Ювілейний рік: Позашляховик Mitsubishi Pajero святкує 30-річчя
29.11.2012

На сьогоднішній день виготовляється вже 4-е покоління Mitsubishi Pajero, що користується стабільним попитом у любителів підкорювати дороги і бездоріжжя різної складності.

Історія Mitsubishi Pajero почалася в 1981 році, коли на Токійському автосалоні відбулася прем'єра цієї повнопривідної моделі. Наступним кроком став старт продажів в 1982 році трьохдверної версії з бензиновим і дизельним двигунами. У 1983 році, через всього лише рік після початку виробництва, Pajero почав брати участь в автоспортивних змаганнях і вже в 1985 році команда Mitsubishi Pajero здобуває перемогу в абсолютному заліку ралі «Париж - Дакар». 

Участь в off-road гонках принесло Mitsubishi Pajero заслужені славу, визнання і численні перемоги.Автомобіль став 12-разовим чемпіоном ралі «Дакар», єдиним за всю історію. Багаторазові досягнення Pajero на трасі «Париж - Дакар» закріпили за автомобілем репутацію переможця найскладніших трас, а отриманий під час змагань досвід дозволив виробникові впровадити в серійні автомобілі безпрецедентні позашляхові характеристики. Сьогодні Pajero це синонім надійності, потужності і істинного дорожнього драйву.

Mitsubishi Pajero 1982-го року випуску став першим повнопривідним позашляховиком в родині Mitsubishi. Турбо-дизельний двигун об'ємом 2,3 л. забезпечував як високу паливну економічність - 17 км / л, так і високу потужність - до 95 л.с./4200 про. Модель об'єднала в собі передові на той момент технології Mitsubishi, такі як незалежна передня підвіска, безшумний вал і передача ланцюгового приводу з безпосереднім зв'язком. Також ноу-хау став центральний вимірювач кута, який відображав кут нахилу машини в двох напрямках - вперед-назад і вправо-вліво, і давав можливість з одного погляду визначати положення автомобіля.
У другого покоління моделі, яке з'явилася в 1991 році, була проведена глибока модернізація з упором на поліпшення їздових характеристик, комфортності та безпеки. Залишилися рамна конструкція і торсиони в передній підвісці, задні ресори замінили на пружини, а в салоні додався третій ряд сидінь. Новий Pajero легко справлявся з такими протилежними завданнями як висока потужність, необхідна для руху по бездоріжжю і швидкість для їзди по трасі. У цьому позашляховику вперше в світі використовувалася революційна роздавальна коробка Super Select 4WD з чотирма режимами приводу і заниженою передачею, що дозволяє пересуватися на повному приводі по сухим покриттям за рахунок наявності блокуючого заднього і симетричного міжосьового диференціалів. Крім того, для підвищення безпеки автомобіль оснащувався багаторежимною антиблокувальною системою гальмування ABS.

Вийшовше в 1999 році третє покоління Pajero відрізняв революційний дизайн і потужність в 230 к.с. Рама стала інтегрованою в кузов, що дозволило збільшити кліренс на 30 мм і на 50 мм опустити центр тяжіння. Машина стала більш легкою в управлінні також за рахунок незалежної пружинної підвіски усіх чотирьох коліс і рейкового рульового механізму. Трансмісія Super Select II отримала міжосьовий диференціал з електронним управлінням, що дозволяє автоматично перерозподіляти крутний момент між передніми і задніми колесами в діапазоні від 33:67% до 50:50%. З'явилася адаптивна п'ятиступінчаста автоматична коробка передач з можливістю ручного перемикання - INVECS II.

4-е покоління моделі Pajero проводиться з 2006 року. В Україні авто продається з 2007 року в двох модифікаціях: преміальної - Mitsubishi Pajero Wagon і спортивної - Mitsubishi Pajero Sport. Сучасний Pajero - справжній позашляховик, задньопривідний з переднім мостом, символ потужності і технічної досконалості. Трансмісія Advanced Super Select 4WD і незалежна підвіска коліс якого дозволяють легко долати круті підйоми, глибокий сніг або топку грязь. При цьому, авто відрізняється високим рівнем комфорту і функціональності. Для простоти і зручності управління використовується спеціально розроблена електронна система управління INVECS-II - інтелектуальна 5-ступінчаста автоматична коробка передач. Оснащена вдосконаленим електронним устаткуванням, ця система здатна пристосовуватися до індивідуального стилю водіння. Просторий салон і зручні шкіряні сидіння дозволяють пасажирам відчувати себе комфортно незалежно від якості дорожнього покриття і тривалості поїздки.

На сьогоднішній день парк автомобілів Pajero в Україні становить понад 17 тисяч штук.

 

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста