Корпоративний звіт з розвитку VOLVO CAR CORPORATION за 2010/2011 р.
20.05.2011

Volvo Car Corporation має величезну спадщину в галузі розвитку сталої мобільності і продовжує утримувати лідерство у цій сфері.
За минулий рік Volvo Car Corporation досягла значного прогресу, втілюючи в життя свою стратегію - до 2020 року Volvo Car Corporation випускатиме автомобілі, в яких люди не отримуватимуть тяжких травм при ДТП. Більш того, компанія впевнено реалізує своє бачення майбутнього, згідно якого автомобілі не матимуть шкідливих для навколишнього середовища викидів. Відповідно до результатів наймасштабнішого опитування споживачів у Швеції Volvo Car Corporation отримала звання кращого автовиробника за параметрами сталого розвитку.

"Мені дуже приємно констатувати прогрес, якого ми досягли на шляху сталого розвитку. Відповідальність за наше суспільство і захист навколишнього середовища завжди була невід'ємною частиною стратегії Volvo, і ми відчуваємо задоволення, усвідомлюючи, що наші клієнти керуються цим підходом, обираючи наші автомобілі", - заявила Лінн Фортгенс (Linn Fortgens), директор з проблем сталого розвитку та фінансової звітності Volvo Car Corporation.

Нижче наводяться основні досягнення Volvo Car Corporation в трьох сферах діяльності компанії, націленої на сталий розвиток:

Досягнення у сфері захисту навколишнього середовища

- Виведення на ринок V60 Plug-in Hybrid - першого в світі дизельного гібридного автомобіля з можливістю зарядки акумуляторних батарей від звичайної мережі. Викиди CO2 не перевищують 49 г/км, а витрата пального становить 1.9 л/км.
- Виведення на ринок C30 Electric - електромобіля з нульовим викидом шкідливих речовин. Запас ходу становить 150 км.
-  Зниження викиду CO2 в середньому по ЄС до рівня 157 г/км. Завдяки таким результатам Volvo — лідер серед автовиробників за рівнем скорочення викидів CO2 за останні два роки. Ці показники покращились на 13.8%.
- Проект One Tonne Life (одна тонна шкідливих викидів на людину на рік) - ініціатива, покликана показати, як електромобіль може стати частиною проекту у забезпеченні екологічно чистого способу життя для звичайної сім'ї.
- Компанія впевнено підтверджує свій статус лідера за рівнем зниження виробничими підприємствами шкідливих викидів в атмосферу. За минулі п'ять років витрата енергії скоротилася на 57%. Зараз всі підприємства компанії в Європі використовують електроенергію, вироблену на гідроелектростанціях.

Досягнення у сфері соціальної відповідальності

- Інноваційну систему виявлення пішоходів з функцією повного автоматичного гальмування було представлено на моделях S60/V60 і потім було реалізовано в інших моделях компанії. Ця технологія здатна виявити пішохода перед автомобілем і попередити про небезпеку водія. Якщо водій вчасно не реагує, система здійснить автоматичне гальмування до повної зупинки.
- Поліпшення результатів під час випробувань систем безпеки - відсоток випробувань, коли моделі Volvo отримують найвищі оцінки, становить 88%. Це на 8% кращий показник в порівнянні з 2009 роком.
- У 2010 році рівень задоволеність робітників і службовців зріс до 84%. За даними рейтингового агентства Universum, що оцінює діяльність компаній та організацій, Volvo Car Corporation отримала високий статус серед роботодавців. Відсоток жінок на керівних посадах зріс з 18.7% у 2009 до 19.6% в 2010 році, при цьому мета компанії - вийти на рівень 25%. Кількість пропусків через хворобу знизилася до мінімального показника - 4.5% щодо відпрацьованих годин.
- Виконуючи плани впевненого розвитку і забезпечення сталої мобільності за рахунок реалізації стратегії електрифікації, Volvo Car Corporation розширить свій штат, створивши 1.200 нових робочих місць.

Показники зростання і розвитку компанії

- Протягом 2010 року продажі в усьому світі збільшилися порівняно з попереднім роком на 11.6% (було продано 373.525 автомобілів). Стрімко зростає попит на економічні моделі DRIVe, а Volvo XC60 демонструє найкращі продажі серед всіх моделей Volvo.
- Доходи до оподаткування збільшилися на 7.5 мільярдів шведських крон - прибуток компанії становить 2.3 мільярда шведських крон.
- Протягом наступних п'яти років Volvo Car Corporation планує інвестувати 10 мільярдів доларів США в реалізацію глобальних планів з розвитку продукції. Компанія ставить за мету вийти на рівень продажів 800.000 автомобілів до 2020 року.
- Китай стане другим внутрішнім ринком Volvo Car Corporation. Компанія поставила за мету підвищити обсяг продажів до 200.000 автомобілів до 2015 року. У Китаї Volvo Car Corporation планує відкрити новий завод у місті Ченду, новий головний офіс, який надасть підтримку офісу компанії в Шанхаї, а також посилити свою дистриб'юторську мережу.

Компанія розпочала реалізацію нового бачення Volvo - Volvo стане найпрогресивнішим і найбажанішим автомобільним преміум брендом у категорії.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста