперах. Основні відмінності інтер'єру полягають в унікальних акцентах панелей, висококонтрастних вимірювальних приладах, рукоятці перемикання режимів трансмісії у вигляді джойстика.

Outlander PHEV поєднує електромобільні технології MMC, довели ефективність на прикладі i-MiEV - перший електромобіль, який з'явився на ринку в 2009 році, з останніми технологіями ДВС, що включають систему зміни фаз газорозподілу MIVEC. Outlander PHEV використовує спеціальну трансмісію Plug-in Hybrid EV System, розроблену і впроваджену у всіх електромобілях Mitsubishi, починаючи з моделі i-MiEV. Електроенергію Outlander PHEV може отримувати як від домашньої мережі або зарядної станції, так і від системи рекуперації енергії при гальмуванні. Подібне оснащення дозволяє використовувати Mitsubishi Outlander PHEV як 100% електромобіль з відмінними ходовими характеристиками автомобіля з бензиновим двигуном. При цьому витрата палива моделі складає 1,6 л на 100 км, а запас ходу - більше 880 км.

В залежності від дорожніх умов і рівня заряду батареї, трансмісія Outlander PHEV автоматично вибирає самий оптимальний режим роботи для комфортабельного пересування і паливної ефективності (один з трьох):

1. Режим 100% електромобіля (EV Drive Mode). Даний режим передбачає використання двох електродвигунів, розташованих на передній і задній осях. Використання автомобіля в даному режимі це повна відсутність шкідливих викидів в атмосферу і нульовий витрата палива, при цьому водій насолоджується тишею і екологічністю свого автомобіля.

2. Режим спільної роботи електродвигуна і ДВС (Series Hybrid Mode). Mitsubishi Outlander PHEV обладнаний унікальною комбінацією трансмісії з додатковим ДВС, який буде використовуватися в режимі генератора для електродвигунів. Система перемикається на даний режим, коли рівень заряду батареї нижче заданого або коли автомобілю потрібно більше енергії для здійснення будь-яких маневрів, прискорень, подолання крутих підйомів.

3. Паралельний режим (Parallel Hybrid Mode). У паралельному режимі бензиновий двигун використовується спільно з електромотором для передачі крутного моменту на колеса. Система перемикається в цей режим при русі на високих швидкостях, коли бензиновий двигун працює максимально ефективно.

Високоємні літій-іонні батареї ємністю 12 кВт • год забезпечують Outlander PHEV в режимі 100% електромобіля запас ходу більш ніж на 55 км. Згідно японським дослідженням, приблизно таку відстань долає середньостатистичний водій за 1 день.

Також водій може вручну переключити систему в режим зарядки батареї, в якому бензиновий двигун буде служити генератором і заряджати електромотор, незалежно від того, чи знаходиться автомобіль в русі чи ні. Даний режим дає водієві можливість використовувати бензиновий двигун як генератор в будь-який час.

Використання двох електродвигунів (Twin Motor 4WD system) забезпечує більш швидку реакцію на натиснення педалі акселератора. Outlander PHEV використовує систему Twin Motor 4WD, яка складається з незалежних електродвигунів, розташованих на передній і задній осях. Крім зниження втрати енергії при терті, Twin Motor 4WD System забезпечує більш ретельний контроль за автомобілем, ніж звичайна механічна система. Це досягається без карданного валу або інших механічних компонентів, які присутні в звичайних механічних системах. Twin Motor 4WD інтегрована з добре зарекомендувала себе системою повного приводу Mitsuishi S-AWC (Super All Wheel Control), що забезпечує автомобілю високий рівень стабільності, позашляхові характеристики і відмінну керованість.

Крім того, передній і задній електродвигуни відразу генерують максимальний обертовий момент, що властиво електродвигунів, надаючи таке прискорення, яким відрізняються автомобілі з ДВС. Це дозволяє Outlander PHEV забезпечувати високий рівень екологічності і відмінні ходові характеристики.

Технічні характеристики Outlander PHEV (попередні дані):

Довжина х ширина х висота (мм) 4655x 1800 x 1680

Колісна база, мм 2670

шини 225/55R18

Споряджена маса, кг 1810

Кількість місць  - 5

Тип приводу - Twin Motor 4WD

Електричний мотор Постійний синхронний магнітний

Кількість: 2 (спереду - 1, ззаду - 1)

Максимальна потужність -  60 / 60кВт

Максимальний крутний момент  - 137/195 H.м

Баратея - Літій-іонна

Загальний вольтаж  - 300 вольт

Номінальна потужність  - 12кВтч

Бензиновий двигун - 2,0-літровий 4-циліндровий двигун з системою зміни фаз газорозподілу MIVEC

Генератор генеруюча потужність -  70кВт

Час зарядки 200 ват змінного струму (15 A) - близько 4,5 годин (до повної зарядки)

Швидка підзарядка - близько 30 хвилин (до 80% зарядки)

Дальність поїздки Режим 100% електромобіля - 55 км і більше

Режим спільної роботи електродвигуна і ДВС - 800 км і більше

Витрата палива Режим спільної роботи електродвигуна і ДВС - 1літр на 61 км пробігу

 

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста