У Європі розпочався випуск автомобілів Ford Focus Electric; з конвеєра зійшов перший повністю електричний автомобіль Ford, зроблений у Європі
12.06.2013

СААРЛУІС, Німеччина, 12 червня 2013 року Ford Motor Company відкрила нову сторінку у своїй історії автомобілебудування завдяки виробництву нового Focus Electric – першого повністю електричного автомобіля, що вироблятиметься компанією Ford у Європі – в Саарлуісі, Німеччина.

Focus Electric – автомобіль, що зовсім не виділяє відпрацьованих газів – очолює виробничу лінію електроавтомобілів та автомобілів з економічною витратою пального виробництва компанії Ford, яка наступного року поповниться у Європі гібридним електроавтомобілем C MAX Energi з можливістю підключення до електромережі (PHEV) та новим Mondeo Hybrid.

Розроблений як глобальний автомобіль «One Ford», Focus Electric вирізняється вдосконаленим електродвигуном та трансмісією з іонно-літієвою батареєю; він має потужність у 143 к.с. та розвиває максимальну швидкість до 136 км/год. Focus Electric виробляється у Північній Америці з грудня 2011 року, а в Європі автомобілі Focus Electric, випущені у Саарлуісі, з’являться у продажу в серпні цього року.

Компанія Ford інвестувала 16 мільйонів євро для інтеграції виробництва Focus Electric безпосередньо в існуючу виробничу лінію Focus у Саарлуісі, завдяки чому забезпечено можливість швидкого реагування на ринковий попит та збільшення обсягів виробництва.

Новий автомобіль Focus Electric – це перший повністю електричний автомобіль, що випускатиметься у Німеччині безпосередньо на лінії масового виробництва. Кожен Focus Electric обладнано 6,6 кВ повністю інтегрованим бортовим зарядним пристроєм, завдяки якому дальність пробігу у 100 км стає можливою вже після 2–3 годин зарядки, а 150 км – після 3–4 годин зарядки з використанням джерела електроенергії 32А.*

Focus Electric також обладнано інтерфейсом користувача SmartGauge, який розраховує та виводить на екран відстань, котру можна подолати на доступній енергії; вирізняється неповторною можливістю керування автомобілем завдяки вхідним параметрам гальмування та прискорення, а також використанню аксесуарів, таких як клімат-контроль та аудіо система.

Складна система трансмісії Focus Electric використовує принцип рекуперативного гальмування, зберігаючи до 95% кінетичної енергії, яка переважно витрачається в процесі гальмування, тоді як інноваційна система Brake Coach заохочує використовувати поступове гальмування для заощадження більшої енергії батареї.

* Час зарядки залежить від режиму використання автомобіля та умов середовища. Приблизний час зарядки залежить від зовнішніх факторів, включаючи спосіб керування, живлення аксесуарів, стану зарядної батареї та температури.

Повернутися до списку

Інші новини

28.08.2018
14.02.2018
16.11.2017


Володар міста