Женевська прем'єра концептуальних електрокарів Mitsubishi
3.03.2013

На Женевському автосалоні відбудеться презентація двох концепт-карів з електродвигунами GR-HEV і CA-MiEV, розроблених Mitsubishi Motors Corporation (MMC).

Дослідження теми електромобілів корпорація Mitsubishi почала ще в 1966 році. Сьогодні, у часи підвищеної уваги до проблеми глобального потепління, напрямок електродвигунів стає одним з основних в компанії.

Mitsubishi Motors Corporation значно просунулася на шляху до своєї мети — переводення 20% автомобілів на електроенергію до 2020 року. Головними досягненнями компанії є перший серійний електромобіль i-MiEV, представлений в 2009 році, і підзаряджаючий гібрид Outlander PHEV з його інноваційною технологією «Dual Design» - прем'єра 2012 року.

Прагнучи охопити всі сегменти електромобільного ринку, ММС взялася за розробку авто на базі як електромобілів (EV), так і гібридів (HEV) і гібридів, що підзаряджаються (PHEV), що і продемонструє прем'єра двох концепт-карів на Женевському автошоу 2013, поряд з новим гібридним Outlander PHEV.

Разом з тим, корпорація Mitsubishi ставить перед собою завдання розвитку глобальної інфраструктури, покликаної задовольнити потреби споживачів і розвинених, і нових ринків.

Концепт GR-HEV - гібридний пікап

Щоб електромобілі значно вплинули на збереження навколишнього середовища, вони повинні бути здатні залучити найширше коло покупців. Цього можна домогтися, пропонуючи клієнтам повну модельну лінійку автомобілів з електродвигунами, починаючи від малогабаритних авто і закінчуючи великими представниками SUV-сегмента, з використанням технологій на базі електромоторів, гібридів і гібридів, що підзаряджаються.

Новий Outlander PHEV доводить можливість поєднати в собі найкращі якості електричного автомобіля і середньорозмірного кросовера (з інтелектуальним повним приводом) для дальніх поїздок.

Для ММС наступним логічним кроком буде розширити модельний ряд, пристосувати електричні двигуни під великі, агресивні, спортивні автомобілі для роботи і дозвілля для будь-якого з ринків. За таким принципом був створений концепт GR-HEV: Mitsubishi Motors застосували гібридні технології у виробництві пікапа вантажопідйомністю в тонну.

У новому транспортному засобі знайшли відображення гібридні рішення HEV, засновані на комбінуванні дизельного і електричного моторів. HEV є більш простою і доступною за ціною технологією, ніж EV або PHEV, тому він краще підійде для важкої повсякденної роботи пікапів.

Концепт GR-HEV також використовує оновлену технологію повного приводу 4WD Mitsubishi з Super All Wheel Control (S-AWC) - інтегрованою системою управління, яка допомагає стабілізувати зчеплення з дорогою і їздові характеристики за будь-яких дорожніх умовах.

Стійкий, надійний і найвищою мірою практичний, цей концепт повнопривідного пікапа має набагато нижче середнього в своєму класі викид СО2 - всього 149 г / км.

Концепт CA-MiEV - електромобіль для передмістя

Заручившись відгуками водіїв i-MiEV за три роки продажів, а також постійним розвитком акумуляторних технологій та удосконаленням електроприводу, MMC планує вивести електромобіль зі звичного міського середовища на прикладі нового покоління компактних електрокарів.

В якості демонстрації різноманітних технологій ММС в концепті CA-MiEV буде використовувати високоемні батареї, більш легкий і аеродинамічний корпус, запас ходу без підзарядки близько 300 км, все це чудово підійде для мешканців передмістя.

Додаткові інноваційні розробки включають технологію бездротової зарядки, управління функціями автомобіля зі смартфона і ін.

Повернутися до списку

Інші новини

28.04.2018
03.10.2017
05.09.2017


Володар міста