Volvo V40. Їздова динаміка: Задоволення від зручного керування у компактній моделі
9.02.2012

Розробники нового Volvo V40 приділили особливу увагу ключовим елементам конструкції, завдяки чому автомобіль має найкращу їздову динаміку у своєму класі.

Шасі забезпечує швидке реагування у процесі маневрування, приносячи водієві справжнє задоволення за кермом.
Лінійка доступних для нової моделі двигунів Volvo Car Corporation відрізняється широким вибором: від першого дизельного двигуна з викидом CO2, що не перевищує 94 г/км, до потужного бензинового двигуна T5 з турбонагнітачем потужністю 254 к.с. і розгоном до 100 км/год лише за 6,7 секунд.

Усі версії двигунів, незалежно від того, чи комплектуються вони механічною або автоматичною трансмісією, оснащені функцією start-stop і регенерацією енергії при гальмуванні.

Динамічне шасі у стандартній комплектації
Новий Volvo V40 має дві різні конфігурації шасі:
Стандартна комплектація має динамічне шасі. Твердий корпус і низький центр ваги забезпечують швидку реакцію, яка орієнтована на потреби водія і не шкодить комфорту керування.
Передні стійки McPherson мають такі ж 25-міліметрові поршневі штоки, як Volvo S60. Жорсткість структури дозволяє краще поглинати бічні навантаження.

Ззаду V40 має однотрубні амортизатори, які здійснюють компресію і зворотне демпфування через той самий клапан. Це забезпечує швидший потік рідини, який в свою чергу дозволяє швидшу реакцію демпфера.
Спортивне шасі опущене на 10 мм порівняно з динамічним шасі. Пружини і амортизатори більш жорстко закріплені, у результаті чого автомобіль реагує швидше і забезпечує повний контроль при керуванні.

Виключна точність рульової системи
Товстий рукав рульової колонки і жорсткий ізолятор збільшують жорсткість кручення. Це також впливає на посилення відчуття безпосереднього контакту з колесами і дорогою.
Електропідсилювач керма (EPAS) використовує електричний мотор для підтримки рейки рульового механізму. Водій може вибирати один з трьох рівнів електропідсилення:
В низькому режимі система забезпечує високий ступінь підсилення, полегшуючи маневрування. Середній режим має дещо меншу потужність підсилення для забезпечення на кращого реагування на високих швидкостях. Високий режим є основним режимом для енергійного водія і сприяє динамічному характеру автомобіля.
Електропідсилювач керма забезпечує інтеграцію функцій безпеки і підтримки водія, пов'язаних з керуванням автомобілем, таких як допомога при дотриманні смуги руху і допомога при паркуванні.

Датчик нахилу посилює стійкість
Система динамічної стабілізації та контролю тяги (DSTC) в оновленому Volvo V40 включає в себе кілька складних функцій, які забезпечують унікальне поєднання безпеки і задоволення від керування.

Розширений контроль стійкості (Advanced Stability Control) використовує датчик кута нахилу, який дозволяє виявити тенденцію до заносу автомобіля на ранній стадії. Це означає, що система контролю стійкості може внести корективи вже на етапі прояву перших ознак небажаної поведінки автомобіля і виправити його положення з більшою точністю. Передова система стабілізації вкрай важлива для динамічної їзди, коли автомобіль відчуває вплив значних бічних навантажень, і водієві необхідно чітке управління і можливість виконання швидких маневрів.
Система запобігання пробуксовці коліс за рахунок підвищення оборотів двигуна (Engine Drag Control) не допускає блокування коліс у процесі гальмування двигуном на слизькій дорозі. Якщо автомобіль обладнаний буксирним пристроєм, Система стабілізації причепа (Trailer Stability Assist) допоможе уникнути пробуксовування при буксируванні причепа або фургона. Стабільне положення автомобіля на дорозі досягається за рахунок пригальмовування одного або декількох коліс і зниження оборотів двигуна.

Протибуксувальна система при поворотах згладжує кути
Протибуксувальна система при поворотах (Corner Traction Control) – це нова функція, яка регулює крутний момент, забезпечуючи автомобілю більш впевнене проходження поворотів. Внутрішнє колесо в процесі проходження повороту пригальмовується, і тяга передається на зовнішні колеса. В результаті водій може проходити повороти на більш високій швидкості при одночасному усуненні недостатньої поворотності.
Ця система дозволяє плавно підтримувати бажану лінію руху на звивистих дорогах, при круговому русі і на мокрій поверхні. Протибуксувальна система при поворотах є дуже корисною при виїзді з невеликої другорядної дороги у більш інтенсивний дорожній рух.

Асортимент потужних бензинових двигунів
П'ятициліндровий 2,5-літровий турбо-двигун T5 має потужність 254 к.с. і крутний момент 400 Нм, плюс 40 Нм під час прискорення. Для досягнення низького рівня споживання палива та викидів CO2 було зменшене внутрішнє тертя у двигуні.

Т5 поставляється з автоматичною коробкою передач, а розгін від 0 до 100 км/год займає 6,7 секунд. Витрати палива становлять 7,9 л на 100 км (комбінований цикл ЄС). T5 також доступний в 2,0-літровому варіанті з потужністю 213 к.с. і крутним моментом 300 Нм.
Середня комплектація має два варіанти 1,6-літрового двигуна GTDi: T4 потужністю 180 к.с. і T3 потужністю 150 к.с. Двигун T4 потужністю 180 к.с. має максимальний крутний момент 270 Нм плюс 30 Нм під час прискорення. Це дає можливість роботи на граничному навантаженні у всьому діапазоні швидкостей. Крутний момент відносно м'який, що робить керування особливо зручним.

Двигун T3 потужністю 150 к.с. має крутний момент 240 Нм. Експертам Volvo вдалося зменшити витрати палива у V40 до 5,8 л на 100 км. Це відповідає рівню викидів CO2 134 г/км.
2,0-літровий п'ятициліндровий двигун T4 з 180 к.с. і крутним моментом 300 Нм є доступним на деяких ринках.

Зручна коробка передач Powershift
Двигун T5 поставляється з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач, а T4 доступний з автоматичною шестиступінчастою коробкою передач Powershift або шестишвидкісною механічною коробкою передач. T3 поставляється з механічною коробкою передач.
Powershift працює як дві паралельних механічних коробки передач з окремими зчепленнями. Ця система забезпечує швидке перемикання передач і значну економію палива.

Економічні двигуни
П'ятициліндровий 2,0-літровий турбодизель D4 оптимізований для задоволення від керування при економії пального. П'єзоелектричні клапани мінімізують витрати палива завдяки виключно швидким і точним імпульсам впорскування під високим тиском. Результатом цього є ефективне внутрішнє згоряння. Для підвищення зручності керування турбокомпресор пристосований для високого крутного моменту на низьких оборотах.
Цей двигун має потужність 177 к.с. і крутний момент 400 Нм на широкому діапазоні оборотів. Розгін 0-100 км/год займає 8,3 секунди з автоматичною коробкою передач (8,6 сек з ручною). Витрата палива і рівень викидів CO2 складають 4,5 л на 100 км (119 г/км) з ручною коробкою передач і 5.3л на 100 км (139 г на 100 км) з автоматичною (комбінований цикл ЄС).

Крім того, як варіант існує 2,0-літровий D3, що має потужність 150 к.с. і крутний момент 350 Н•м.
Обидва турбодизельні двигуни пропонуються з шестиступінчастою автоматичною або ручною трансмісією.
Двигун D2 з рівнем викидів CO2 94 г/км
Двигун D2 на Volvo V40 має рівень викидів CO2 лише 94 г/км (відповідає витратам палива 3,6 л на 100 км). 1,6-літровий дизельний двигун має потужність 115 к.с. і крутний момент 285 Нм, плюс 15 Нм під час прискорення. Двигун D2 працює з шестиступінчастою механічною коробкою передач і функцією start/stop.
1,6-літровий дизельний двигун також може працювати з шестиступінчастою механічною коробкою передач Powershift.

Повернутися до списку

Інші новини

20.11.2017
20.11.2017
28.07.2017


Володар міста